اکانت اینستاگرام بعد از چه مدت پاک می‌شود؟

اگر به هر دلیلی تصمیم به خارج شدن از فضای مجازی و حذف اینستاگرام گرفتید، پروسه پاک شدن اطلاعاتتان کمی زمان می‌برد. شاید شما هم از خود سوال کنید که اکانت اینستاگرام بعد از چه مدت پاک می‌شود؟ دیلیت شدن اکانت اینستاگرام تابع ضوابط مشخصی است.

اکانت اینستاگرام بعد از چه مدت پاک می‌شود؟

اکانت اینستاگرام بعد از چه مدت پاک می‌شود؟

پس از آنکه گزینه، Permanently delete my account را لمس کردید، دیگر امکان ورود یا لاگین به حساب خود را نخواهید داشت.

به بیانی ساده‌تر، حذف اکانت اینستاگرام مساوی با مرگ دیجیتال تلقی می‌شود. درصورت انجام این کار تمام اطلاعات شما روی حسابتان پاک می‌شود.

به گفته اینستاگرام پست‌ها، عکس‌ها، ویدیوها، کامنت‌ها، لایک ها و از همه مهم‌تر فالوورها همگی پاک می‌شوند و پس از گذشت بازه 30 روزه قابل بازگردانی نخواهند بود.

اما چون حذف حساب اینستاگرام از سوی شما انجام شده به این معنا نیست که پروسه حذف به پایان رسیده است.

اینستاگرام بعد از انجام این کار از سوی شما، برای پاک کردن اطلاعاتتان به 90 روز زمان نیاز دارد. در این مدت هیچ کاربر دیگری قادر به دسترسی به پروفایل شما نخواهد بود.

حتی پس از گذشت 90 روز، یک کپی از تمام اطلاعات شما روی سرور بک‌آپ اینستاگرام ذخیره خواهد شد. دلیل آن بررسی دوباره حساب برای مشکلات قانونی و تخطی از شرایط و ضوابط است. هرچند شما نمی‌توانید حساب خود یا هر اطلاعاتی از آن را بازگردانید.

آیا می‌توانم از آدرس ایمیل مشابه حساب جدید اینستاگرام بسازم؟

باید 30 روز یا حتی 90 روز (به اینستاگرام بستگی دارد) برای ساخت اکانت جدید روی ایمیل مشابه صبر کنید. تا آن‌موقع، اکانت شما هنوز هم به آی دی فعلی تعلق خواهد داشت.

پس از گذشت 30 روز می‌توانید حساب اینستاگرام جدید خود را روی ایمیل مشابه بسازید. توجه داشته باشید که دیگر نمی‌توانید از نام پروفایل قبلی برای حساب جدید استفاده کنید.

حساب اینستاگرام حذف شده را چگونه بازگردانی کنم؟

در بازه زمانی 30 روزه پس از حذف کامل اکانت، می‌توانید آن را بازگردانید.

برای این کار، وارد اینستاگرام شوید و با آی دی و پسورد خود لاگین شوید. اینستاگرام به شما اطلاع می‌دهد که می‌توانید حساب را برگردانید.

همچنین بخوانید: حذف اکانت اینستاگرام بدون پسورد

ارسال نظر