برای اعتراض به قبض موبایل به کجا شکایت کنیم؟
در مواقعی ممکن است به نظرتان بیاید رقم قبض صادر شده برای شماره موبایل شما اشتباه محاسبه شده است. در این زمان میتوانید برای اعتراض به قبض موبایل اقدام کنید.
آنهایی که خط تلفن همراه دائمی و نه اعتباری دارند، یکی از قبضهایی که باید هر ماه بپردازند، قبض تلفن همراهشان است. البته قیمت این قبض با توجه به عوامل مختلفی مثل میزان استفاده از خط و مکالمه، بستههای اینترنتی و ... از هر شخص به شخص دیگر و یک مالک به مالک دیگر تفاوت میکند و میتواند در بازه مختلفی از ارزان تا هنگفت و سرسامآور صادر بشود.
در مواردی هم هست که به نظر خودتان استفاده چندانی از خطتان نکردهاید و با این حال برایتان قبضی عجیب صادر شده و رقم آن اشتباه است. در چنین مواردی میتوانید برای اعتراض به قبض موبایل خود اقدام کنید.
اعتراض به قبض موبایل همراه اول
برای اعتراض به قبض موبایل همراه اول باید با شماره 9990 تماس بگیرید. این شماره متعلق به مرکز تماس همراه اول است که به صورت شبانهروزی و 7 روز هفته از طریق ارتباط تلفنی، پست الکترونیکی، دورنگار و چت آنلاین پاسخگوی سؤالات، پیشنهادات و شکایات مشتریان همراه اول است.
برای تماس با این شماره چنانچه از خط موبایل همراه اولتان تماس میگیرید شماره 9990 و چنانچه از خط تلفن ثابت تماس میگیرید شماره 09129990 را شمارهگیری کنید.
جالب است بخوانید: آموزش دایورت تلفن ثابت به تلفن ثابت دیگر
البته اعتراض به قبض موبایل تنها ویژگی این مرکز ارتباطی نیست و کارشناسان آن خدمات دیگری را هم ارائه میدهند که از جمله این خدمات میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
- ارائه اطلاعات مربوط به سرویسها، خدمات و صورتحساب به مشتریان
- اعلام وضعیت سیمکارت و علت قطع تلفن همراه
- اطلاع از مدت و مبلغ اعتبار سیمکارت، افزایش اعتبار، انتقال شارژ و نحوه استفاده از آن
- راهنمایی در مورد خرید، ثبتنام و نقل و انتقال تلفن همراه
- اعلام نشانی و شماره تلفن ادارهها و مراکز ارائه خدمات (مراکز تلفن ثابت، دفاتر ارتباطی و ICT) تمام نقاط کشور
- راهنمایی مشترکان درباره چگونگی استفاده از رومینگ بینالملل، کشورهای طرف قرارداد و تعرفههای جاری
- نحوه فعالسازی و اتصال به اینترنت
- و ...
چنانچه تجربهای از تماس با مرکز 9990 و اعتراض به قبض موبایل خود داشتهاید در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.
سلام نتونستم اعتراض به قبض موبایلم را اعلام کنم چون کد ۵ ان اعلام کرد امکان ارتباط نیست. من در پیاده روی اربعین قیمت ۱۸۰ و خوردی را اعلام شد. از طریق اپ واریز کردم و همراه اول پیام تشکر هم فرستاد اما بلافاصله قبض ۱۹۰ و خورده را اعلام کرد و بلافاصله موبایلم را قطع کرد و توانایی فرستادن پیامک را ازم سلب شد. در کشور عراق کلی دچار مشکل شدم و اعتراض خودم را اعلام کردم که موفق نشدم ارتباط بگیرم
پول قبض را که ده تومن بود در میان دو ه پرداخت کردم که چون از اینترنت بسیار گران قیمت استفاده ی لحظه ای کردم 40000 تومن پرداخت کردم. متاسفانه در قبض ماه آن 30 تومن اضافی هم کم نشده بود و در قبض ذکر شد. بعد درقبض دیگر به عنوان 30 تومن بستانکار آمد. پول را پرداخت نکردم. ولی متاسفانه این ماه بازهم بدون در نظر گرفتن سی تومن بستانکاری 115 هزار تومن برایم قبض ارسال کرده است.
من درتاریخ 1401/4/1قبض تلفن همراهم مبلغ 21000ریال آمده بوددرتاریخ 1401/4/4 راواریز کردم مانده مبلغ4000ریال بود ولی درتاریخ1401/4/6 مجدد به اشتباهی مبلغ 1640000ریال آمده واخطارقطعی داده است نمی دانم به کجا اعتراض کنم واحقاق حق نمایم
هفتاد هزار تومن هزینه پیامک برام اومده!!!!!!!
یک پیامک هم نفرستادم
برا منم ۴۶ هزار پول پیامک اومده!!!۲-۳ تا پیام دادم یا ندادم!
باسلام .مبلغ ۹۶۰۰۰۰ریال هزینه پیامک برای من اومده ولی من به جایی پیام ندادم لطفا بررسی کنید.باتشکر