غیرفعال کردن هشدارهای Xbox روی ویندوز

رسانه کلیک - اگر شما هم از کاربرانی هستید که روی سیستم‌عامل ویندوز 10 بازی‌های Xbox را انجام می‌دهید حتما هشدارهایی را در زمان کسب امتیاز و یا طی کردن مراحل مختلف دریافت کرده‌‌اید. برای غیرفعال کردن هشدارهای Xbox می‌توانید از روشی که در ادامه توضیح داده می‌شود استفاده کنید.

غیرفعال کردن هشدارهای Xbox روی ویندوز

برای تغییر تنظیمات هشدار برای بازی‌های Xbox روی ویندوز 10 باید وارد اپلیکیشن بازی که روی ویندوز 10 به صورت پیش‌فرض نصب شده است شوید . برای اجرا کردن این اپلیکیشن از کلیدهای ترکیبی Windows+G استفاده کنید.

اگر با زدن این کلیدهای ترکیبی، منوی مربوط به Game Bar برای شما نمایش داده نشد وارد بخش تنظیمات یا Setting شده و سپس گزینه Gaming را انتخاب کنید و از آنجا گزینه Xbox Game Bar را انتخاب کنید. از این قسمت می‌توانید اپلیکیشن Game Bar را فعال کنید و از این پس با استفاده از کلیدهای ترکیبی Windows+G آن‌ را اجرا کنید.

غیر فعال کردن هشدارهای xbox وقتی منوی مربوط به Game Bar روی صفحه ظاهر شد، روی آیکون Setting که شبیه چرخ‌دنده است کلیک کنید. این آیکون در گوشه بالا سمت راست صفحه قرار دارد.

xbox روی ویندوز 10 از منوی کناری گزینه Notification را انتخاب کنید. تیک کنار گزینه Notify me when I unlock achievement را حذف کنید.

سایر هشدارهای Xbox را نیز به همین ترتیب می‌توانید غیرفعال کنید. بعد از انجام این کارها می‌توانید از منوی Game Bar خارج شوید و آن را از روی صفحه نمایش حذف کنید برای این کار روی یک قسمت خالی از صفحه دسکتاپ کلیک کنید یا دوباره از کلیدهای ترکیبی Windows+G استفاده کنید.

غیر فعال کردن هشدارها در Xbox بعد از غیرفعال کردن هشدارها امکان دسترسی به آمار بازی در اپلیکیشن Xbox روی ویندوز 10 وجود دارد. برای دسترسی به این آمار کافی است در منوی start گزینه Xbox را جستجو کنید.

ارسال نظر