حضور تام هاردی در فیلم Havoc به کارگردانی گارث اونس

رسانه کلیک - گارث اونس پس از نمایش توانایی های خود در ساخت فیلم های اکشن Raid، این بار به سراغ تام هاردی رفته تا از هنرنمایی وی در فیلم جدید Havoc استفاده کند.

حضور تام هاردی در فیلم Havoc به کارگردانی گارث اونس

تام هاردی به عنوان تهیه کننده و بازیگر در فیلم اکشن جدید گارث اونس حضور پیدا می کند. اونس نوسنده و کارگردان خوش آوازه فیلم های اکشن و هیجان انگیزی نظیر The Raid و The Raid 2 است. پروژه ساخت فیلم از ماه ها پیش کلید خورده و به نظر می رسد که Havoc جدیدترین ساخته اونس پس از Apostle (با بازی دن استیونز) محسوب می شود. همکاری اونس با تام هاردی به عنوان یکی از ستاره های مطرح سینما، شور و هیجان بسیاری را در دل طرفداران این بازیگر به وجود آورده است.

داستان فیلم Havoc از جایی آغاز می شود که اشکالی در یک معامله مواد مخدر به وجود می آید. یک کارآگاه تمام عیار (هاردی) باید از دنیای زیرزمینی پر از جرم و جنایت عبور کند تا فرزند سیاست مداری را نجات دهد. در این حین، او با یک شبکه عمیق از فساد و توطئه مواجه می شود که کل شهر را مسموم کرده است.

تاریخ عرضه فیلم هاوک (ویرانی) هنوز مشخص نشده، اما با توجه به داستان فوق العاده و هنرنمایی تام هاردی بی نظیر، می توان پیش بینی کرد که این فیلم مورد استقبال بسیاری قرار خواهد گرفت. از دیگر دست اندرکاران این فیلم، می توان به اد تاون (کمپانی سون اسکرین) و آرام ترتزاکیان (کمپانی XYZ) اشاره کرد.

اونس با ساخت فیلم اکشن مرانتا (Merantau) در سال 2009 توانست به نقطه عطفی در حرفه خود دست یابد. سریال آینده این کارگردان به نام دار و دسته های لندنی ( Gangs of London) قرار است از شبکه AMC پخش شود. علاوه بر کارگردانی و نویسندگی فیلم های خود، اونس توانست در فیلم های یورش (Raid) خود، هنر رزمی اندونزیایی پنچاک سیلات (Penak Silat) را به جهان سینما معرفی کرده و برنده جایزه بهترین ادیتور و کوروگرافر اکشن شود. اونس در سال 2014، تهیه کننده اجرایی فیلم دلهره آور قاتلین (Killers) بوده و بخش سیف هیون (Safe Haven) فیلم V/H/S/2 را به شیوه ای عالی کارگردانی کرد.

فیلم Havoc رابطه بین نتفلیکس و XYZ را تمدید می کند. این دو کمپانی قبلا محصولات مشترک متعددی را به تماشاگران نشان داده اند که از جمله آن ها می توان به آی بوی (iBoy)، بوشوک (Bushwick)، دیگر در این دنیا احساس در خانه بودن نمی کنم (I Dont Feel At Home in This World Any More)، بخشش (Mercy) و شب برای ما می آید (The Night Comes For Us) اشاره کرد.

از طرف دیگر، هاردی برای آخرین بار در فیلم کاپون (Capone) جاش ترنک و سپس به عنوان نقش مقابل وودی هرلسون در فیلم مارولی ونوم: بگذارید کارنیج بیاید (Venom: Let There Be Carnage) ظاهر شد. این بازیگر انگلیسی توانست برای نقش مکمل مرد در فیلم بازگشته (The Revenant) نامزد جایزه اسکار شود. از دیگر کارهای شاهکار تام هاردی، می توان به بازی در فیلم های مکس دیوانه: جاده خشم (Mad Max: Fury Road)، تلقین کریستوفر نولان (Inception)، دانکرک (Dunkirk)، مبارز (Warrior)، برانسون (Bronson)، لاک (Locke) و بندزن خیاط سرباز جاسوس (Tinker Tailor Soldier Spy) اشاره کرد. بازی در فیلم جنگی روپرت سندرز به نام چیزهایی که با خود بردند (The Things They Carried) پروژه آینده هاردی به حساب می آید.

ارسال نظر