۶ قاعده مهم هنگام خرید لپ تاپ دانش آموزی

رسانه کلیک - با توجه به اپیدمی کرونا، خرید لپ تاپ دانش آموزی جهت حضور در کلاس‌های آنلاین به یک امر واجب برای محصلین و دانشجویان تبدیل شده است.

۶ قاعده مهم هنگام خرید لپ تاپ دانش آموزی

لپ تاپ دانش آموزی ؛ ضرورت تحصیل در حال حاضر

اپیدمی کرونا، هنجار جدیدی را برای دانش آموزان به وجود آورده و حضور آن‌ها را در کلاس‌های آنلاین محدود ساخته است. داشتن یک لپ تاپ مناسب ضرورت بسیاری برای دانش آموزان دارد. در این مطلب شما را با چند نکته مهم حین خرید لپ تاپ مخصوص آموزش آنلاین آشنا می کنیم.

1. حداقل الزامات پردازنده

با اینکه لپ‌تاپ‌های Core i3 اینتل هنوز در بازار موجود هستند، اما بهتر است به سراغ دستگاه‌هایی با حداقل پردازنده Core i5 بروید تا کاربرد دستگاه خود را حداقل تا چند سال آینده تضمین کنید.

2. حداقل الزامات رم

لپ تاپ مخصوص آموزش آنلاین باید حداقل دارای 8 گیگابایت رم باشد. این اندازه حافظه رم برای لپ تاپ دانش‌آموزی کافی است. توجه داشته باشید که ظرفیت کمتر، مثلا 4 گیگابایت چندان توصیه نمی‌شود، چون سرعت سیستم را کُند و انجام کارها را سخت‌تر می‌کند.

3. حداقل فضای هارد

حافظه 512 گیگابایتی GDD یا 256 گیگابایتی SSD برای لپ تاپ دانش آموزی کافی و مناسب است. دانلود فایل‌های مربوط به دانش آموزان به فضای چندان زیادی احتیاج ندارد، مگر اینکه فیلم یا ویدیو باشند.

4. نسخه اصلی ویندوز 10

آپدیت قانونی سیستم عامل ویندوز 10، بهترین راه برای جلوگیری از عمده حملات سایبری است. به علاوه با به‌روزرسانی منظم کارایی سیستم لپ تاپ نیز بهبود می‌یابد.

5. مجموعه آفیس 365 مایکروسافت

اگر منابع آنلاین با استفاده از اپلیکیشن های مایکروسافت توزیع شده‌اند، بهتر است آخرین نسخه از مجموعه آفیس 365 را تهیه کرده و آن را روی سیستم لپ تاپ مخصوص کلاس‌های آنلاین نصب کنید.

6. نصب آنتی ویروس معتبر

سیستم لپ تاپ دانش آموزی باید به وسیله یک برنامه ویروس‌یاب معتبر حفاظت شود. نورتون و بیت دیفندر دو گزینه عالی در این زمینه به حساب می‌آیند. با نصب آنتی ویروس های معتبر، از دستگاه خود در برابر فایل‌های خطرناک و احتمالا اختلال در کلاس‌های درسی جلوگیری کنید!

ارسال نظر