آموزش نحوه کار کردن با اپلیکیشن Workout در اپل واچ

رسانه کلیک - در این مطلب نحوه کار کردن با اپلیکیشن Workout در اپل واچ را آموزش می‌دهیم تا بتوانید از قابلیت‌های زیاد اپل واچ برای کنترل سلامت خود استفاده کنید. 

آموزش نحوه کار کردن با اپلیکیشن Workout در اپل واچ

در اپل واچ قابلیت‌های بسیار زیادی در زمینه کنترل سلامت مثل اندازه‌گیری ضربان قلب، شمردن تعداد قدم‌های روزانه، تشخیص آلودگی صوتی، شناسایی ECG و بسیاری از امکانات دیگر در اختیار کاربران آن قرارگرفته است. یکی از اپلیکیشن هایی که با استفاده از آن می‌توانید به این اطلاعات دسترسی داشته باشید اپلیکیشن Workout است.

با وجود اینکه در اپل واچ قابلیت‌های بسیار زیادی برای کنترل وضعیت سلامت افراد در اختیار کاربران قرارگرفته است اما بسیاری از افرادی که از اپل واچ استفاده می‌کنند هنوز نمی‌دانند که چگونه می‌توانند از این قابلیت‌ها استفاده کنند. در این مطلب قصد داریم تا نحوه استفاده از اپلیکیشن Workout در اپل واچ را توضیح دهیم.

شروع کار با اپلیکیشن Workout در اپل واچ

روی ساعت هوشمند خود دکمه Digital Crown را فشار دهید تا صفحه مربوط به اپلیکیشن Workout باز شود.

نحوه کار کردن با قابلیت Workout در اپل واچ وقتی صفحه مربوط به اپلیکیشن باز شد، فهرستی از تمرینات ورزشی برای شما نمایش داده می‌شود.

تمرین موردنظر خود را انتخاب کنید. با این کار عمل ثبت انجام حرکات تمرینی برای شما نمایش داده می‌شود. بسته به مدل اپل واچ امکان اندازه‌گیری ضربان قلب، میزان کالری سوزانده شده و موارد دیگر برای شما وجود خواهد داشت. توجه داشته باشید برای اندازه‌گیری فاصله در تمریناتی مثل دویدن و قدم زدن حتماً باید سرویس موقعیت یاب شما فعال باشد.

نحوه کار کردن با قابلیت Workout در اپل واچ متوقف کردن اپلیکیشن Workout در اپل واچ

برای متوقف کردن اپلیکیشن Workout در فواصل بین تمرین‌ها، بهتر است اپلیکیشن را در حالت Pause قرار دهید. برای این کار روی صفحه اپلیکیشن انگشت خود را به سمت راست بکشید و روی گزینه Pause کلیک کنید.

نحوه کار کردن با قابلیت Workout در اپل واچ برای ادامه کار دوباره انگشت خود را روی صفحه اپلیکیشن به سمت راست بکشید و روی دکمه Resume کلیک کنید. در صفحه باز شده اگر روی دکمه New کلیک کنید، می‌توانید تمرین دیگری را به لیست تمرین‌های انتخابی خود اضافه کنید. این قابلیت به خصوص در زمانی که شما در حال انجام چند تمرین پشت سر هم هستید مثل دویدن، دوچرخ سواری و تمرینات کششی می‌تواند بسیار مفید باشد.

بعد زا اینکه روی گزینه New کلیک کردید، زمان از 0 شروع می‌شود. برای افزودن تمرین‌های دیگر نیز از همین روش استفاده کنید.

بستن اپلیکیشن Workout در اپل واچ

در پایان تمرینات برای خاتمه دادن به کار اپلیکیشن دوباره انگشت خود را روی صفحه اپلیکیشن به سمت راست بکشید و روی دکمه end کلیک کنید. با این کار عملیات ثبت داده‌ها در اپلیکیشن تمام می‌شود و همه اطلاعات ثبت شده روی صفحه نمایش داده می‌شود.

نحوه کار کردن با قابلیت Workout در اپل واچ برای مشاهده کل داده‌های ثبت شده وارد اپلیکیشن Activity که روی گوشی آیفون نصب شده بشوید و گزینه Workouts را انتخاب کنید. تمرین موردنظر خود را انتخاب کنید تا جزییات مربوط به اطلاعات ثبت شده از جمله میزان کالری سوزانده شده توسط آن تمرین و سایر اطلاعات برای شما نمایش داده شود.

تغییر در مقیاس‌های اندازه‌گیری

مقیاس اندازه‌گیری ضربان قلب، کالری سوزانده شده و اطلاعاتی از این دست در اپلیکیشن Workout به روش زیر عمل کنید:

ابتدا اپلیکیشن Apple Watch را روی گوشی آیفون خود باز کنید.

روی گزینه My Watch کلیک کنید و سپس گزینه Workout و در نهایت گزینه Workout View را انتخاب کنید.

روی گزینه Multiple Metric و Single Metric کلیک کنید. اگر گزینه Multiple Metric را انتخاب کنید، می‌توانید هم‌زمان 5 مقیاس اندازه‌گیری را انتخاب کنید.

نحوه کار کردن با قابلیت Workout در اپل واچ تمرین موردنظر خود را انتخاب کنید. روی گزینه Edit که در گوشه سمت راست بالای صفحه نمایش داده می‌شود کلیک کنید و در صفحه باز شده مقیاس‌های اندازه‌گیری موردنظر خود را اضافه یا حذف کنید.

نحوه کار کردن با قابلیت Workout در اپل واچ

ارسال نظر