تماشا کنید | تریلر داستانی بازی Horizon Forbidden West

کمتر از یک ماه دیگر بازی Horizon Forbidden West منتشر خواهد شد. این بازی دومین نسخه از سری Horizon است که توسط گوریلا گیمز توسعه یافته است. سونی اخیرا تریلر داستانی بازیHorizon Forbidden West را منتشر کرده است.

تریلر داستانی بازی Horizon Forbidden West

کم کم یکی از بزرگ‌ترین انحصاری‌های پلی‌استیشن منتشر خواهد شد. به طوری که شرکت سونی کارهای تبلیغاتی و بازاریابی بازی Horizon Forbidden West را آغاز کرده است. این بازی دومین نسخه از سری Horizon است که توسط گوریلا گیمز ساخته شده است.

شرکت سونی اخیرا تریلر داستانی بازی Horizon Forbidden West را منتشر کرده است. این تریلر محیط زیبای این بازی به همراه جزئیاتی از داستان بازی را نمایش می‌دهد. داستان بازی Horizon Forbidden West در ادامه نسخه اول روایت می‌شود که ایلوی به ماجراجویی‌های جدیدی می‌پردازد.

محیط بازی نسبت به نسخه اول وسیع‌تر شده است. همچنین، تعداد دشمنان و اسلحه‌های داخل بازی افزایش پیدا کرده که نوید اتفاقات جذابی را به بازیکنان می‌دهد. بازی Horizon Forbidden West در تاریخ ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ به صورت انحصاری برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و پلی‌استیشن ۵ منتشر خواهد شد.

نظر شما درباره تریلر داستانی بازی Horizon Forbidden West چیست؟ آیا این بازی را تجربه خواهید کرد؟ لطفا نظرات خود را با کلیک در میان بگذارید.

حجم ویدیو: 29.41M | مدت زمان ویدیو: 00:03:04 | دانلود ویدیو
ارسال نظر