غیرفعال کردن قابلیت پیشنهاد Siri هنگام جستجو در اسپات لایت

رسانه کلیک -  قابلیت پیشنهاد Siri هنگام جستجو در اسپات لایت آیفون و آیپد گاهی می تواند آزار دهنده باشد. در این مطلب نحوه غیر فعال سازی این ویژگی را به شما آموزش خواهیم داد.

غیرفعال کردن قابلیت پیشنهاد Siri هنگام جستجو در اسپات لایت

استفاده از قابلیت جستجو در spotlight که در صفحه Home گوشی‌ های آیفون و آیپد وجود دارد در بسیاری از موارد باعث آسان‌ تر شدن روند پیدا کردن یک اپلیکیشن یا هر آیتم دیگر در گوشی ‌های آیفون و آیپد می‌ شود. در حالت پیش ‌فرض قابلیت پیشنهاد Siri روی این نوار جستجو فعال است. اما خوشبختانه امکان غیرفعال کردن آن وجود دارد. در این مطلب قصد داریم نحوه انجام این کار را به شما آموزش دهیم.

غیرفعال کردن قابلیت پیشنهاد Siri اگر می‌ خواهید قابلیت پیشنهاد Siri روی نوار جستجوی Spotlight در گوشی‌ های آیفون و آیپد را غیرفعال کنید ابتدا وارد اپلیکیشن settings در گوشی آیفون و یا آیپد خود بشوید. برای این کار باید روی آیکون چرخ‌ دنده کلیک کنید.

غیرفعال کردن قابلیت پیشنهاد Siri در پنجره باز شده روی گزینه Siri & Search کلیک کنید.

غیرفعال کردن قابلیت پیشنهاد Siri در پنجره Siri & Search روی گزینه Suggestions on Home Screen کلیک کنید و آن را غیر فعال کنید.

جستجو در spotlight بعد از انجام این کار از اپلیکیشن Setting خارج شوید و نوار جستجوی Spotlight را در صفحه خانه گوشی خود باز کنید. در این حالت اگر روی نوار عبارت مورد نظر خود را جستجو کنید می ‌بینید که قابلیت پیشنهاد دستیار صوتی سیری غیرفعال شده است.

جستجو در spotlight همانطور که ملاحظه کردید، به راحتی و تنها در عرض چند دقیقه می توان قابلیت پیشنهاد Siri را روی گوشی آیفون یا آیپد غیرفعال کرد.

ارسال نظر