قسمت چهارم فیلم Star Trek به کارگردانی مت شکمن ساخته می‌شود

مت شکمن کارگردان سریال کوتاه و پرطرفدار وانداویژن، مسئولیت کارگردانی قسمت چهارم فیلم علمی-تخیلی Star Trek را نیز بر عهده می‌گیرد.

قسمت چهارم فیلم Star Trek به کارگردانی مت شکمن ساخته می‌شود

مراحل ساخت قسمت چهارم فیلم Star Trek به زودی آغاز می‌شود

کمپانی پارامونت و بدربات بهار سال آینده فرایند ساخت جدیدترین قسمت از سری فیلم‌های پیشتازان فضا را آغاز می‌کنند. طبق گزارش‌های جدید، وظیفه کارگردانی این قسمت به مت شکمن، کارگردان سریال جذاب وانداویژن واگذار شده است.

متأسفانه هنوز اطلاعات چندانی در رابطه با فیلم Star Trek وجود ندارد و حتی تصمیم خاصی برای نام‌گذاری قسمت جدید اتخاذ نشده است. با این حال می‌دانیم لیندزی بیر و جنوا رابرتسون-دوئرت مسئولیت نوشتن فیلم‌نامه را بر عهده دارند. جالب آنکه قبلا نوآ هاولی (فیلم‌نامه ‌نویس Legion) و مارک اسمیت (فیلم‌نامه نویس The Revenant) برای این کار انتخاب شده بودند.

شکمن سابقه درخشانی در امر کارگردانی دارد. وی تا کنون چندین قسمت از مجموعه It's Always Sunny in Philadelphia، Game of Thrones، Fargo و The Great را کارگردانی کرده است. اما محبوبیت وانداویژن باعث شد تا نام او بیش از پیش بر سر زبان‌ها بیافتد. این سریال در 23 بخش نامزد دریافت جایزه اِمی شده است. نام مت شکمن نیز در فهرست نامزدها به چشم می‌خورد.

سال 2019 بود که ساخت قسمت چهارم فیلم Star Trek پس از جدا شدن کارگردان از پروژه لغو شد. سپس قرار بر این شد کوئنتین تارانتینو، کارگردان استثنایی سینمای هالیوود این وظیفه را بر عهده بگیرد که متأسفانه این تصمیم نیز با شکست مواجه شد.

این‌طور که پیداست انتخاب مت شکمن به عنوان کارگردان دوباره آتش شور و هیجان را در دل طرفداران شعله‌ور کرده؛ لذا امیدواریم مانع دیگری بر سر راه قرار نگیرد و استار ترک 4 هر چه سریع‌تر آماده اکران شود.

ارسال نظر