چگونه Emoji Reaction در دایرکت اینستاگرام را تغییر دهیم؟

رسانه کلیک - در این مطلب روش تغییر Emoji Reaction در دایرکت اینستاگرام را آموزش می‌دهیم تا بتوانید از قابلیت شخصی‌سازی پیام‌ها در این اپلیکیشن استفاده کنید.

چگونه Emoji Reaction در دایرکت اینستاگرام را تغییر دهیم؟

در بخش پیام‌های شبکه‌ اجتماعی اینستاگرام یا دایرکت اینستاگرام شما می‌توانید با دو بار کلیک کردن روی پیام فرد مقابل برای او یک قلب ارسال کنید. همچنین می‌توانید روی پیام انگشت خود را بر چند لحظه نگهدارید و سپس روی این پیام از قابلیت Emoji Reaction استفاده کند.

از آنجایی که قابلیت Emoji Reaction در دایرکت اینستاگرام قابلیت شخصی‌سازی کردن دارد از این رو در این مطلب قصد داریم تا در خصوص نحوه شخصی‌سازی این قابلیت به شما آموزش دهیم.

قابلیت شخصی‌سازی Emoji reaction قابلیتی است که در پیام رسان فیس‌بوک نیز در اختیار کاربران قرار داده شده است. اگر اپلیکیشن اینستاگرام را به روز رسانی کرده باشید، قابلیت‌های جدیدی به بخش پیام رسان یا دایرکت اینستاگرام اضافه شده است که می‌توانید از آن‌ها طبق نیاز خود استفاده کنید.

به روز رسانی اپلیکیشن پیام رسان یا دایرکت اینستاگرام

برای اینکه بتوانید از آموزش این مطلب استفاده کنید باید دایرکت اینستاگرام خود را به روز رسانی کنید. برای به روز رسانی ابتدا صفحه پروفایل خود را باز کنید. روی آیکون همبرگری که در گوشه سمت راست پیام رسان شما قرار دارد کلیک کنید و سپس گزینه Setting را انتخاب کنید. بعد از انجام این کار روی گزینه Update Messaging کلیک کنید.

قابلیت Emoji Reaction در صفحه بعدی روی دکمه Update کلیک کنید.

قابلیت Emoji Reaction با کلیک روی این گزینه اینستاگرام شما فعال می‌شود و شما می‌توانید از آموزشی که در ادامه این مطلب آمده است برای شخصی‌سازی قابلیت Emoji Reaction در اینستاگرام استفاده کنید.

اعمال تغییرات روی Emoji Reaction در دایرکت اینستاگرام

اگر اینستاگرام خود را به روز رسانی کنید و آن را با پیام‌رسان فیس‌بوک یکپارچه سازی کنید، آیکون آن شبیه به چیزی که در عکس مشاهده می‌کنید می‌شود. در این حالت روی آیکون پیام رسان در گوشه سمت چپ صفحه قرار دارد کلیک کنید تا لیست همه مکالمات و پیام‌های خود با کاربران دیگر را مشاهده کنید.

Emoji Reaction در دایرکت اینستاگرام در صفحه باز شده روی پیام مورد نظر کلیک کنید.

Emoji Reaction در دایرکت اینستاگرام در این حالت انگشت خود را برای چند ثانیه روی پیام نگه دارید تا نوار مربوط به emoji Reacion را مشاهده کنید.

قابلیت Emoji Reaction در نوار باز شده روی علامت + کلیک کنید و اموجی مورد نظر خود را انتخاب کنید. برای تغییر گزینه‌های این نوار روی یکی از اموجی‌ها برای چند ثانیه انگشت خود را نگه دارید.

Emoji Reaction در دایرکت اینستاگرام در این حالت اموجی‌هایی را که می‌توانید انتخاب کنید برای شما نمایش داده می‌شود.

دایرکت اینستاگرام شما می‌توانید اموجی دیگری را انتخاب کنید و دوباره همین کار را ادامه دهید.

Emoji Reaction در دایرکت اینستاگرام اگر بخواهید به حالت قبلی برگردید روی گزینه Reset کلیک کنید. به همین راحتی شما توانستید قابلیت emoji Reaction را شخصی‌سازی کنید.

ارسال نظر