سوپرگل علیرضا جهانبخش به کامبورد | گلی زیبا با پای غیرتخصصی

در بازی دیشب، فاینورد موفق شد با نتیجه 3 بر یک از سد کامبور عبور کند. علیرضا جهانبخش ستاره ایرانی و کاپیتان تیم ملی فوتبال موفق شد در دقیقه 49 گلی دیدنی و زیبا را به ثمر برساند.

تیم فوتبال فاینورد در چارچوب دیدارهای هفته بیست و سوم لیگ اردیویسه هلند، از ساعت ۱۷ امروز در استادیوم دِ کویپ به مصاف کامبور رده نُهمی رفت که علیرضا جهانبخش نیز برای ششمین مسابقه متوالی در ترکیب ابتدایی تیمش حضور داشت و در خط حمله بازی می‌کرد.

علیرضا جهانبخش که در دو مسابقه از سه هفته گذشته لیگ اردیویسه هلند موفق به گلزنی مقابل نایمخن و اسپارتا روتردام شده بود، امروز هم با یک شوت مهار نشدنی، توانایی‌های خود را مقابل هوادارانی که در ورزشگاه دِ کویپ بودند، به رخ کشید و یک شادی جالب توجه در برابر جایگاه آنها انجام داد.

گل علیرضا جهانبخش

خوشحالی گل علیرضا جهانخش با نشان دادن عضله‌های پای چپ خود در مقابل جایگاه تماشاگران همراه بود.

جهانبخش درباره این گل اظهار داشت: «چهار یا پنج بار این گل را دیدم، در نیمه اول هم برای زدن چنین گلی تلاش کرده بودم اما نشد. به نظرم گل خوبی را به ثمر رساند.»

وی افزود: «به نظرم این زیباترین گلی بود که به ثمر رساندم. در این بازی سعی کردم مهم باشم و تلاش خودم را انجام می دهم تا بیشتر از هفته های قبل گلزنی کنم. بازگشت من به عنوان یک مهاجم در تیم بسیار خوب خواهد بود.»

حجم ویدیو: 1.97M | مدت زمان ویدیو: 00:00:14 | دانلود ویدیو
ارسال نظر