معرفی کدهای مخفی بازی آنچارتد | چگونه از کدهای تقلب استفاده کنیم؟

برخی بازیکنان برای اینکه مراحل را بدون مشکل پیش ببرند، از کدهای تقلب استفاده می‌کنند. ناتی‌داگ هوای این دسته گیمرها را داشته و امکان استفاده از کدهای مخفی بازی آنچارتد را فراهم کرده است.

معرفی کدهای مخفی بازی آنچارتد | چگونه از کدهای تقلب استفاده کنیم؟

کدهای مخفی بازی آنچارتد

سری بازی‌های Uncharted به دلیل فضای ماجراجویانه و پرهیجان خود از محبوبیت بالایی برخوردار است. این مجموعه جزو بازی‌های بزرگ کنسول‌های پلی‌استیشن است و طرفداران بسیاری دارد. در بازی چالش‌ها و مراحلی وجود دارد که باعث محک توانایی گیمرها می‌شود.

بعضی از بازیکنان هم هستند که علاقه دارند بدون مشکل و به راحتی مراحل بازی را پیش ببرند. جالب است بدانید، استودیو ناتی‌داگ توجه ویژه‌ای به این گیمرها کرده است و امکان تقلب را در بازی‌های Uncharted 4: A Thief's End و Uncharted: The Lost Legacy فراهم کرده است.

بنابراین گیمرها می‌توانند از این ویژگی برای پیشبرد مراحل استفاده کنند. گفتنی است، گیمرهای علاقه‌مند به تروفی هم می‌توانند از کدهای مخفی بازی آنچارتد استفاده کنند. با استفاده از این کدها، تروفی هانترها به راحتی تروفی پلاتینیوم بازی را باز خواهند کرد.

بخش Bonus بازی آنچارتد بخش Bonus بازی آنچارتد

نحوه استفاده از کد تقلب

برای استفاده از کد تقلب بازی آنچارتد ۴ و آنچارتد لاست لگسی، نیاز به کد زدن خاصی نیست. در منوی اصلی بازی، گزینه‌ای به نام Bonus Content وجود دارد. این گزینه بعد از اینکه برای اولین بار بازی را به پایان می‌رسانید، باز می‌شود. شایان ذکر است، درجه سختی بازی برای باز کردن این بخش مهم نیست و بازیکنان می‌توانند با هر درجه سختی بازی را تمام کنند.

زمانی که بازی آنچارتد را به پایان رساندید، بخش Bonus باز می‌شود. این بخش دارای Character Gallery، Character Skins، Concept Art، Equipable Weapons، Gameplay Modifiers و Render Modes است. در واقع این بخش آیتم‌های مختلفی وجود دارد که بازیکنان می‌توانند از آن استفاده کنند.

کد تقلب بازی آنچارتد ۴ کد تقلب بازی آنچارتد ۴

بخش‌های Equipable Weapons و Gameplay Modifiers برای تقلب در بازی‌های ایجاد شده است. ناگفته نماند، این کدها رایگان نیستند و باید با پرداخت Point داخل بازی، آنها را باز کنید. البته هزینه باز کردن کدها ارزان است و به راحتی قابل دریافت هستند.

با انجام مراحل داستانی آنچارتد یا بازی کردن بخش چندنفره آنلاین، پوینت به بازیکن اهدا می‌شود. زمانی که سکه کافی دریافت کردید، وقت آن است که از کدهای مخفی بازی آنچارتد استفاده کنید. بسته به نوع کدی که در نظر دارید، کد را باز و فعال کنید.

بعد از باز شدن کدهای مخفی، زمانی که وارد مرحله شدید بازی را Pause کنید و به بخش Bonus بروید. سپس در این بخش می‌توانید کدهای تقلب را فعال کنید. لازم به ذکر است، این کدها فقط برای بخش داستانی در نظر گرفته شده است. بنابراین، امکان استفاده از این کدها در بخش چندنفره آنلاین وجود ندارد.

همچنین در کلیک بخوانید: معرفی کدهای مخفی کالاف دیوتی موبایل

ارسال نظر