تصاویر جاسوسی پژو 3008 فیس لیفت به اینترنت راه پیدا کرد

رسانه کلیک - تصاویر مخفیانه پژو 3008 فیس لیفت در اختیار رسانه ها قرار گرفت. این خودروی فرانسوی به خوبی توسط محافظ پوشانده شده است.

تصاویر جاسوسی پژو 3008 فیس لیفت به اینترنت راه پیدا کرد

به تازگی تصاویر جدیدی از یک خودروی تولیدی پژو منتشر شده است که به نظر می رسد مربوط به مدل فیس لیفت پژو 3008 برای سال 2020 است. خودروی موجود در این تصاویر به خوبی پوشانده شده است.

پژو علاوه بر توسعه این خودروی فیس لیفت، در حال توسعه نسل کاملا جدید پژو 2008 نیز است. انتظار می رود این خودرو دارای پلتفرم یکسان با DS3 کراس بک باشد. خودروی موجود در تصاویر جاسوسی جدید، ابعاد بزرگتری در مقایسه با پژو 2008 دارد.

به نظر می رسد پژو تصمیم گرفته طراحی بخش جلویی و پشتی پژو 3008 را بهبود دهد. در بخش پشتی می توان چراغ های این خودرو را مشاهده کرد که تفاوتی با خودروهای گذشته این برند نداشته و از طراحی شبیه به پنجه های شیر بهره می برد.

نمونه آزمایشی این خودرو، مدل پلاگین هیبریدی آن است. پژو در گذشته نه چندان دور از خودروی 3008 Hybrid4 رونمایی کرد. این نمونه از پژو 3008 دارای یک موتور بنزینی توربوشارژ 4 سیلندر با حجم 1.6 لیتر است که همراه با دو موتور برقی، قدرتی برابر با 296 اسب بخار را در اختیار راننده قرار می دهد.

این خودروی هیبریدی از اواخر سال 2019 روانه بازار می شود، با توجه به این موضوع انتظار می رود پژو 3008 فیس لیفت نیز دارای چنین سیستمی باشد.

در حالی که تصاویری از کابین این خودرو منتشر نشده است، انتظار می رود تغییراتی را در این بخش شاهد باشیم. احتمالا این کراس اوور فرانسوی به ویژگی های بیشتری در مقایسه با مدل کنونی مجهز می شود و دارای طراحی جدید برای کیلومترشمار دیجیتال خود باشد.

انتظار می رود این خودروی جدید شرکت پژو در نیمه دوم سال جاری میلادی به صورت رسمی معرفی و در بازارهای اروپایی برای فروش عرضه شود.

ارسال نظر