آموزش نصب بازی Fortnite روی گوشی‌های اندرویدی بدون استفاده از گوگل پلی

رسانه کلیک - بعد از ماه‌ها انتظار بالاخره شرکت Epic نسخه اندرویدی بازی Fortnite را به بازار عرضه کرد اما این بازی روی فروشگاه اپلیکیشن گوگل پلی در دسترس کاربران قرار نگرفته است. اگر مایل به نصب بازی Fortnite 14روی گوشی خود هستید تا پایان این مطلب با ما همره باشید.

آموزش نصب بازی Fortnite روی گوشی‌های اندرویدی بدون استفاده از گوگل پلی

یکی از ویژگی‌های سیستم‌عامل اندروید قابلیت نصب فایل‌های APK از منابعی به غیر از فروشگاه اپلیکیشن گوگل پلی است. هرچند نصب بازی‌هایی که روی این فروشگاه اپلیکیشن ارائه نمی‌شوند بسته به مدل و برند سازنده گوشی کمی سخت است اما خوشبختانه امکان‌پذیر است.

نحوه نصب بازی Fortnite روی دستگا‌ه‌های اندرویدی

قبل از دانلود بازی Fortnite ابتدا وارد سایت شرکت Epic شده و ویژگی‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری دستگاهی را که این بازی می‌تواند روی آن اجرا شود مشاهده کنید.

سپس وارد وب سایت بازی شده و از آنجا بازی Fortnite را دانلود کنید. برای دانلود بازی روی دکمه Fortnite کلیک کنید. حجم فایل بازی نسبتاً کم است به همین دلیلی دانلود آن زمان زیادی نمی‌گیرد. بعد از دانلود شدن بازی مانند عکس زیر روی اعلان دانلود بازی کلیک کنید.

نصب بازی Fortnite بسته به

بسته به نسخه سیستم‌عامل اندروید روی گوشی شما، مراحل نصب بازی کمی متفاوت است. وقتی مراحل نصب بازی شروع شد باید اجازه‌های اولیه برای نصب شدن بازی را صادر کنید.

اگر پنجره هشدار برای شما نمایش داده شد روی دکمه Setting کلیک کنید. با این کار شما به بخش تنظیمات گوشی هدایت می‌شوید. از پنجره باز شده گزینه Installed from unknown sources را انتخاب کنید. انجام این تنظیمات در اندرویدهای نسخه 8 به بالا کمی با هم متفاوت است اما در نسخه 7 به پایین سیستم‌عامل اندروید روند نصب بازی مشابه است.

نصب بازی Fortnite در اندرویدهای نسخه 7 به پایین وقتی وارد بخش تنظیمات یا Setting گوشی می‌شوید، مستقیماً به بخش Security گوشی هدایت می‌شوید و در این قسمت باید اسلایدر کنار گزینه Unknown Sources را فعال کنید. در این حالت یک پیغام هشدار برای شما نمایش داده می‌شد. گزینه Ok را انتخاب کنید.

بازی Fortnite برای بازگشت به صفحه اصلی نصب بازی روی دکمه Back کلیک کنید. سپس روی دکمه Install دوباره کلیک کنید. نصب بازی تنها چند ثانیه طول می‌کشد. وقتی نصب بازی انجام شد باید فایل 90 مگابایتی بازی را با کلیک روی دکمه Install دانلود کنید.

اما کار شما هنوز تمام نشده است. وقتی بازی نصب شد باید یکسری فایل‌های دیگر نیز روی گوشی خود دانلود کنید. وقتی کار دانلود تمام این فایل‌ها تمام شد، شما می‌توانید بازی را اجرا کنید.

نصب بازی Fortnite روی دستگاه‌های سامسونگ

از آنجایی که روند نصب بازی Fortnite روی گوشی‌های سامسونگ کمی کوتاه‌تر و متفاوت‌تر است از این رو روش نصب این بازی روی گوشی‌های سامسونگ را جداگانه آموزش می‌دهیم. برای دانلود این بازی ابتدا وارد سایت بازی شده و سپس روی دکمه Samsung کلیک کنید. با این کار شما به فروشگاه اپلیکیشن Galaxy Apps هدایت می‌شوید. در صفحه باز شده روی دکمه download کلیک کنید.

نصب بازی Fortnite وقتی دانلود فایل نصب بازی تمام شد روی دکمه Install کلیک کنید تا روند نصب بازی شروع شود. در طول روند نصب بازی باید اجازه برخی از دسترسی را بدهید. وقتی نصب بازی تمام شد، دکمه Launch را انتخاب کنید.

به این ترتیب بازی اجرا می‌شود. البته وقتی بازی برای اولین بار می‌خواهد اجرا شود باید یکسری فایل دیگر نیز دانلود شود که با کلیک روی دکمه Launch این فایل‌ها به صورت خودکار دانلود می‌شوند.

نصب بازی Fortnite

ارسال نظر