آموزش گام به گام نحوه پاسخدهی مستقیم در اینستاگرام به یک پیام خاص

رسانه کلیک - با پاسخدهی مستقیم به یک پیام خاص در اینستاگرام می توان وضوح و خوانایی گفتگوها را افزایش داده و موضوع مورد بحث را به راحتی ادامه داد.

آموزش گام به گام نحوه پاسخدهی مستقیم در اینستاگرام به یک پیام خاص

در پیام های دایرکت اینستاگرام، موضوع مورد بحث به راحتی گم می شود، خصوصا اگر تعداد پیام های متنی زیاد باشد. با پاسخدهی مستقیم به یک پیام خاص می توان وضوح و نظم خاصی را به پیام ها بخشید. در این مطلب شما را با نحوه ارسال پاسخ مستقیم به یک پیام خاص در اینستاگرام روی آیفون، اندروید و وب آشنا می کنیم.

قابلیت پاسخدهی مستقیم در اینستاگرام به یک پیام خاص، یک ویژگی موثر در آپدیت پیام رسانی بین پلتفرمی این اپلیکیشن است. در صورت عدم مشاهده این قابلیت در اپلیکیشن، می توانید از منوی Settings آن را فعال کنید.

برای شروع، به اپلیکیشن اینستاگرام در آیفون یا اندروید خود رفته، و سپس به تب Profile بروید. سپس روی دکمه منوی همبرگری در گوشه بالای سمت راست ضربه بزنید. حال به بخش Settings رفته و Update Messaging را انتخاب کنید.

در اینجا، دکمه Update را لمس کنید.

نحوه پاسخدهی مستقیم به یک پیام خاص در اینستاگرام روی اندروید و آیفون

برای شروع، اپلیکیشن اینستاگرام را روی گوشی هوشمند خود باز کرده و سپس روی آیکون Messenger در گوشه بالای سمت راست صفحه خانه اینستاگرام ضربه بزنید.

اسخدهی مستقیم در اینستاگرام

حال، یک گفتگو را انتخاب کنید.

در این قسمت، پیامی که مایل به ارسال پاسخ مستقیم به آن هستید را پیدا کنید. انگشت خود را روی پیام گذاشته و به سمت راست بکشید تا گزینه reply برای شما ظاهر شود. سپس انگشت خود را بردارید. اگر قرار است به پیام خود پاسخ دهید، انگشت را روی پیام گذاشته و به سمت چپ بکشید.

همچنین می توانید انگشت خود را روی پیام مورد نظر نگه داشته و سپس روی گزینه Reply ضربه بزنید.

اسخدهی مستقیم در اینستاگرام

حال مشاهده خواهید کرد که پیام اصلی در بالای کادر متنی نشان داده می شود، یعنی پاسخ فعلی شما به این پیام خاص، لینک داده خواهد شد.

حال، پاسخ مورد نظر را نوشته و روی دکمه Send ضربه بزنید.

با این کار، پاسخ شما به دنبال پیام اصلی در بالا ظاهر می شود. بدین ترتیب همه مشاهده می کنند که چه پاسخی را به چه پیامی ارسال کرده اید.

نحوه ارسال پاسخ مستقیم به یک پیام خاص در اینستاگرام روی وب

پس از نصب آپدیت برای پیام رسانی بین پلتفرمی، قابلیت پاسخدهی مستقیم به یک پیام خاص در اینستاگرام روی وب برای شما فعال می شود.

برای دسترسی به این ویژگی، وب سایت اینستاگرام را در هر مرورگر دلخواهی روی کامپیوتر شخصی خود باز کرده، و سپس به بخش Messages (DM) بروید.

اسخدهی مستقیم در اینستاگرام

یک گفتگو را از سمت چپ صفحه انتخاب کنید.

در بخش گفتگو، پیام مورد نظر جهت ارسال پاسخ مستقیم را پیدا کرده و نشانگر ماوس را روی آن قرار دهید. حال روی دکمه Reply کلیک کنید.

سپس، پاسخ مورد نظر را در کادر متنی نوشته و روی دکمه Send کلیک کنید.

اسخدهی مستقیم در اینستاگرام

بدین ترتیب، پیام اصلی به بالای پاسخ شما ضمیمه می شود.

پاسخدهی مستقیم در اینستاگرام در ازای پیام های خاص باعث نظم بخشی و افزایش وضوح در خواندن و پیگیری پیام ها می شود.

ارسال نظر