گلکسی Z Roll سامسونگ قابلیت پشتیبانی از قلم S Pen دارد؟

رسانه کلیک – گوشی انعطاف‌پذیر جدید سامسونگ یعنی گلکسی Z Roll سال 2022 به بازار می‌آید. شایعه شده که این محصول قابلیت پشتیبانی از قلم استایلوس را نیز دارد.

گلکسی Z Roll سامسونگ قابلیت پشتیبانی از قلم S Pen دارد؟

سامسونگ در مراسم دیسپلی ویک 2021 (Display week 2021) از نسل جدید فناوری خود برای صفحه نمایش رونمایی کرد. شرکت کره‌ای با پخش چند ویدیوی کوتاه، از طرح‌های اولیه خود برای نمایشگر موبایل مولتی فولدبل، صفحه نمایش انعطاف‌پذیر 17 اینچی و یک گوشی کشویی خبر داد. حال اخبار جدیدی درباره جدیدترین گوشی انعطاف‌پذیر این شرکت یعنی گلکسی زد رول (Galaxy Z Roll) منتشر شده که در ادامه به آن می‌پردازیم.

مشخصات و تاریخ عرضه گوشی گلکسی Z Roll

به گزارش Phonearena ، گوشی انعطاف‌پذیر جدید در واقع عضوی از خانواده گلکسی Z محسوب می‌شود. متأسفانه هنوز جزییات دقیقی درباره این محصول وجود ندارد و سامسونگ هنوز بسیاری از اخبار منتشر شده را رسما تأیید نکرده است. با این حال شایعات حاکی از آن هستند که Z Roll به احتمال زیاد، قابلیت پشتیبانی از قلم S Pen را پیدا خواهد کرد. جالب آنکه پرچمداران بعدی سامسونگ یعنی گلکسی Z Fold 3 و گلکسی Z Flip 3 جدید نیز این قابلیت را دارند.

طبق ویدیوی منتشر شده توسط سامسونگ، گوشی جدید دارای نمایشگر 6 اینچی است که به لطف فناوری جدید می‌توان آن را تا 8 اینچ نیز گسترش داد. بدیهی است که این مسئله کار را برای مولتی تسکینگ (انجام چند کار یا به اجرا درآوردن چند برنامه در آن واحد) آسان‌تر می‌کند.

علاوه بر سامسونگ، سازندگان بزرگ دیگر همچون TCL نیز از طرح‌های اولیه خود برای گوشی انعطاف‌پذیر رونمایی کرده‌اند که البته امکان تولید گسترده و عرضه هیچ یک از آن‌ها به بازار در آینده نزدیک وجود ندارد. اما این‌طور که به نظر می‌رسد گلکسی Z Roll در کمتر از دو سال دیگر راه خود را به سمت فروشگاه‌های جهان باز می‌کند. حال باید منتظر ماند و دید که آیا شایعات اخیر مبنی بر پشتیبانی این محصول از قلم استایلوس به واقعیت تبدیل خواهد شد یا خیر.

ارسال نظر