سوتی بزرگ سریال خاتون که احتمالا ندیده‌اید

قسمت جدید خاتون هفته گذشته به نمایش در آمد و توانست مخاطبان را برای چند لحظه به هیجان بیاورد. اما کمتر کسی است که متوجه سوتی بزرگ سریال خاتون در قسمت هفتم شده باشد.

سوتی بزرگ سریال خاتون

قسمت هفتم سریال خاتون دوشنبه گذشته از پلتفرم نماوا پخش شد. در این قسمت شاهد ورود بازیگران جدیدی مثل عاطفه رضوی و میرسعید مولویان به داستان و وقوع رویدادهای تلخ و شاید غیر قابل پیش‌بینی بودیم. تنها چیزی که به هیچ وجه انتظار آن را نداشتیم، دیدن یک سوتی بزرگ در یکی از حساس‌ترین صحنه‌های سریال بود.

در دقیقه 31 قسمت هفتم می‌بینیم که شیرزاد به زیردستان خود دستور می‌دهد کامیون باری لهستانی‌ها را به دقت بررسی کند. مأمور مربوطه نیزه‌ای را به اسلحه خود می‌بندد و آن را به طور پیاپی در قسمت بار فرو می‌برد. خاتون که لابه‌لای وسایل لهستانی‌ها پنهان شده، مورد اصابت نیزه قرار می‌گیرد و خون از بازوی او جاری می‌شود. اما جالب آنکه هیچ ردی از خون روی نیزه باقی نمی‌ماند.

شکی نیست که خانم تینا پاکروان به عنوان نویسنده و کارگردان سریال، تمام تلاش خود را به کار گرفته تا با درایت و تیزبینی خارق‌العاده خود، خاتون را به یک اثر ماندگار در تاریخ سینما و تلویزیون تبدیل کند. اما ظاهرا این نکته کوچک که از آن به عنوان سوتی بزرگ سریال خاتون یاد می‌شود، از چشم او و سایر عوامل مخفی مانده است.

حجم ویدیو: 10.27M | مدت زمان ویدیو: 00:00:16 | دانلود ویدیو
ارسال نظر