تقسیم مدیران ارشد فارادی بر اساس تولید جدید این کمپانی

نمایشگاه بین المللی ماشین در شهر دیترویت بیشتر بر اساس خودروهای الکتریکی و دسته اول بازار برگزار شد. به گزارش کلیک، امسال صنعت اتومبیل و خودروسازی این شانس را داشته که در هتل موتورسیتی در شهر دیترویت، جدیدترین محصول زیبا و رویایی کمپانی فارادی فیوچر (Faraday future) رونمایی شود.

تقسیم مدیران ارشد فارادی بر اساس تولید جدید این کمپانی

به گزارش کلیک، امسال صنعت اتومبیل و خودروسازی این شانس را داشته که در هتل موتورسیتی در شهر دیترویت، جدیدترین محصول زیبا و رویایی کمپانی فارادی فیوچر (Faraday future) رونمایی شود.

در نمایشگاه CES 2015، همزمان با رونمایی از جدیدترین ماشین الکتریکی دنیا از کمپانی فارادی، از برنامه ی سازماندهی شده و اطلاعات کمی در مورد سیاست های مرموزانه فروش این مدل عجیب و غریب و فرا امروزی یعنی "FFZero 1" بیان شد.

در روز اول برگزاری نمایشگاه در شهر دیترویت، با چند نفر از مدیران کمپانی GM در مورد ماشین جدید شرکت فارادی سوال شد که نظر و دیدگاه خود را در این مورد بیان کنند. کمپانی GM یکی از کمپانی هایی بود که نقش مهم و کلیدی در نمایشگاه CES داشت و خودروهای استثنایی الکتریکی دوربرد خود را در این نمایشگاه رونمایی کرد و تولیدات این کمپانی با استقبال خوب و بی نظیری روبرو بود.

از مدیران کمپانی GM، تعدادی از مدل جدید شرکت فارادی خوششان آمده بود و تعدادی دیگر این مدل را نپسندیدند و با انتقادهایی همراه بود.

مارک ریوز، معاون توسعه و تولید جهانی، خرید و تامین خدمات و محصولات کمپانی GM بیان کرد که، کمپانی فارادی برای این ماشین سرمایه نسبتا هنگفتی را هزینه کرده و در جذب مخاطب و نظر مردم تا به اینجا موفق بوده و مدیران ارشد کمپانی در کار خود موفق و جدی به نظر میایند.

ffzero1

هنریک فیسکر، سرپرست طراحان کمپانی ماشین های لاکچری VLF نظر خود را در مورد این خودرو بیان می کند و می گوید: او قبل از رونمایی سوپر ماشین خود یعنی Force1 بیان کرد که نمایشگاه ماشین در دیترویت خیلی پرانرژی و فعال و طوری بود که هر فرد بازدید کننده ای را به وجد می آورد. اما برای بعضی کمپانی هایی که از صفر کار خود را شروع کرده اند و در این نمایشگاه شرکت کرده اند رقابت سخت و تنگاتنگی برای آنها وجود دارد. و همچنین اضافه کرد که این نمایشگاه و نشان دادن دستاورد های جدید کمپانی های نوپا و بهتر از این است که صرفا به عنوان یک برند فعالیت داشت و کارهای پیش پا افتاده انجام داد.

اندرو اسمیت، سرپرست ارشد طراحان جهانی کادیلاک نیز در مورد این ماشین افزود: کمپانی فارادی قبلا در مورد این ماشین بیان کرده بود که یک پلت فرم جدید و مدلی مجزا و عجیب ارائه خواهد داد و انتظار میرفت که یک ماشین کانسپت و مفهومی را در نمایشگاه رونمایی کند ولی با این شواهد موجود، ظاهرا فارادی همزمان در حال پیشروی برای دو هدف است، اما بعید است که به این دو هدف برسد.

جان لاکنر، رئیس دفتر تکنولوژی و فناوری کمپانی GM بیان کرد: من به شخصه هیچ نظر و یا پیش فرضی در مورد محصول جدید کمپانی فارادی نداشتم، همچنین در مورد کمپانی ها شایعات و سیاست های بسیاری برای جذب مخاطب و مشتری وجود دارد و بین گفته و شعار تبلیغاتی و عمل برای بسیاری از کمپانی ها فاصله های زیادی وجود دارد. کمپانی فارادی از یک ماشین کانسپت و مفهومی رونمایی کرده اند که ویژگی های بسیار خوب و خارق العاده ای دارد، اما باید صبر کنیم و ببینیم که تولید و گسترش آن در آینده چطور خواهد بود و آیا با همین شرایط به دست مشتری خواهد رسید یا خیر.

nvbt101

برایان نسبیت، سرپرست ارشد طراحان جهانی کمپانی بیوک در مورد این ماشین افزود: به شخصه در ابتدا خیلی جذب این ماشین شدم ولی پس از بررسی و شناخت بیشتر نا امید شدم. این کمپانی برای این ماشین زحمت بسیاری کشیده است و در طراحی و عملکرد واقعا خوب کار کرده است. ولی یک ماشین تکنفره اسپرت را به نمایش گذاشت و این چندان مورد پسند نبود.

باب لوتز، رئیس کمپانی VLF Auotomotive نیز اضافه کرد: اگر این کمپانی سیاست های فروش و عرضه ماشین خود را بهتر از کمپانی تسلا انجام دهد، ممکن است که برگ برنده را برای این ماشین از آن خود کند و آینده ی خوبی برای این مدل از ماشین خود رقم بزند.

ارسال نظر