معرفی 10 مورد از بهترین اپلیکیشن های اندرویدی جدید

رسانه کلیک - با توجه به افزایش روزافزون برنامه‌های کاربردی، در این مطلب شما را با جدیدترین و بهترین اپلیکیشن های اندرویدی در حوزه‌های مختلف آشنا می‌کنیم.

معرفی 10 مورد از بهترین اپلیکیشن های اندرویدی جدید

توسعه‌دهندگان اپلیکیشن ها دائما در تلاش هستند تا تجربه کاربری با گوشی‌ها و تبلت های هوشمند را بهبود بخشند. هر روز اپلیکیشن های جدیدی ساخته می‌شوند، به طوری که پیگیری و شمارش آن‌ها سخت است. با این حال اگر به دنبال بهترین اپلیکیشن های جدید هستید، بد نیست به خواندن این مقاله ادامه دهید.

اپلیکیشن BFG OnTrail؛ یکی از بهترین اپلیکیشن های اندرویدی جدید برای گردشگران

قیمت: سالانه 35.99 دلار

اپلیکیشن BFG OnTrail مخصوص گردشگران است. این برنامه در واقع یک نقشه با تعدادی مسیر دنباله‌دار مشخص روی آن است. شما یک مسیر را انتخاب کرده و آن را دنبال می‌کنید. زمانی که به پایان مسیر انتخابی رسیدید، از آن برای یافتن مسیرهای بیشتر استفاده می‌کنید. این اپلیکیشن دارای اطلاعات عمومی درباره مسیرها و همین‌طور راه‌های مختلفی است که توسط اعضای انجمن BFG ساخته شده‌اند.

علاوه بر افزودن تصاویر و ویدیوها، می‌توانید نقشه‌ها را با فیلترهای متفاوت مشاهده کرده و مسیرهای طی شده خود را ضبط کنید. با توجه به هزینه بالای این برنامه، توصیه می‌شود که تنها گردشگران حرفه‌ای از آن استفاده کنند.

اپلیکیشن یادگیری BYJU با دیزنی

قیمت: رایگان، ماهانه 9.99 دلار، سالانه 99.99 دلار

بهترین اپلیکیشن های اندرویدی یکی از بهترین اپلیکیشن های اندرویدی جدید، BYJU نام دارد که مخصوص کودکان طراحی شده است. این برنامه شامل بیش از 1000 فعالیت آموزشی برای کودکان سه سال به بالا می‌شود. کاراکترهای محبوب دیزنی به کودکان در انجام این فعالیت‌های آموزشی کمک می‌کنند. علاوه بر ویژگی‌های مختلف مثل پاداش‌ها، آهنگ‌ها و استیکرهای دیزنی، این اپلیکیشن دارای یک برنامه گزارش دهی است که عملکرد فرزندان را به والدین نشان می‌دهد. استفاده از اپلیکیشن یادگیری BYJU برای 14 روز اول رایگان است و سپس پولی می‌شود.

اپلیکیشن Clubhouse؛ یکی از بهترین اپلیکیشن های اندرویدی جدید

قیمت: رایگان

کلاب هاوس (Clubhouse) پرطرفدارترین برنامه عرضه‌شده در ماه مه است. کلاب هاوس زمانی بر سر زبان‌ها افتاد که افراد بزرگی همچون ایلان ماسک و بیل گیتز از آن برای بحث درباره موضوعات مختلف استفاده کردند.

این اپلیکیشن به شما اجازه می‌دهد تا در گفتگوها شرکت کنید، به گفتگوهای دیگران گوش کنید و یا به دیگران اجازه دهید تا به گفتگوهای شما گوش کنند. کلاب هاوس بیشتر شبیه به یک پادکست زنده است.

اپلیکیشن Cultivate

قیمت: رایگان

بهترین اپلیکیشن های اندرویدی یکی دیگر از بهترین اپلیکیشن های اندرویدی جدید، Cultivate نام دارد که به بهره‌وری فردی مربوط می‌شود. در اصل Cultivate یک اپلیکیشن ساده فهرست کارها (to-do List) با ترکیب عنصر بازی است. با استفاده از این برنامه می‌توانید فهرستی از کارهای روزمره یا گاه و بی گاه خود را تنظیم کنید. با انجام هر کار، اپلیکیشن به گیاه فعالیت شما آب می‌دهد!

گیاه یک فعالیت در صورت عدم اجرای آن برای مدت طولانی، پژمرده شده و از بین می‌رود. شاید این برنامه کمی ساده و کودکانه به نظر برسد، اما مشوق خوبی برای بسیاری افراد (حتی) بزرگ‌سال به حساب می‌آید و می‌تواند بهره‌وری آن‌ها را بهبود بخشد. این اپلیکیشن به‌صورت رایگان و بودن هیچ تبلیغ یا خرید درون برنامه‌ای در دسترس کاربران قرار گرفته است.

اپلیکیشن Draw Portal؛ یکی از بهترین اپلیکیشن های اندرویدی برای نقاشی

قیمت: رایگان، حداکثر 2.99 دلار

اپلیکیشن نقاشی Draw Portal دارای ابزارهای جذاب برای دعوت به همکاری دیگران است. شما می‌توانید نقاشی موردنظر خود را کشیده و یا دیگران را به انجام این کار دعوت کنید. بدین ترتیب، شما و دوستتان به طور هم‌زمان می‌توانید نقاشی را کامل کنید. به عنوان یک اپلیکیشن نقاشی، این برنامه دارای ویژگی‌های قابل‌توجهی است که از جمله آن‌ها می‌توان به قابلیت جابجایی (Pan) و زوم (Zoom)، لایه‌های شفاف، عملکرد بازگردانی برای بیشتر ابزارها، حالت دست راست یا چپ بر اساس ترجیح کاربر اشاره کرد. این اپلیکیشن کمی پرهزینه بوده و مخصوص کودکان است.

اپلیکیشن Microsoft Edge Canary

قیمت: رایگان

بهترین اپلیکیشن های اندرویدی نسخه Canary اج به شما اجازه می‌دهد تا جدیدترین بیلدهای پیش‌نمایش مرورگر اج را مورد آزمایش قرار دهید. این نسخه معمولا هر روز با ویژگی‌های جدیدی به‌روزرسانی می‌شود. البته باید توجه داشت که اپلیکیشن Edge Canary از تمام ویژگی‌های اج معمولی، مثل همگام‌سازی پلتفرم‌های متعدد برخوردار است. نسخه Canary یک بیلد پیش‌نمایشی بوده و قطعا دارای اشکالات بیشتری نسبت به نسخه‌های پایدار است، اما به کاربر اجازه می‌دهد تا ویژگی‌های جدید را پیش از عرضه رسمی، مورد آزمایش قرار دهد.

اپلیکیشن One Swipe Notes؛ یکی از بهترین اپلیکیشن های اندرویدی برای نوت برداری سریع

قیمت: 0.99 دلار

بهترین اپلیکیشن های اندرویدی اپلیکیشن One Swipe Notes با استفاده از پنجره‌های شناور به شما کمک می‌کند تا با سرعت بیشتری نوت برداری کنید. در این برنامه می‌توان مشخص کرد که ویراستار Notepad از چه قسمتی از نمایشگر ظاهر شود (بالا، پایین، گوشه راست و غیره). تنها کافیست نوت پد را به سمت مرکز کشیده، نوشته‌ای را در آن بنویسید و با کشیدن انگشت به سمت دیگر آن را ببندید. این اپلیکیشن دارای تقویم، لیست کارها، یادآوری، قابلیت تکرار وظایف است. این اپلیکیشن، ابزاری عالی برای انجام سریع کارها است. البته اشکالات کوچکی در آن مشاهده می‌شود که توسعه‌دهندگان در حال رفع آن‌ها هستند.

اپلیکیشن Pokadota

قیمت: رایگان، متغیر

یکی از مهیج‌ترین و بهترین اپلیکیشن های اندرویدی برای عکس‌برداری، Pocadota نام دارد. این برنامه به شما اجازه می‌دهد تا تصاویر خود را به راحتی چاپ کنید و در واقع همانند یک دوربین دیجیتالی یک‌بارمصرف عمل می‌کند. کافیست یک رول فیلم مجازی 35 میلی‌متری را تهیه کرده و سپس از اپلیکیشن Pocadota برای گرفتن عکس استفاده کنید. این برنامه، تصویر را از چشم شما مخفی نگه می‌دارد و در نهایت کمپانی مربوطه، تصاویر گرفته‌شده را چاپ کرده و برای شما ارسال می‌کند. با Pocadota حس نوستالژی عکس‌برداری قدیمی را در شما بیدار می‌کند.

اپلیکیشن Sketch 360؛ یکی دیگر از بهترین اپلیکیشن های اندرویدی برای طراحی

قیمت: رایگان

بهترین اپلیکیشن های اندرویدی این اپلیکیشن جزء محصولات مایکروسافت بوده و به طور فنی یک برنامه نقاشی و طراحی است، اما قابلیت‌های بیشتری نسبت به برنامه‌های ساده‌تر دارد. اپلیکیشن Sketch 360 امکان کشیدن طراحی‌های پانورامیک 360 درجه را برای شما فراهم می‌آورد. ابزارهای متعددی در این برنامه وجود دارند که به شما در سازگاری و مطابقت با بوم منحنی و جدید کمک می‌کند.

اپلیکیشن Typewise

قیمت: رایگان با خریدهای درون برنامه‌ای

اپلیکیشن Typewise از لحاظ فنی یک برنامه چندان جدید محسوب نمی‌شود. اما توسعه‌دهندگان تغییرات و ویژگی‌های متعدد و جدیدی را به آن افزوده‌اند و به نحوی صفحه‌کلید را از نو طراحی کرده‌اند. نسخه 3.0 این اپلیکیشن شامل یک صفحه‌کلید با طرح کندی عسل می‌شود و دیگر خبری از طراحی معمولی QWERTY نیست. توسعه‌دهندگان بر این باورند که تغییر صفحه‌کلید سرعت تایپ کاربر را افزایش می‌دهد. البته تطبیق با این صفحه‌کلید به گذشت زمان احتیاج دارد.

ارسال نظر