واکسن و درمان کرونا چه زمانی آماده بهره برداری می شود؟

رسانه کلیک - در این مطلب به بررسی این که واکسن و درمان کرونا چه زمانی قرار است کشف و آماده بهره برداری شود می پردازیم. در ادامه همراه ما باشید.

واکسن و درمان کرونا چه زمانی آماده بهره برداری می شود؟

همانطور که می دانید، در حال حاضر هنوز واکسن و درمانی برای کرونا کشف نشده است، اما با این شرایط که تعداد مبتلایان به این ویروس در سراسر جهان بیش از 200 هزار نفر شده، دانشمندان شدیدا درگیر کشف واکسن و درمانی برای این بیماری هستند.

یکی از سازمان هایی که در این رابطه تا کنون تلاش های بسیاری انجام داده سازمان FasterCures است که تحقیقات بیوپزشکی انجام می دهد و با دولت و سازمان های مختلف ایالات متحده همکاری می کند.

برخی از محققان اظهار داشته اند که تولید واکسن کرونا ممکن است بین 12 تا 18 ماه طول بکشد، اما درمان این بیماری احتمالا سریع تر کشف می شود. یکی از نکاتی که در رابطه با کار محققان و پزشکان اهمیت دارد این است که باید منابعی که نیاز دارند در اختیارشان قرار گیرد تا روند کار آن ها تسریع شود، بنابراین آن چه این پروسه را طولانی تر می کند تامین این منابع است.

تحقیقات در راستای تولید واکسن و درمان کرونا روزانه توسط داده های سازمان بهداشت جهانی، ژورنال های علمی معتبر و اطلاعیه های کمپانی های مختلف به روز رسانی می شود. FasterCures اکنون روی برخی اطلاعات مانند درمان های غیر بدنی، داروهای ضد ویروس، درمان بر پایه سلول ها و فعالیت های کمپانی های مختلف تمرکز کرده است. این کمپانی همچنین در رابطه با میزان پیشرفت در تولید واکسن و درمان کرونا و این که چه زمانی ممکن است به بهره برداری برسند، اطلاعاتی با ذکر منابع معتبر منتشر می کند.

در حال حاضر راه درازی برای تولید و کشف واکسن و درمانی برای کرونا پیش روی محققان و پزشکان است، با این حال این که مبتلایان به این بیماری و سایر افراد اطمینان داشته باشند که اکنون افراد بی شماری در حال تلاش برای برطرف کردن این بیماری هستند، می تواند در نوع خود کمک کننده باشد.

در حال حاضر آن چه بیشترین اهمیت را دارد این است که افراد مطلع باشند که فعلا و تا این مقطع زمانی، هنوز واکسن و درمان قطعی برای بیماری کرونا پیدا نشده است و بهتر است به این گونه شایعات دامن زده نشود. افراد بهتر است توصیه های بهداشتی را رعایت کنند و تا حد ممکن در خانه بمانند تا از بیمار شدن خود و اطرافیانشان جلوگیری کنند.

ارسال نظر