آیفون XI مکس با دوربین اصلی سه گانه در راه است

رسانه کلیک - اپل امسال از آیفون های 2019 رونمایی می کند. به تازگی اطلاعات جدیدی از آیفون XI مکس و نسخه های مختلف آن در اختیار رسانه ها قرار گرفته است.

آیفون XI مکس با دوربین اصلی سه گانه در راه است

اپل امسال از گوشی های جایگزین آیفون XS، آیفون ایکس اس مکس و آیفون XR رونمایی می کند. بر اساس گزارشی که به تازگی توسط وال استریت در اینترنت منتشر شده، اپل برای آیفون های جدید دوربین اصلی سه گانه و دوگانه در نظر می گیرد.

در گذشته شاهد انتشار رندری از آیفون 2019 بودیم که خبر از دوربین اصلی سه گانه می داد. در گزارش جدید به عملکرد سنسور سوم آیفون XI مکس اشاره ای نشده است؛ با این حال انتظار می رود این سنسور دارای زاویه دید عریض باشد.

تا به امروز گوشی های هوشمند زیادی مجهز به دوربین اصلی سه گانه روانه بازار شدند که برای مثال می توان به هواوی P20 پرو و گوشی های سری میت 20 اشاره کرد.

به نظر می رسد اپل قصد دارد تمام آیفون های 2019 را مجهز به نمایشگر OLED روانه بازار کند. در حال حاضر آیفون ایکس اس و آیفون XS مکس به پنل OLED مجهز شدند و آیفون ایکس آر دارای نمایشگر LCD است.

مشخصات فاش شده از آیفون های 2019 به شرح زیر است:

آیفون XI مکس: نمایشگر OLED، دوربین اصلی سه گانه

آیفون XI: نمایشگر OLED، دوربین اصلی دوگانه

آیفون XR 2019: نمایشگر OLED، دوربین اصلی دوگانه

با توجه به شروع سال 2019، اپل نمی تواند تغییرات اساسی در آیفون های جدید اعمال کند؛ با این حال امکان تغییرات کوچک در آن ها وجود دارد.

فروش آیفون های اپل با کاهش مواجه شده به گونه ای که هواوی در سال 2018 توانست با شکست آن، تبدیل به دومین شرکت تولیدکننده گوشی های هوشمند در جهان شود.

نظر شما در رابطه با آیفون XI مکس چیست؟ آیا این دستگاه با دوربین اصلی سه گانه می تواند فروش مناسبی را در بازار تجربه کند؟ نظر خود را با ما و دیگر کاربران در میان بگذارید.

ارسال نظر