فروش 70 میلیون دلاری فیلم سینمایی Fast and Furious 9 در هفته اول

رسانه کلیک - فیلم سینمایی Fast and Furious 9 موفق شد در هفته اول اکران به فروش 70 میلیون دلاری دست پیدا کند و در صدر جدول باکس آفیس قرار گیرد.

فروش 70 میلیون دلاری فیلم سینمایی Fast and Furious 9 در هفته اول

یک مکان ساکت: بخش 2 نخستین فیلم امسال بود که توانست فروش بالایی (48 میلیون دلار) را در هفته اول اکران تجربه کند. اما این‌طور که پیداست قسمت نهم فرنچایز اکشن سریع و خشمگین رکورد A Quiet Place II را زده است. به گزارش Collider، میزان فروش خانگی F9 در هفته اول از مرز 70 میلیون دلار نیز عبور می‌کند.

هم‌زمان با بهبود شرایط پاندمی در ایالات متحده، سینماها شلوغ‌تر شده و افراد با خیال آسوده‌تری قدم به سالن‌های نمایش می‌گذارند. شاید به همین خاطر است که فیلم سینمایی Fast and Furious 9 توانسته به فروش بالایی دست پیدا کند. البته محبوبیت بسیار بالای فرنچایز بین تماشاگران را نیز نباید فراموش کرد. جالب آنکه آخرین بار فیلم جنگ ستارگان: خیزش اسکای واکر (Star Wars: The Rise of Skywalker) موفق به کسب چنین رکوردی در هفته اول شده است.

سریع و خشمگین 9 پس از یک وقفه طولانی بالاخره هفته گذشته در سینماهای آمریکا به نمایش درآمد. وین دیزل، ستاره اصلی فیلم نیز چندی پیش طی مصاحبه خبری با Regal، از آغاز فیلم‌برداری قسمت‌های نهم و دهم از اویل سال جدید خبر داده اما تاریخ اکران آن‌ها هنوز نامعلوم است ( مراحل فیلم‌برداری سریع و خشمگین 10 و 11 ژانویه 2022 آغاز می‌شود ).

وظیفه کارگردانی فینال دو قسمتی این بار نیز بر عهده جاستین لین (کارگردان قسمت‌های سوم، چهارم، پنجم، ششم و نهم) است.

ارسال نظر