تغییر چهره انسان با اپلیکیشن Reface + لینک دانلود

این روزها برنامه‌های تغییر چهره محبوبیت بالایی میان کاربران فضای مجازی پیدا کرده‌اند. در این مطلب ما قصد داریم تغییر چهره افراد با اپلیکیشن Reface که بهترین در این زمینه به حساب می‌آید به شما معرفی کرده و لینک دانلود آن را در اختیارتان قرار دهیم. 

تغییر چهره انسان با اپلیکیشن Reface + لینک دانلود

برنامه Reface یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌ها در زمینه جای‌گذاری چهره کاربران روی شخصیت‌های معروف و بازیگران است. البته در گذشته این پلتفرم با نام Doublicat شناخته می‌شد اما چند ماهی است نام آن به Reface تغییر کرده است.

تغییر چهره افراد با اپلیکیشن Reface

تغییر چهره افراد با اپلیکیشن Reface

این برنامه با دریافت تصویر کاربر و استفاده از هوش مصنوعی اقدام به بررسی نقاط مختلف صورت کرده تا چهره فرد را با نهایت دقت روی سر افراد معروف قرار می‌دهد.

اخیرا برخی کاربران نگرانی‌های خود در مورد امنیت ریفیس منتشر کرده‌اند. البته پیش از این نیز نگرانی‌هایی درمورد برنامه FaceApp مطرح شد اما در آخر مشخص نشد آیا قوانین حاکم بر آن امنیت کاربرانش را تضمین می‌کند یا خیر.

با توجه به قوانین حریم خصوصی برنامه Reface، کمپانی سازنده این اپلیکیشن اعلام کرده است پلتفرم ما ممکن است از تصاویر شما به منظور ارائه خدماتی با کیفیت استفاده کند. برای مثال ویژگی‌های چهره هر فرد در سیستم توسط هوش مصنوعی بصورت جداگانه مورد بررسی قرار می‌گیرد تا بهترین نتیجه به کاربر ارائه شود.

این کمپانی اعلام کرده است تصاویر دریافت شده تنها به منظور اهداف ارائه خدمات مناسب از کاربران گرفته می‌شود و هیچ استفاده دیگری جز جای‌گذاری آنها با چهره بازیگران هالیوود و شخصیت فیلم‌های کوتاه خنده‌دار فضای مجازی از آنها نخواهد شد.

گفته می‌شود تصاویر کاربران در این برنامه به مدت ۲۴ در سرورها باقی مانده و بعد از آن بطور خودکار پاک می‌شوند. اما ویژگی‌های صورت ذخیره شده تا ۳۰ روز به منظور ارتقا کیفیت برنامه در سرور باقی می‌ماند.

با این حال باید بگوییم تغییر چهره افراد با اپلیکیشن Reface یک تجربه متفاوت را برایتان به ارمغان می‌آورد و شما می‌توانید از طریق آن لحظاتی دل‌انگیز را کنار دوستان و خانواده خود سپری کنید.

آیا تابحال از این برنامه استفاده کرده‌اید؟ به نظر شما کدام برنامه در این زمینه بهترین عملکرد را میان رقبا دارد؟ لطفا نظرات خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

بیشتر بخوانید: اپلیکیشن زنده کردن عکس مردگان + لینک دانلود

ارسال نظر