لیست بهترین اپلیکیشن های اندروید ۲۰۲۱

سیستم‌عامل اندروید هرساله با پیشرفت‌های چشمگیری همراه می‌شود اما برخی برنامه‌ها در آن هستند که بعد از گذشت سال‌ها هنوز نصب آنها پیشنهاد می‌شود. کلیک در این مطلب، به معرفی بهترین اپلیکیشن های اندروید ۲۰۲۱ می‌پردازد. 

لیست بهترین اپلیکیشن های اندروید ۲۰۲۱

برنامه‌های کاربردی زیادی در پلی استور وجود دارند. اما تعداد کمی از آنها برای اکثر افراد کاربردی هستند و ما قصد داریم گلچینی از آنها را با شما به اشتراک بگذاریم.

بهترین اپلیکیشن های اندروید ۲۰۲۱

در ادامه با معرفی ۱۴ اپلیکیشن منتخب کاربران اندرویدی همراه ما باشید.

برنامه 1Weather

قیمت: رایگان / ۱.۹۹ دلار

بهترین اپلیکیشن های اندروید ۲۰۲۱

بدون شک یکی از بهترین برنامه‌های نمایش و اطلاع‌رسانی وضعیت آب‌وهوا 1Weather است. رابط کاربری این برنامه بسیار ساده بوده و به دلیل بکارگیری منابع مطمئن شما می‌توانید وضعیت آب‌وهوا را تا ۱۲ هفته آینده مشاهده کنید. از جمله ویژگی‌های دیگری این اپلیکیشن می‌توان به دارا بودن ویجت‌های متنوع و زیبا اشاره کرد.

برنامه Google Drive

قیمت: رایگان / ۱.۹۹ تا ۲۹۹.۹۹ دلار اشتراک ماهانه

گوگل درایو یکی از امن‌ترین خدمات دهندگان فضای ابری است که از طریق آن شما می‌توانید فایل‌های خود را بدون نیاز به ذخیره‌سازی روی دستگاه به فضای ابری منتقل کنید تا بتوانید به آنها در دیگر دستگاه‌ها به راحتی دسترسی داشته باشید. یکی از نکات مثبت این سرویس ارائه ۱۵ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی رایگان به کاربران اندرویدی است و از آنجایی که خدمات گوگل تقریبا روی تمام دستگاه‌های قابل اتصال به اینترنت پشتیبانی می‌شود شما به راحتی می‌توانید به مدیریت فایل‌های خود روی فضای ابری بپردازید.

برنامه Google Maps و Waze

قیمت: رایگان

در فهرست بهترین اپلیکیشن های اندروید ۲۰۲۱ یکی از کاربردی‌ترین برنامه‌هایی که همه ما به داشتن آن نیاز داریم یک مسیریاب دقیق است. گوگل مپس به عنوان بهترین و بروزترین مسیریاب امکانات بی‌نظیری را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. اما اگر برایتان بررسی میزان ترافیک مسیر مهم‌تر از زیبایی برنامه است پیشنهاد ما به شما استفاده از Waze است. تمرکز این اپلیکیشن در حقیقت بررسی مسیر برحسب ترافیک بوده و سریع‌ترین مسیر برای رسیدن به مقصد را به شما معرفی می‌کند.

برنامه Google Search

قیمت: رایگان

به جرئت می‌توان گفت حضور این اپلیکیشن روی گوشی هر فرد یک نیاز ضروری است. از طریق این برنامه چندکاره شما می‌توانید کارهای بسیاری همچون جستجو در اینترنت، کنترل روشنایی خانه و محل کار (در صورت هوشمندسازی محل) اجرای فرمان‌‌های صوتی مختلف به منظور سهولت در انجام کارها را با این برنامه انجام دهید.

برنامه LastPass

قیمت: رایگان / ۱۲ دلار اشتراک سالانه

یکی از اپلیکیشن‌هایی که باید روی همه گوشی‌ها وجود داشته باشد LastPass است. از طریق این برنامه شما می‌توانید تمامی اطلاعات ورودی خود به وب‌سایت‌ها و برنامه‌های گوشی خود را در مکانی کاملا امن ذخیره کنید تا دیگر هیچوقت با مشکل فراموشی رمزهای خود مواجه نشوید. از جمله قابلیت‌های کاربردی این برنامه می‌توان به ساختن خودکار رمزهای بسیار سخت به منظور استفاده در حساب‌های کاربری و دسترسی به تمام رمزهای ذخیره شده از طریق دستگاه‌های مختلف اشاره کرد.

برنامه Microsoft SwiftKey

قیمت: رایگان

این اپلیکیشن از جمله کیبوردهای پر امکانات و سریع میان رقبا است که با قابلیت‌های شخصی‌سازی بسیار متنوعی در پلی‌استور برای دانلود وجود دارد. با توجه به پختگی موتور پیشنهاد لغت SwiftKey شما می‌توانید راحت‌تر از همیشه اقدام به نوشتن جملات خود کرده و دیگر نگران غلط‌های املایی خود نباشید زیرا مایکروسافت این مشکل برای شما حل کرده است.

برنامه Nova Launcher

قیمت: رایگان / ۴.۹۹ دلار

بهترین اپلیکیشن های اندروید ۲۰۲۱

با اضافه شدن ویژگی‌های جدید به نسخه‌های اندروید ۱۱ و ۱۲ شاید وجود یک لانچر روی گوشی‌های هوشمند به یک نیاز تبدیل نشود. اما با توجه به امکانات گسترده نووا لانچر در زمینه شخصی‌سازی و مدیریت هرچه بهتر صفحه اصلی دستگاه‌های اندرویدی این مسئله باعث شد تا ما آن را در فهرست بهترین اپلیکیشن های اندروید ۲۰۲۱ قرار دهیم. از طریق این برنامه شما می‌توانید محیط کلی صفحه اصلی گوشی خود را تغییر داده و امکانات جذابی را همچون ژست‌های حرکتی به آن اضافه کنید.

برنامه Poweramp

قیمت: استفاده آزمایشی رایگان / ۴.۹۹ دلار

یکی از بهترین اپلیکیشن‌های پخش موسیقی Poweramp است. از طریق این پخش‌کننده شما می‌توانید به موسیقی‌های دلخواه خود با بالاترین کیفیت گوش کنید. این برنامه تقریبا از تمام فایل‌های صوتی با فرمت و کدک‌های مختلف پشتیبانی کرده و به دلیل استفاده از تنظیم‌کننده‌های قدرتمند بکار رفته در آن کیفیت پخش فایل‌های صوتی بسیار بالا است.

برنامه Solid Explorer

قیمت: استفاده آزمایشی رایگان / ۲.۹۹ دلار

اگر به دنبال یک اپلیکیشن مدیریت فایل حرفه‌ای با یک رابط کاربری ساده و شیک هستید Solid Explorer می‌تواند یک انتخاب بسیار مناسب برای شما باشد. از طریق این برنامه شما می‌توانید انواع فایل‌ها را با فرمت‌های مختلف اجرا کرده و از خدمات فضای ابری آن نیز استفاده کنید.

برنامه Tasker و IFTTT

قیمت: به ترتیب ۲.۹۹ دلار و رایگان

بهترین اپلیکیشن های اندروید ۲۰۲۱

استفاده از برنامه تسکر شاید ابتدا نیاز به یادگیری داشته باشد اما با استفاده از آن شما می‌توانید فرمان‌های مختلفی برای گوشی خود تعریف کرده و در مکان‌های مختلف از آنها استفاده کنید تا کارهایتان با سرعت هرچه تمام‌تر انجام شوند. اما برای اینکه بتوانید با نحوه کار این برنامه آشنا شوید پیشنهاد می‌کنیم ابتدا IFTTT را نصب کنید تا با محیط تعریف فرمان و طریقه استفاده از آن آشنا شوید.

برنامه Textra

قیمت: رایگان / ۴.۴۹ دلار

اگر از پیام‌رسان داخلی گوشی خسته شده‌اید ما به شما Textra را پیشنهاد می‌کنیم. از طریق این اپلیکیشن شما می‌توانید نحوه نمایش پیامک‌های ارسالی و دریافتی خود را تغییر داده و با ایجاد انواع شخصی‌سازی‌های مختلف حال و هوای بخش پیامک دستگاه را تغییر دهید.

برنامه TickTick

قیمت: رایگان / ۲۷.۹۹ دلار اشتراک سالانه

از جمله اپلیکیشن‌هایی که می‌تواند میان بهترین اپلیکیشن های اندروید ۲۰۲۱ قرار گیرد TickTick است‌ که از طریق آن شما می‌توانید کارهای روزانه خود را مدیریت کرده و در صورت نیاز یک فهرست از کارهای آینده خود ایجاد کنید و همانطور که از اسم برنامه پیداست در صورت انجام هرکدام تیک کنار آنها را بزنید. از جمله امکانات کاربردی این اپلیکیشن می‌توان به دسته‌بندی کارها و به اشتراک‌گذاری آنها با دیگران اشاره کرد.

به نظر شما جای چه برنامه‌ای در این لیست خالی است؟ لطفا مشخصات آنها را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

بیشتر بخوانید: بهترین بازی‌های اکشن اندرویدی ۲۰۲۱

ارسال نظر