آموزش فعال سازی ویندوز 11 | چگونه Windows 11 را اکتیو کنیم؟

ویندوز 11 نیز مانند تمامی نسخه‌های قبلی ویندوز، نیاز به فعال سازی و اکتیو شدن دارد، اما چگونه می‌توان بی‌دردسر آخرین نسخه از سیستم‌عامل ویندوز را کرک کرد؟ در ادامه آموزش فعال سازی ویندوز 11 را برای شما همراهان همیشگی کلیک قرار داده‌ایم.

آموزش فعال سازی ویندوز 11 | چگونه Windows 11 را اکتیو کنیم؟

فعال سازی ویندوز 11

پس از ماه‌ها انتظار، آخرین نسخه از سیستم‌عامل مایکروسافت در 5 اکتبر (13 مهر 1400) منتشر شد. ارتقا به این نسخه که ویندوز 11 نام دارد، برای تمام دستگاه‌هایی که الزامات نصب آن را داشته باشند، رایگان است اما ارتقا از ویندوز 10 تنها روش دریافت و نصب ویندوز 11 نیست.

بسیاری از کاربران به دلایل مختلف از جمله، نداشتن پیش‌نیازهای نصب (Secure Boot و یا TPM 2.0)، ترجیح به نصب یک ویندوز جدید یا حتی نصب ویندوز برای اولین‌بار روی دستگاه جدیدشان، از روش معمول ارتقا به ویندوز 11 استفاده نمی‌کنند.

بیشتر بخوانید: چطور ویندوز 11 را روی سیستم های قدیمی نصب کنیم؟ | ارتقا بدون TPM

نصب ویندوز 11 برای این دسته از کاربران رایگان نخواهد بود و مستلزم دریافت لایسنس 140 تا 200 دلاری از مایکروسافت است. از سوی دیگر، کاربران ایرانی به دلیل تحریم‌های مالی و بانکی علیه کشورمان و همچنین قیمت بسیار زیاد خرید محصولات دلاری، قادر به پرداخت هزینه لایسنس قانونی نیستند.

اکثر کاربران ایرانی ویندوز، پس از نصب سیستم‌عامل از نرم‌افزارهای اکتیو کردن و کرک‌های مختلفی برای فعال سازی ویندوز خود استفاده می‌کنند. ویندوز 11 نیز از این قاعده مستثنی نیست و نرم‌افزارهای زیادی برای فعال‌سازی آن ارائه شده است.

در ادامه، ساده‌ترین روش اکتیو کردن را بررسی خواهیم کرد.

آموزش اکتیو کردن ویندوز 11

به نظر می‌رسد بیشتر کاربران اتفاق‌نظر دارند که استفاده از نرم‌افزار KMS Activator، آسان‌ترین روش برای اکتیو کردن ویندوز است؛ به همین دلیل برای سهولت شما کاربران عزیز، نسخه‌ای سبک از آن را برای دانلود قرار داده‌ایم.

دانلود فعال ساز ویندوز 11

پس از دانلود فایل کرک ویندوز 11، از رمز عبور click.ir برای بازکردن فایل rar استفاده کنید.

توجه داشته باشید که ممکن است Windows Defender و یا دیگر نرم‌افزارهای آنتی‌ویروس، به‌اشتباه این فایل را به عنوان عامل مخرب، شناسایی و آن را حذف کنند. برای اجرای آن، کافی است پیش از خارج کردن فایل از پکیج rar، نرم‌افزارهای امنیتی خود را موقتا غیرفعال کنید.

پس از خارج کردن فایل، آن را به‌صورت Admin اجرا کنید. (Run as administrator)

سپس با صفحه‌ زیر روبرو خواهید شد. برای فعال سازی 180 روزه ویندوز 11، کافی است کلید 1 را فشار دهید. پس از چندین ثانیه، سیستم‌عامل شما به مدت 180 روز اکتیو خواهد شد.اکتیو کردن ویندوز 11

با استفاده از این روش، همچنین قادر خواهید بود ویندوز را به‌صورت دائمی نیز فعال سازی کنید. این روش، پس از اتمام دوره 180 روزه، به‌صورت خودکار فعال سازی مجدد را انجام خواهد داد. برای استفاده از فعال ساز خودکار نیز کافی است کلید 2 را وارد کنید.اکتیو دائمی ویندوز 11

امیدواریم آموزش اکتیو کردن ویندوز 11 برایتان مفید واقع شود. نظرات، سوالات و پیشنهادات خود را حتما با کلیک و کاربران آن به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر