فیلم جاسوسی Lives In Secret با حضور شارلوت گنزبوروهیو بونه ویل

رسانه کلیک – فیلم جدید جرمی بولت در ژانر جاسوسی به نام Lives In Secret درباره وقایع جنگ جهانی دوم و یک افسر اطلاعات به نام ورا اتکینز با بازی شارلوت گنزبور است.

فیلم جاسوسی Lives In Secret با حضور شارلوت گنزبوروهیو بونه ویل

شارلوت گنزبور (فیلم Antichrist) و هیو بونه ویل (سریال Downton Abbey) برای بازی در فیلم جاسوسی مربوط به جنگ جهانی دوم به نام Lives In Secret انتخاب شده اند. این فیلم به کارگردانی جرمی بولت (تهیه کننده فیلم Resident Evil) ساخته می شود.

شرکت فروش پاریسی Other Angle این پروژه را در مراسم EFM مجازی این هفته به فروش خواهد گذاشت. گنزبور در نقش یک افسر اطلاعات به نام ورا اتکینز روی صحنه می آید. اتکینز ماموریت دارد تا از سرنوشت ماموران گمشده ای که پس از درگیری به فرانسه اشغالی اعزام شده بودند، مطلع شود.

فیلم جاسوسی Lives In Secret از روی رمانی به نام A Life in Secret نوشته سارا هلم اقتباس شده است که داستان واقعی افسر اتکینز را روایت می کند. اتکینز صدها مامور را آموزش داده و به فرانسه اشغالی اعزام کرده بود، که بسیاری از آن ها هرگز موفق به بازگشت نشدند.

اتکینز همچنین در بازجویی از رودولف هس، فرمانده معروف اردوگاه کار اجباری آشویتس نیز شرکت داشته است. در طول بازجویی، اتکینز به دنبال پاسخی برای سرنوشت ماموران گمشده خود بود. وی در سال 1995 از سوی دولت فرانسه به عنوان لژیون افتخاری منسوب شد. گفته می شود که اتکینز، الهام بخش کاراکتر خانم مانی پنی در رمان های جیمز باند ایان فلمینگ است.

مرحله فیلم برداری به طور آزمایشی برای پاییز سال 2021 برنامه ریزی شده است. بد نیست بدانید که این پروژه قبلا به عنوان شب و مه (Night and Fog) شناخته می شد.

کارگردان بریتانیایی درام To Olivia، جان هی نیز قرار است به پروژه ساخت فیلم جاسوسی Lives In Secret اضافه شود. از جمله فعالیت های قبلی او می توان به There's Only One Jimmy Grimble اشاره کرد که موفق به دریافت جایزه خرس بلورین برای عنوان بهترین فیلم در فستیوال فیلم برلین شد.

ارسال نظر