آموزش حذف اکانت توییتر

کاربران بسیاری حال و احوال خود را به صورت متنی در توییتر به اشتراک می‌گذارند. اما بعضی افراد بنا به دلایل مختلفی قصد ترک کردن این شبکه اجتماعی را می‌کنند. برای حذف اکانت توییتر چه کاری باید انجام دهیم؟

آموزش حذف اکانت توییتر

آموزش حذف اکانت توییتر

توییتر جزو شبکه‌های اجتماعی متنی فضای مجازی محسوب می‌شود. کاربران بسیاری حال و احوال خود را به صورت یک پست متنی در توییتر به اشتراک می‌گذارند. این شبکه اجتماعی از محبوبیت بالایی برخوردار است که می‌توان توییت‌های جالبی را در توییتر خواند.

با این تفاسیر، کاربرانی هستند که از این فضا خسته شده‌اند یا به دلیل مسائل شخصی، دیگر قصد ندارند در توییتر فعالیت کنند. بنابراین، آنها تصمیم به حذف اکانت توییتر خود می‌گیرند. گفتنی است، توییتر امکان دیلیت اکانت را فراهم کرده است. اما پروسه حذف حساب کاربری به صورت آنی انجام نمی‌شود.

حذف اکانت توییتر حذف اکانت توییتر

این شبکه اجتماعی پس از حذف اکانت توییتر، حساب را به مدت ۳۰ روز در سرورهای خود غیرفعال می‌کند. اگر کاربر در این مدت به حساب خود مراجعه نکند، اکانت به صورت دائمی حذف خواهد شد. شایان ذکر است، اطلاعات کاربری هنگام دیلیت اکانت توییتر بعد از چند دقیقه حذف خواهند شد.

توییتر در واقع حساب کاربر را در صف حذف از سرور قرار می‌دهد که در ۳۰ روز آینده برای همیشه پاک شود. لازم به ذکر است، اگر اطلاعات مهمی در حساب توییتر خود دارد، حتما اطلاعات خود را دانلود کنید. در ادامه به نحوه حذف اکانت توییتر می‌پردازیم.

نحوه دیلیت اکانت توییتر

برای اینکه اکانت خود را از توییتر پاک کنید، باید از طریق مرورگر به سایت توییتر بروید. گفتنی است، امکان حذف حساب توییتر از طریق اپلیکیشن این شبکه اجتماعی امکان‌پذیر نیست. زمانی که به سایت توییتر رفتید، در منوی سمت چپ روی آیکون سه‌نقطه کلیک کنید. در این پنجره، گزینه Settings and Privacy را انتخاب کنید.

دیلیت اکانت توییتر در تنظیمات دیلیت اکانت توییتر در تنظیمات

در بخش تنظیمات، گزینه Your Account را انتخاب کنید. سپس روی منوی Deactivate Your Account کلیک کنید. در این صفحه توضیحاتی درباره حذف حساب توییتر قابل مشاهده است. در پایین این صفحه، روی عبارت Deactivate‌ کلیک کنید.

حذف حساب توییتر مراحل حذف حساب توییتر

در ادامه، پسورد خود را وارد کنید تا عملیات حذف اکانت کاربری خود را تأیید کنید. سپس روی گزینه Deactivate کلیک کنید. حالا موفق شدید که حساب کاربری خود در توییتر را پاک کنید.

برای دوباره فعال کردن اکانت توییتر خود، کافی است به سایت یا اپلیکیشن توییتر مراجعه کنید. سپس با وارد کردن نام کاربری و پسورد خود، اکانت توییتر خود را فعال کنید.

همچنین در کلیک بخوانید: آموزش حذف اکانت فیس‌بوک

ارسال نظر