آموزش حل مشکل زیرنویس فارسی در KMPlayer

یکی از رایج‌ترین مشکلات کاربران در هنگام تماشای فیلم در KMPlayer، درست نمایش داده نشدن زیرنویس فارسی است، اما روش حل مشکل زیرنویس فارسی چیست؟

آموزش حل مشکل زیرنویس فارسی در KMPlayer

حل مشکل زیرنویس فارسی در KMPlayer

نرم‌افزار KMPlayer یکی از بهترین ویدیو پلیرهای ویندوز و محبوب‌ترین پخش‌کننده‌های فایل‌های چندرسانه‌ای در تمام پلتفرم‌ها است. این نرم‌افزار برای سیستم‌عامل‌های ویندوز، اندروید و آی او اس عرضه شده است و در همه آن‌ها کاربران زیادی را به اختصاص داده است.

با این وجود یکی از شایع‌ترین مشکلاتی که کاربران فارسی‌زبان با این نرم‌افزار دارند، نمایش اشتباه حروف زیرنویس فارسی است. در تصویر زیر مشکل نمایش زیرنویس در KMPlayer قابل‌مشاهده است.حل مشکل زیرنویس فارسی در KMPlayer

خبر خوب این است که حل این مشکل بسیار ساده است و با یک بار انجام آن، تمام زیرنویس‌های فارسی از آن پس به‌درستی نمایش داده خواهند شد.

برای حل مشکل نادرست نمایش داده شدن زیرنویس فارسی در KMPlayer، نرم‌افزار را اجرا کنید و سپس از طریق راست کلیک کردن روی یک فضای خالی، گزینه Options را انتخاب کنید. همچنین می‌توانید با فشار دادن کلید F2 در صفحه کلید نیز وارد تنظیمات شوید.تنظیمات KMPlayer

حال از پنل سمت چپ برنامه Subtitles و سپس Default Style را انتخاب کنید.

سپس روی فیلد مشخص شده کلیک کنید و Arabic (178) را انتخاب کنید.

در پایان با کلیک کردن روی OK تغییرات انجام شده را ثبت کنید و سپس نرم‌افزار ببندید و مجددا اجرا کنید.

تبریک! مشکل زیرنویس فارسی در KMPlayer حل شده است و می‌توانید از فیلم‌ها و سریال‌هایتان لذت ببرید.

نظر شما درمورد راهکار ارائه شده چیست؟ آیا شما روش بهتری را برای حل این مشکل می‌شناسید؟ بی‌صبرانه منتظر شنیدن نظرات و پیشنهادات شما هستیم.

ارسال نظر