آموزش تماس تصویری با اسکایپ

اسکایپ یکی از پیام‌رسان‌های محبوب برای ارسال پیام‌های متنی، صوتی و تصویری است. در ضمن، برقراری تماس تصویری با اسکایپ هیچ هزینه‌ای برای کاربران این اپلیکیشن به دنبال ندارد.

آموزش تماس تصویری با اسکایپ

تماس تصویری با اسکایپ

اسکایپ یکی از اپلیکیشن های پیام‌رسان محبوب و پرطرفدار است که علاوه بر ارسال پیام‌های متنی، به شما اجازه می‌دهد با دوستان و مخاطبین خود تماس صوتی یا تصویری برقرار کنید. اسکایپ محصولی از کمپانی بزرگ مایکروسافت بوده و امکان برقراری تماس رایگان را برای کاربران خود فراهم آورده است.

اپلیکیشن های متعدد و البته سبک‌تری برای ارسال پیام‌های متنی وجود دارد. اما هر اپلیکیشنی نمی‌تواند رابط کاربری ساده و کیفیت در برقراری تماس‌های مستقیم تصویری را برای کاربران خود مهیا کند.

اسکایپ یکی از بهترین اپلیکیشن های موجود برای ایجاد تماس‌های تصویری است. این برنامه به شما اجازه می‌دهد تا از طریق دستگاه‌های مختلف، یعنی گوشی هوشمند، تبلت، کامپیوتر شخصی و مرورگر، تماس‌های تصویری برقرار کنید. اما نحوه برقراری تماس تصویری با اسکایپ چگونه است؟

همچنین بخوانید: آموزش گام به گام تغییر پس زمینه در اسکایپ

آموزش تماس تصویری با اسکایپ روی گوشی یا تبلت

در ابتدا باید اپلیکیشن اسکایپ برای اندروید یا iOS را روی دستگاه خود نصب کنید. توجه داشته باشید که گوشی شما حتما باید به دوربین سلفی مجهز باشد. پس از دانلود، اپلیکیشن اسکایپ را باز کنید.

در مرحله بعدی باید از اکانت مایکروسافت خود برای ورود به برنامه استفاده کنید. پس روی دکمه Sign in یا Create ضربه بزنید. اگر حساب کاربری مایکروسافت ندارید، روی گزینه Create One ضربه زده و خیلی راحت یکی بسازید.

شماره موبایل یا ایمیل خود را وارد کرده و دکمه Next را لمس کنید. سپس یک کلمه عبور برای خود انتخاب کنید. بعد نام و نام خانوادگی خود را تایپ کرده و روی Next ضربه بزنید.

تماس تصویری با اسکایپ

حال باید منتظر بمانید تا اسکایپ یک کد اعتبارسنجی را برای شما ارسال کند. آن را وارد کرده و وارد اپلیکیشن شوید. به محض ورود، گزینه همگام‌سازی را فعال کنید تا به مخاطبین خود از طریق اسکایپ دسترسی پیدا کنید.

احتمالا در مرحله بعدی از شما خواسته می‌شود تصویری را به عنوان تصویر پروفایل خود انتخاب کنید. به دلخواه روی Add Picture (جهت انتخاب عکس) یا Skip (رفتن به مرحله بعدی) ضربه بزنید.

حال وارد فضای اسکایپ شما و مخاطبین شما برای ارسال پیام متنی، صوتی و تصویری قابل‌دسترس هستند. روی آیکون مداد ضربه بزنید تا لیست مخاطبین برای شما باز شود. هر یک را به دلخواه انتخاب کنید تا به صفحه گفتگو منتقل شوید.

در قسمت راست (بالا و پایین) صفحه گفتگو، آیکون‌های متعددی وجود دارند که با استفاده از آن‌ها می‌توانید انواع پیام‌ها را برای مخاطب خود ارسال کنید. برای ایجاد تماس تصویری با اسکایپ تنها کافیست روی آیکون ویدیو در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید تا تماس تصویری با مخاطب موردنظر برقرار شود.

تماس تصویری با اسکایپ

در طول تماس می‌توانید به منوی سه‌نقطه در گوشه پایین سمت راست رفته و مخاطبین بیشتری را به تماس تصویری خود اضافه کنید.

در صورت بروز هرگونه مشکل حین برقراری تماس تصویری با اسکایپ، آن را با ما در میان بگذارید.

ارسال نظر