گزارش همایش بازاریابی و فروش عصر دیجیتال

رسانه کلیک - همایش تخصصی بازاریابی و فروش در عصر دیجیتال برگزار شد. این همایش تخصصی به همت مجموعه ویدان برگزار شده است.

گزارش همایش بازاریابی و فروش عصر دیجیتال

همایش تخصصی بازاریابی و فروش در عصر دیجیتال با حضور بیش از 450 نفر از مدیران، کارآفرینان و بازاریابان، 26 بهمن درمرکز همایش‌های رایزن توسط ویدان برگزارشد.

این همایش تخصصی که به همت مجموعه ویدان برگزار شد، حامیانی شاخصی همچونTAG Heuer، Maurice Lacroix، Esprit ، گروه الیت، کانون تبلیغاتی طراحان خلاق آترا، گروه GISP ، کافه جیما ، فست کلیک و آژانس بادکوبه داشت.

میهمانان ویژه این همایش عبارت بودند از:

  • دکتر علیرضا شیری- مدیر خانه توانگری طوبی
  • نادر رفتاری-رئیس مجموعه رستوران های رفتاری
  • مهندس حمزه ای-رئیس شرکت مارین
  • مهندس رحیمی نژاد-رییس گروه GISP
  • سمانه فرخی-مدیر کانون تبلیغاتی آترا
  • رضا هاشمی نیا- مدیر کافه جیما

همایش بازاریابی و فروش درعصردیجیتال با سخنرانی دکترربانی درباره «چگونه به یک رهبر بازار تبدیل شویم» آغاز و پس از آن با سخنرانی دکترعمرانی مدیرمجموعه الیت دررابطه با نحوه فروش کالای لوکس ادامه پیدا کرد.

همچنین در این همایش بعضی از تکنیک‌های فروش موفق معرفی شد، تکنیک‌هایی که برای همه قابل اجرا هستند و فروش و سودآوری بیشتر را برای کسب ‌و‌کار افراد به ارمغان خواهد آورد.

در این مراسم که متولی اصلی آن مجموعه ویدان بود دکترمحمود محمدیان عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی نیز پشت تریبون رفت و به تشریح موضوع کاربردی«ترس و بازاریابی»پرداخت.

در بخش بعدی همایش، عدنان موسی پور رئیس اتاق بازرگانی ایران-قطر درباره فرصت‌های پیشرو درصادرات و همچنین بازاریابی بین الملل صحبت داشت، سپس بابک بادکوبه درباره تبلیغات خلاق و همچنین در پایان حمیدرضا محمودی پیرامون حوزه دیجیتال مارکتینگ ایراد سخن کردند.

در پایان لازم به ذکر است که عزیزانی که موفق به شرکت در همایش بازاریابی و فروش در عصر دیجیتال نشده اند، با تماس با شماره 09023010212 می توانند فایل تصویری این رویداد را دریافت نمایند.

ارسال نظر