آموزش تغییر اپلیکیشن پیش‌فرض ایمیل در iOS 14

رسانه کلیک - اگر از سرویس‌های ایمیل شخص ثالث یا به عبارتی شرکت‌های دیگر به غیر از اپل استفاده می‌کنید، می‌توانید اپلیکیشن پیش‌فرض ایمیل خود را در سیستم‌عامل iOS 14 یا نسخه‌های جدیدتر آن تغییر دهید. در این مطلب قصد داریم تا نحوه تغییر اپلیکیشن پیش‌فرض ایمیل را به شما آموزش دهیم.

آموزش تغییر اپلیکیشن پیش‌فرض ایمیل در iOS 14

برای تغییر اپلیکیشن پیش‌فرض ایمیل باید اپلیکیشن کلاینت ایمیل خود را از روی اپ استور دانلود و روی گوشی آیفون یا تبلت خود نصب کنید. اپ استور باید از این اپلیکیشن‌ها پشتیبانی کند. مثلاً اپ استور از اپلیکیشن‌های Outlook، Spark وHey پشتیبانی می‌کند اما از اپلیکیشن Gmail پشتیبانی نمی‌کند.

برای این کار ابتدا وارد بخش تنظیمات یا Setting گوشی خود بشوید.

تغییر اپلیکیشن پیش‌فرض ایمیل روی آیفون و آیپد در منوی Setting کلاینت ایمیلی که می‌خواهید را انتخاب کنید. مثلاً اگر شما به دنبال Outlook هستید، وارد بخش Setting شده و گزینه Outlook را انتخاب کنید. برای Hey وارد بخش Setting گوشی خود شده و گزینه Hey را انتخاب کنید.

تغییر اپلیکیشن پیش‌فرض ایمیل روی آیفون و آیپد اگر اپلیکیشن کلاینت ایمیل شما در به روزرسانی‌های اخیر تغییراتی مبنی بر قابلیت استفاده روی گوشی‌های آیفون و آیپد ایجاد کرده باشد، گزینه Default Mail App را باید در فهرست ببینید. اگر این گزینه وجود دارد آن را انتخاب کنید.

تغییر اپلیکیشن پیش‌فرض ایمیل روی آیفون و آیپد با انتخاب این گزینه فهرست اپلیکیشن‌های ایمیل روی گوشی شما نمایش داده می‌شود. روی نام اپلیکیشن ایمیل مورد نظر خود کلیکی کنید. این اپلیکیشن به عنوان اپلیکیشن پیش‌فرض ایمیل شما انتخاب خواهد شد. یک علامت تیک کنار گزینه انتخابی نمایش داده می‌شود.

آیفون و آیپد سپس روی دکمه Back کلیک کنید و سپس از قسمت Setting گوشی خود خارج شوید. دفعه بعدی که روی لینک آدرس ایمیل کلیک کنید، اپلیکیشن انتخابی برای شما باز می‌شود و می‌توانید به ایمیل خود از طریق این اپلیکیشن دسترسی پیدا کنید.

ارسال نظر