هت تریک مهدی طارمی مقابل پورتیموننزه | پاسخ کوبنده به منتقدان

روز گذشته باشگاه اسپورتینگ لیسبون بیانیه‌ای توهین‌آمیز علیه ستاره تیم ملی ایران منتشر کرد، اما هت تریک مهدی طارمی مقابل پورتیموننزه پاسخ مهمی به این بیانیه جنجالی داشت.

هت تریک مهدی طارمی مقابل پورتیموننزه | پاسخ کوبنده به منتقدان

روز گذشته اسپورتینگ لیسبون بیانیه عجیبی علیه مهدی طارمی منتشر کرد. این تیم که به عنوان رقیب اصلی پورتو شناخته می‌شود، به ستاره تیم ملی کشورمان توهین کرد. اتفاقی که موجب شد هواداران پورتو از مهدی طارمی حمایت کنند.

حالا پس از حواشی به وجود آمده، شب گذشته تیم پورتو به مصاف پورتیموننزه رفت. این مسابقه موجب درخشش خیره‌کننده ستاره پورتو شد. مهدی طارمی در این مسابقه ۶۴ دقیقه حضور داشت که توانست یک پرفکت هت‌تریک و یک پاس گل را ثبت کند.

پرفکت هت‌تریک در واقع به این معنی است که یک بازیکن در یک مسابقه سه گل با پای راست، پای چپ و ضربه سر به ثمر برساند. جالب است بدانید دروازه‌بان تیم پورتیموننزه، پیام نیازمند، لژیونر شایسته ایرانی بود که شب خوبی را پشت سر نگذاشت.

پس از هت تریک مهدی طارمی، تیم پورتو موفق شد با نتیجه پرگل ۰-۷ برنده مسابقه شود. هواداران پورتو در طول مسابقه بارها مهاجم تیمشان را تشویق کردند.

هت تریک مهدی طارمی

لیگ پرتغال در اینستاگرام رسمی خود به تمجید مهدی طارمی پرداخت. در این پست آمده است: «در روز روزه می‌گیرد و شب گرسنگی‌اش را با گل رفع می‌کند. مهدی طارمی مقابل پورتیموننزه مهارنشدنی بود و برای اژدها هت‌تریک کرد»

همچنین سایت سوفا اسکور به عملکرد ستاره تیم‌ ملی ایران نمره کامل ۱۰ را داد. شبی خاطره‌انگیز و مهم برای طارمی که شایستگی‌های خود را به همگان ثابت کرد. وی پس از ثبت دو گل اول خود، خطاب به منتقدان علامت هیس نشان داد تا آن‌ها را به سکوت دعوت کند.

نظر شما درباره هت تریک مهدی طارمی چیست؟ لطفا نظرات خود را با کلیک در میان بگذارید.

حجم ویدیو: 61.03M | مدت زمان ویدیو: 00:02:02 | دانلود ویدیو
ارسال نظر