آموزش حل مشکل کرش کردن کانتر استرایک با ۳ اقدام ساده

بازی Counter Strike: Global Offensive از محبوبیت بالایی برخوردار است. پی‌سی گیمرها روزانه این بازی را تجربه می‌کنند. اما برخی بازیکنان با مشکل کرش کردن کانتر استرایک روبرو شده‌اند. چه راه حلی برای رفع این مشکل مهم وجود دارد؟

آموزش حل مشکل کرش کردن کانتر استرایک با ۳ اقدام ساده

نحوه حل مشکل کرش کردن کانتر استرایک

بازی Counter Strike: Global Offensive آخرین نسخه از سری کانتر استرایک و یکی از بهترین بازی های آنلاین 2021 است. یک اثر خوش‌ساخت که گیمرها را ساعت‌ها سرگرم می‌کند. بازی CS:GO نقشه‌ها و اسلحه‌های زیادی دارد که باعث شده تنوع و پویایی بالایی داشته باشد.

با این اوصاف، برخی پی‌سی گیمرها با مشکل کرش کردن کانتر استرایک مواجه شده‌اند. بازیکنان هنگامی که در نقشه هستند، محیط بازی دچار اختلال شده و از بازی خارج می‌شود. برای حل این مشکل راهکارهایی وجود دارد. در ادامه به بیان این راهکارها می‌پردازیم.

مشکل کرش کردن کانتر استرایک تنظیمات گرافیکی کانتر استرایک

۱. تنظیمات گرافیکی را کاهش دهید

یکی از مهم‌ترین دلایل مشکل کرش کردن کانتر استرایک، تنظیمات گرافیکی بازی است. وقتی گرافیک بازی روی تنظیماتی بیشتر از حد قدرت سیستم سخت‌افزاری تنظیم شده باشد، پی‌سی نمی‌تواند به خوبی بازی را اجرا کند. بنابراین، بازی CS:GO کرش می‌کند و از بازی خارج می‌شود.

برای حل این مشکل به بخش تنظیمات بازی بروید. سپس تنظیمات گرافیکی بازی را در بخش Advanced Video کاهش دهید. البته در بخش گرافیکی، شما می‌توانید با کلیک روی گزینه Auto Config، تنظیمات متناسب با سیستم سخت‌افزاری کامپیوتر خود را دریافت کنید.

پس از ذخیره تنظیمات، از بازی خارج شوید. سیستم خود را یک دور ریستارت کنید. بازی را اجرا کنید و بدون مشکل به نقشه‌های جذاب کانتر استرایک بروید و بازی کنید.

مشکل کرش کردن کانتر استرایک درایور کارت گرافیک را آپدیت کنید

۲. درایور سخت‌افزار سیستم را آپدیت کنید

یکی از دلایلی که بازی Counter Strike: Global Offensive دچار کرش می‌شود، آپدیت نبودن درایورهای سخت‌افزاری پی‌سی است. شما باید درایور کارت گرافیک خود را آپدیت کنید. بروز نبودن سیستم باعث می‌شود بازی نتواند فایل‌های جدید گرافیکی را دریافت کند.

متناسب با برند کارت گرافیک خود، به سایت برند مراجعه کنید. مدل کارت گرافیک را جستجو و دانلود کنید. پس از نصب آپدیت، بازی را اجرا کنید. شایان ذکر است، از آپدیت بودن ویندوز به آخرین نسخه نیز اطمینان حاصل کنید.

مشکل کرش کردن کانتر استرایک تأیید فایل‌های بازی در استیم

۳. فایل بازی را از طریق استیم تأیید کنید

ممکن است مشکل کرش کردن کانتر استرایک به خاطر لانچر استیم باشد. این لانچر فایل‌های نصبی بازی را تشخیص نداده و بازی دچار کرش می‌شود. برای رفع این مشکل لانچر استیم را باز کنید و به بخش Library بروید.

در این قسمت، روی بازی CS:GO کلیک راست کنید و گزینه Properties را برگزینید. در سمت چپ منو، روی گزینه Local Files کلیک کنید. سپس گزینه Verify Integrity of Game File را انتخاب کنید. مسیر فایل نصب شده در سیستم کامپیوتری خود را مشخص کنید. حالا تنظیمات را ذخیره کنید.

استیم پس از مدت کوتاهی فایل نصبی بازی Counter Strike: Global Offensive را تأیید می‌کند. لانچر استیم را یک دور کامل ببندید و دوباره باز کنید. حالا بازی را اجرا کنید و از تجربه آن لذت ببرید.

ارسال نظر