آموزش ساخت اسلاید شو در گوگل فوتوز

برنامه گوگل فوتوز کاربردهای فراوانی دارد که یکی از آنها ساخت اسلاید شو است. با انجام چند مرحله ساده می‌توانید نمایش اسلایدی عکس‌ها را روی موبایل مشاهده کنید.

آموزش ساخت اسلاید شو در گوگل فوتوز

آموزش ساخت اسلاید شو در گوگل فوتوز

آیا تا کنون به فکر ساخت اسلاید شو با موبایل افتاده‌اید؟ نرم‌افزار گوگل فوتوز این امکان را فراهم آورده تا تمام و یا حتی بخشی از تصاویر روی گوشی را به صورت اسلایدی تماشا کنید. در ادامه نحوه انجام این کار را به شما خواهیم گفت.

برنامه گوگل فوتوز را روی گوشی اجرا کنید. روی نخستین تصویری که می‌خواهید در اسلاید شو بگنجانید ضربه بزنید. تصویر روی صفحه به نمایش در می‌آید.

حال منوی سه نقطه‌ای (واقع در گوشه راست و سمت راست صفحه) را بزنید. منوی جدیدی برای شما ظاهر می‌شود که باید از بین گزینه‌های آن Slideshow را انتخاب کنید.

گوگل فوتوز شروع به نمایش اسلایدی تمام عکس‌ها روی موبایل می‌کند. برای توقف حالت اسلاید شو نیز کافی است روی آیکون ← (واقع در گوشه بالا و سمت چپ صفحه) ضربه بزنید.

برای نمایش اسلایدی عکس‌های یک آلبوم خاص اما باید گوگل فوتوز را مجددا اجرا کرده و سپس گزینه Library را بزنید. آلبوم مورد نظر خود را انتخاب و روی نخستین عکس آن ضربه بزنید.

مجددا منوی سه نقطه‌ای را انتخاب کرده و گزینه Slideshow را بزنید. حال تنها تصاویری که در آن آلبوم وجود دارند به صورت اسلایدی پخش می‌شوند.

گوگل فوتوز به شما کمک می‌کند تا فرایند ساخت اسلاید شو را با موبایل خود انجام دهید. اگر به مشکلی در این زمینه برخوردید آن را با اعضای تیم کلیک به اشتراک بگذارید تا شما را راهنمایی کنیم.

ارسال نظر