آموزش رفع مشکل هات اسپات (Hotspot) گوشی های آیفون

رسانه کلیک -  Hotspot به شما امکان می دهد تا گوشی خود را به  Wi-Fi تبدیل کنید، که سایر دستگاه ها می توانند به آن متصل شوند. هات اسپات در گوشی شما به درستی کار نمی کند و دلیل آن را نمی دانید که مشکل از کجاست؟

آموزش رفع مشکل هات اسپات (Hotspot) گوشی های آیفون

در این مطلب، ما به شما توضیح خواهیم داد، که چرا هات اسپات گوشی شما کار نمی کند؛ به شما خواهیم گفت که چگونه مشکل را به خوبی حل کنید!

بیشتر بخوانید: آموزش کامل فعال سازی هات اسپات در کامپیوتر

چگونه می توانیم هات اسپات (Hotspot) را در گوشی آیفون خود تنظیم کنیم؟

برای رفع مشکل مراحل زیر را دنبال کنید:

1-داده های تلفن همراه را خاموش و روشن کنید

هات اسپات از داده های تلفن همراه استفاده می کند، تا آیفون را به کانون Wi-Fi تبدیل کند. وقتی دستگاه های دیگر به هات اسپات شما متصل می شوند و وب را مرور می کنند، از برنامه گوشی شما استفاده می کنند. بعضی اوقات خاموش و روشن کردن داده های گوشی می تواند، یک مشکل جزئی را برطرف کند.

آموزش رفع مشکل هات اسپات (Hotspot) گوشی های آیفون و اندروید

2- بروزرسانی تنظیمات حامل را بررسی کنید

شرکت مخابراتی بی سیم و Apple به طور مرتب به روزرسانی های تنظیمات اپراتور را منتشر می کنند تا توانایی iPhone شما در اتصال به شبکه شرکت مخابراتی بهبود یابد. برای بررسی آن مراحل زیرا انجام دهید:

بروید به تنظیمات -> عمومی -> درباره ، ببینید آیا یک به روزرسانی جدید تنظیمات حامل در دسترس است یا خیر. اگر یکی باشد، تقریباً پانزده ثانیه ظاهر می شود. اگر هیچ پاپ آپ ظاهر نمی شود، احتمالاً به روزرسانی تنظیمات حامل در دسترس نیست.

آموزش رفع مشکل هات اسپات (Hotspot) گوشی های آیفون و اندروید

3- راه اندازی مجدد آیفون

راه اندازی مجدد آیفون شما یک راه حل معمول برای برطرف کردن انواع مختلف مشکلات است. هنگامی که آن را خاموش می کنید، تمام برنامه های iPhone شما بطور طبیعی خاموش می شوند که می تواند اشکالات و خطاهای نرم افزاری جزئی را برطرف کند.

برای خاموش کردن گوشی، دکمه روشن / خاموش را فشار داده و نگه دارید تا زمان خاموش شدن اسلاید در صفحه نمایش ظاهر شود. برای خاموش کردن آیفون، نماد قدرت قرمز و سفید را از چپ به راست بکشید. برای روشن کردن مجدد آیفون، دکمه جانبی را فشار داده و نگه دارید تا آرم Apple ظاهر شود.

آموزش رفع مشکل هات اسپات (Hotspot) گوشی های آیفون و اندروید

4- iOS را در iPhone خود به روز کنید

آیفون هایی که در iOS 7 یا بالاتر کار می کنند، قادر به استفاده از هات اسپات هستند. نسخه های قدیمی شده iOS می تواند منجر به انواع مختلف مشکل های نرم افزاری شود، بنابراین مهم است که همیشه iPhone خود را به روز کنید.

تنظیمات را باز کنید و Software Update Reset برای تنظیم مجدد کلیک کنید. از شما خواسته می شود دوباره تأیید تنظیمات شبکه را انتخاب کنید تا تصمیم خود را تأیید کنید. آیفون شما خاموش خواهد شد، تنظیم مجدد را انجام می دهد و دوباره روشن کنید.

آموزش رفع مشکل هات اسپات (Hotspot) گوشی های آیفون و اندروید

6-iPhone خود را در حالت DFU قرار دهید

مرحله آخر که می توانید برای حل کامل یک مشکل نرم افزاری انجام دهید، بازیابی DFU است که عمیق ترین نوع بازیابی آیفون است. بازگرداندن DFU پاک کردن و بارگیری مجدد هر خط کد در آیفون شما است. قبل از قرار دادن آیفون در DFU، ما به شدت توصیه می کنیم؛ یک نسخه پشتیبان تهیه کنید تا هیچ یک از داده ها، فایل ها یا اطلاعات خود را از دست ندهید. وقتی که آمادگی کامل برای انجام این مرحله دارید، آیفون خود را در حالت DFU قرار دهید.

جمع بندی

با انجام مراحل بالا قطعا هات اسپات شما درست شده و به راحتی می توانید از آن استفاده کنید. حالا می دانید که دفعه بعد هات اسپات آیفون خود کار نمی کند چه کاری انجام دهید! اگر سؤال دیگری دارید، آنها را در بخش نظرات زیر بگذارید.

ارسال نظر