مسدود کردن دریافت ایمیل از یک آدرس مشخص در جی‌میل

رسانه کلیک - اگر دوست ندارید از فرد یا شرکتی ایمیل دریافت کنید، در این مطلب با آموزش نحوه مسدود کردن دریافت ایمیل از یک آدرس مشخص با ما همراه باشید. 

مسدود کردن دریافت ایمیل از یک آدرس مشخص در جی‌میل

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که نخواهید از فردی یا شرکتی ایمیلی دریافت کنید. شما نمی‌توانید از آن‌ها بخواهید که برای شما ایمیل ارسال نکنن؛د در عوض می‌توانید دریافت ایمیل از این اشخاص و شرکت‌ها را مسدود کنید. در این مطلب به شما آموزش می‌دهیم که چگونه دریافت ایمیل از یک آدرس خاص را مسدود کنید.

سرویس جی‌میل‌ یک سرویس فیلترینگ ساده اما بسیار قوی برای مسدود کردن دریافت ایمیل از یکسری آدرس‌های خاص را دارد. برای اینکه بتوانید دریافت ایمیل از یک فرد و یا آدرس مشخص را مسدود کنید باید از این سرویس فیلترینگ استفاده کنید.

برای این کار ابتدا وارد وب سایت جی‌میل از طریق این آدرس بشوید.

مسدود کردن دریافت ایمیل یک آدرس مشخص در جی‌میل وقتی مطابق شکل بالا روی آیکونی که شکل آن یک فلش به سمت پایین است کلیک کنید، صفحه جستجوی پیشرفته برای شما مایش داده می‌شود. آدرس ایمیلی که می‌خواهید ایمیل‌های دریافتی از آن آدرس به صورت خودکار حذف شوند را وارد کنید و سپس روی گزینه Creat Filter کلیک کنید.

در صفحه باز شده گزینه Delete it را فعال کنید و دوباره روی دکمه Create Filter کلیک کنید.

مسدود کردن دریافت ایمیل یک آدرس مشخص در جی‌میل در این حالت یک جعبه متنی تأییدیه در گوشه سمت چپ پایین صفحه برای شما نمایش داده می‌شود.

به این ترتیب شما توانستید با استفاده از سیستم فیلترینگ گوگل ایمیل‌های دریافتی از یکسری آدرس‌های مشخص را مسدود و به صورت خودکار حذف کنید.

برای مشاهده و مدیریت این فیلتر به صفحه خانه جی‌میل خود رفته و روی آیکون تنظیمات که به شکل یک چرخ‌دنده است کلیک کنید. ای آیکون در گوشه سمت راست بالای صفحه قرار دارد. سپس گزینه See All Settings را انتخاب کنید.

مسدود کردن دریافت ایمیل یک آدرس مشخص در جی‌میل سپس برگه Filters and B;ocked Addresses را انتخاب کنید و سپس گزینه‌های Edit و Delete را برای مدیریت فیلترهای ایجاد شده خود استفاده کنید.

مسدود کردن دریافت ایمیل یک آدرس مشخص در جی‌میل

ارسال نظر