آموزش تغییر صدا در شیائومی

رابط کاربری MIUI 12 شیائومی این اجازه را به کاربران می‌دهد که از صداهای شخصی‌سازی شده استفاده کنند. با تغییر صدا در شیائومی می‌توانید صدای هر اپلیکیشن را تنظیم کنید. با این تنظیمات دچار مشکلات بلندی صدا و ایجاد مزاحمت صوتی نمی‌شوید.

آموزش تغییر صدا در شیائومی

تغییر صدا در شیائومی

شرکت شیائومی با انتشار رابط کاربری MIUI 12، قابلیت جالبی را به گوشی‌های شیائومی اضافه کرد. این قابلیت تغییر صدا در شیائومی است که کاربران می‌توانند تنظیمات صدا را شخصی‌سازی کنند. با استفاده از این قابلیت، هر اپلیکیشن تنظیمات مجزایی برای امکان تغییر صدا دارد.

این قابلیت توسط Sound Assistant، دستیار صوتی شیائومی قابل استفاده است. این قابلیت شبیه تنظیمات صدای خروجی ویندوز است که هرکدام از نرم‌افزارها صدای اختصاصی خود را دارند. به طوری که، کاربر با توجه به بلندی یا کمی صدا، برنامه‌ها را باز می‌کند. این تنظیمات صدا از مزاحمت‌های صوتی جلوگیری می‌کند.

تنظیمات صدای شیائومی تنظیمات صدای خروجی گوشی شیائومی

به عنوان مثال، پخش صدای اپلیکیشن اسپاتیفای برای شنیدن موسیقی را با صدای بلند تنظیم می‌کنید. اما زمانی که اپلیکیشن اینستاگرام را باز می‌کنید، تنظیمات صدای این برنامه پایین است. در ادامه به آموزش تغییر صدا در شیائومی می‌پردازیم.

نحوه استفاده از Sound Assistant در MIUI 12

قابلیت Sound Assistant به صورت پیش‌فرض در گوشی‌های شیائومی فعال نیست. بنابراین، با مراجعه به بخش Settings گوشی خود باید این قابلیت را فعال کنید. برای فعالسازی به این بخش بروید و روی قسمت Sound & Vibration کلیک کنید.

تغییر صدا در شیائومی فعالسازی Sound Assistant

در این قسمت، گزینه Sound Assistant قابل مشاهده است. این گزینه را انتخاب کنید و هر دو گزینه موجود در این صفحه را روشن کنید. برای اینکه مطمئن شوید که این قابلیت فعال شده است، دکمه‌های فیزیکی تنظیم صدای گوشی خود را بفشارید.

با زدن یکی از دکمه‌های فیزیکی تنظیم صدا، لوگوی دایره‌ای نوت موسیقی نمایش داده می‌شود. روی این آیکون کلیک کنید تا تنظیمات صدای اپلیکیشن‌های گوشی خود را مشاهده کنید. حالا می‌توانید به راحتی صدای هر کدام از اپلیکیشن‌ها را تنظیم کنید.

همچنین در کلیک بخوانید: آموزش باز کردن قفل گوشی‌های شیائومی مسدود شده

ارسال نظر