حل مشکل کال آف دیوتی بعد از آپدیت | چرا Call of Duty Mobile اجرا نمی‌شود؟

گاهی پیش آمده است بازیکنان نتوانسته‌اند بعد از بروزرسانی Call of Duty Mobile، بازی را اجرا کنند. اما برای حل مشکل کال آف دیوتی بعد از آپدیت چه کاری باید انجام دهیم؟

حل مشکل کال آف دیوتی بعد از آپدیت | چرا Call of Duty Mobile اجرا نمی‌شود؟

مشکل کال آف دیوتی بعد از آپدیت

کالاف دیوتی مدرن وارفر 2 منتشر شد

بازی Call of Duty Mobile یکی از بهترین آثار شوتر چندنفره در گوشی‌های موبایل است. میلیون‌ها گیمر در سرتاسر جهان مشغول تجربه این بازی هستند. مدتی است که برخی بازیکنان بعد از آپدیت کالاف دیوتی موبایل، نمی‌توانند بازی را اجرا کنند.

گاهی گیمرها زمان اجرای بازی، با یک صفحه سیاه روبرو می‌شوند و نمی‌توانند وارد بازی شوند. این مشکلات باعث شده بازیکنان از انجام بازی صرف نظر کنند. در ادامه به نحوه حل مشکل کال آف دیوتی بعد از آپدیت می‌پردازیم.

نمایی از بازی Call of Duty Mobile نمایی از بازی Call of Duty Mobile

حل مشکلات Call of Duty Mobile

ابتدا از آپدیت بودن سیستم‌عامل اندروید یا iOS گوشی خود اطمینان حاصل کنید. زمانی که بازی را آپدیت کردید و با عدم اجرا شدن بازی روبرو شدید، گوشی خود را ریستارت کنید. سپس به بخش تنظیمات بروید. در تنظیمات به قسمت Apps بروید و بازی Call of Duty Mobile را پیدا کنید.

در داخل تنظیمات اپلیکیشن، روی گزینه Force Stop کلیک کنید. در همین قسمت، گزینه Storage را انتخاب کنید و روی دکمه Clear Cache کلیک کنید. پس از پنج دقیقه، بازی را اجرا کنید. با پاک کردن Cache بازی، ارورهای موجود در بازی از بین می‌رود و شما می‌توانید کالاف دیوتی موبایل را تجربه کنید.

حل مشکل کالاف دیوتی موبایل حل مشکل کالاف دیوتی موبایل

اگر با انجام این روش، مشکل شما حل نشد، بازی را یک دور کامل از گوشی خود حذف کنید. سپس موبایل خود را ریستارت کنید. بازی را از فروشگاه‌های رسمی مانند گوگل پلی یا اپ استور دانلود کنید. پس از نصب، وارد بازی شوید.

اصلی‌ترین مشکل کال آف دیوتی بعد از آپدیت یا دیگر مشکلات این بازی، دانلود آن از منابع غیررسمی و نامعتبر است. به همین دلیل، سرورهای اکتیویژن قادر به تشخیص درست بازی نمی‌شوند. بنابراین، امکان برقراری سرور با Call of Duty Mobile دچار اختلال می‌شود.

نظر شما درباره بازی Call of Duty Mobile چیست؟ لطفا نظرات خود را با کلیک در میان بگذارید.

ارسال نظر