کمدی سیاه Beau Is Afraid با حضور احتمالی واکین فینیکس در راه است

رسانه کلیک - فیلم بعدی آری استر به نام Beau Is Afraid یک کمدی سیاه چهارساعته بوده که از روی فیلم کوتاه Beau ساخته شده است. تهیه کنندگان مایل به همکاری با واکین فینیکس برای بازی در نقش بیو هستند.

کمدی سیاه Beau Is Afraid با حضور احتمالی واکین فینیکس در راه است

آری استر در چند سال اخیر به عنوان یکی از مطرح ترین فیلم سازان ژانر ترسناک شناخته می شود که از جمله کارهای او می توان به فیلم Hereditary و Midsommar اشاره کرد. وی با ساخت چند فیلم کوتاه ترسناک و گیج کننده نظیر Minchausen و Strange Thing About The Johnson قدم به عرصه سینما گذاشت.

آری استر مایل به فعالیت در ژانرهای دیگری به غیر از فیلم های ترسناک بوده و به تازگی اعلام کرده که فیلم بعدی او، یعنی Beau Is Afraid در ژانر کمدی سیاه ساخته می شود.

به گفته این فیلمساز، Beau is Afraid یک کمدی کابوس وار چهارساعته خواهد بود که بر اساس فیلم کوتاه سال 2011 به نام Beau ساخته شده است. این فیلم شش ساعته با بازی بیلی میو، داستان یک مرد به شدت پارانویایی و مضطرب را روایت می کند که قصد دارد به دیدن مادرش رود، اما خود را در شرایط ناخوشایندی قرار می دهد. فیلم بیو به نوبه خود، مهارت استر در ایجاد صحنه های استرس زا و دلهره آور را نمایش می دهد.

ظاهرا فیلم بیو ترسیده است نیز تطابق زیادی با داستان فیلم اصلی شش دقیقه ای دارد. فیلم جدید، داستان بیو را به تصویر می کشد که از مرگ عجیب مادر خبردار شده و به خانه بر می گردد. اما در آنجا با خطرات فراطبیعی مواجه شده و به یک راز قدیمی پی می برد که احتمالا به پدری که هرگز ندیده، مرتبط می شود.

تهیه کنندگان کمدی سیاه Beau Is Afraid ، مایل به همکاری با واکین فینیکس برای بازی در نقش بیو هستند. همکاری آری استر و واکین فینیکس با توجه به سابقه درخشان این دو، قطعا محصول خوبی را نتیجه می دهد. متاسفانه هنوز تاریخ دقیقی برای عرضه این فیلم مشخص نشده است.

ارسال نظر