توکن داگز در او ام پی فینکس لیست شد؛ مزایای انجام معاملات داگز در اوام‌پی فینکس چیست؟

توکن ایردراپ داگز Dogs در صرافی ارزدیجیتال او ام پی فینکس لیست شد و شما می‌توانید توکن خود را در او ام پی فینکس نقد کنید

توکن داگز در او ام پی فینکس لیست شد؛ مزایای انجام معاملات داگز در اوام‌پی فینکس چیست؟

توکن داگز در او ام پی فینکس لیست شد؛ مزایای انجام معاملات داگز در اوام‌پی فینکس چیست؟

این روزها بازار ایردراپ‌ها داغ است و افراد زیادی در سراسر جهان به ویژه ایرانیان از این فرصت‌های کسب درآمد رایگان شرکت می‌کنند.

یکی از این ایردراپ‌های پرطرفدار داگز بود که کاربران در آن، بر اساس مدت حضورشان در تلگرام، داشتن اشتراک پریمیوم تلگرام و دعوت دوستان می‌توانستند توکن داگز دریافت کنند. این بازی اینک از فاز اولیه خارج شده و امکان خرید و فروش آن در صرافی‌های جهانی آغاز شده‌است. اما همانطور که می‌دانید یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های کاربران ایرانی این است که به دلیل تحمیل تحریم‌های اقتصادی، امکان مبادلات رمزارزی در بسیاری از صرافی‌های بین المللی وجود ندارد. موضوعی که صرافی ارز دیجیتال او ام پی فینکس را بر آن داشت تا توکن DOGS را برای سهولت معاملات و مبادلات کاربران در این پلتفرم لیست کند.

بنابراین، توکن داگز (DOGS) همزمان با صرافی‌های بین‌المللی، در پلتفرم او ام پی فینکس (OMPFinex) نیز لیست شده است که این اقدام گام موثری در توسعه و پذیرش این ارز دیجیتال به حساب می‌آید. به این ترتیب، کاربران ایرانی می‌توانند بدون نگرانی از مسدود شدن دارایی، با امنیت کامل توکن‌های داگز خود را در او ام پی فینکس واریز و خرید و فروش خود را آغاز کنند.

او ام پی فینکس یک صرافی ارز دیجیتال ایرانی است که با ارائه امکانات متنوع و پشتیبانی از توکن‌ها و کوین‌های مختلف، به یکی از پلتفرم‌های محبوب برای معامله‌گران و سرمایه‌گذاران در بازار ارزهای دیجیتال تبدیل شده است. اینک نیز با اضافه کردن همزمان توکن داگز تلاش دارد ایرانیان را با تغییرات جهانی همگام نگاه دارد.

معرفی توکن داگز (DOGS)

images_1724851309_66cf246d95f00.png

پروژه داگز یکی از انواع ایردراپ‌هایی است که بر بستر تلگرام راه‌اندازی شد. این مینی اپ طوری طراحی شده بود که با اعتبارسنجی مدت زمان پیوستن کاربر به تلگرام، به وی امتیازی از جنس توکن داگز می‌داد. به این ترتیب، افرادی که مدت زمان طولانی‌تری در تلگرام حساب داشتند، امتیاز بیشتری نسبت به تازه‌واردها به دست می‌آوردند. این توکن را به نوعی می‌توان توکن وفاداری به تلگرام نیز در نظر گرفت. البته، این تنها راه افزایش توکن داگز نبود، بلکه داشتن اشتراک پریمیوم تلگرام نیز یک مزیت محسوب می‌شد که کاربران می‌توانستند از طریق آن تعداد سکه‌های خود را افزایش دهند.

افزون بر آن، بازیکنان از طریق دعوت از دوستان نیز می‌توانستند توکن اضافی دریافت کنند. در نهایت فرصت شرکت در این ایردراپ مدتی پیش به اتمام رسید و دیگر امکان اضافه کردن توکن داگز وجود ندارد. صرافی ارز دیجیتال او ام پی فینکس اما همزمان با اضافه کردن این دارایی پرطرفدار به لیست ارزهای خود تصمیم گرفته‌است، یک فرصت جدید برای کسب رایگان توکن داگز برای کاربران ایجاد کند. فرصتی که دیگر محدودیت‌هایی همچون مدت زمان حضور در تلگرام یا داشتن اشتراک پریمیوم تلگرام را ندارد و فقط با چند اقدام ساده می‌توانید توکن‌های داگز خود را چندبرابر کنید. در این جشنواره، از امروز سه‌شنبه 6 شهریور تا 20 شهریور فرصت دارید تا از طریق ثبت نام و احراز هویت 1000 توکن DOGS دریافت کنید. همچنین، با واریز توکن داگز به صرافی نیز می‌توانید طبق حجم واریزی 10 درصد کش‌بک تا سقف 300 داگز دریافت و موجودی خود را چند برابر کنید.

مزایای معاملات توکن داگز در او ام پی فینکس چیست؟

images_1724851320_66cf2478f002b.png

لیست شدن توکن داگز در او ام پی فینکس به معنای آن است که کاربران این پلتفرم اکنون می‌توانند به راحتی این توکن را خرید و فروش و از امکانات ارائه‌شده توسط او ام پی فینکس برای مدیریت سرمایه‌گذاری‌های خود استفاده کنند. این حرکت نه تنها به افزایش دسترسی کاربران به توکن داگز کمک می‌کند، بلکه می‌تواند به افزایش حجم معاملات و نقدینگی این توکن نیز منجر شود.

یکی از مزایای خرید و فروش رمزارز داگز در صرافی او ام پی فینکس، شرکت در جشنواره اشاره شده در بالا است. با واریز توکن داگز به این صرافی، فرصتی جدید برای دریافت کش‌بک و افزایش دارایی‌های خود خواهید داشت.

دومین مزیت استفاده از این صرافی امکان واریز و برداشت آنی است که باعث می‌شود معامله‌گران بدون معطلی توانایی انجام مبادلات خود را داشته‌باشند.

برخورداری از کیف پول اختصاصی یکی دیگر از مزایای استفاده از پلتفرم معاملاتی او ام پی فینکس برای خرید و فروش داگز است که باعث می‌شود دارایی کاربران در امنیت کامل حفظ شود. بنابراین، دارندگان توکن داگز می‌توانند با امنیت خاطر توکن DOGS خود را در ولت این پلتفرم معاملاتی نگهداری کنند.

همچنین، می‌توانید با ربات های معامله گر، از حالت‌های مختلف بازار کریپتو به نفع خود استفاده کرده و از نوسانات قیمت توکن داگز سود ببرید. صرافی او ام پی فینکس سه نوع ربات سفارش گذار، ربات اسپات گرید و ربات اینفینیتی گرید را به مجموع قابلیت‌های خود اضافه کرده است که کار ترید و معاملات رمزارزهای پرطرفداری همچون داگز را برای کاربران تسهیل می‌کند. 

 با استفاده از ربات سفارش گذار، کاربران می‌توانند سفارش‌های خرید و فروش دارایی‌های رمزارزی به ویژه توکن داگز را طبق قیمت بازار جهانی ثبت کنند. این ربات بر اساس تنظیماتی که کاربر برای آن تعریف کرده‌است، سفارش‌های خرید و فروش را با توجه به بازه قیمتی و زمانی تعیین شده، انجام می‌دهد. بنابراین، اگر قصد دارید معامله توکن داگز را با ساده‌ترین ربات او ام پی فینکس بسپارید، ربات سفارش‌گذار بهترین گزینه است.

ربات گرید نقطه‌ای یا اسپات گرید یک دستیار معاملاتی است که طبق تنظیمات ارائه شده توسط معامله‌گر، سفارش‌های خرید و فروش ارز دیجیتال را در سطوح مشخص ثبت می‌کند. برای فعال‌سازی این ربات به منظور خرید و فروش ارزهای دیجیتالی مانند داگز، فقط کافیست محدوده انجام معامله و تعداد گرید یا همان سطوح را برای ربات تعیین کنید و بقیه کار را به این ربات بسپارید تا حتی زمانی که پای بازار نیستید، معاملات شما را طبق تنظیمات ارائه شده، انجام دهد.

آخرین ربات اینفینیتی گرید نام دارد که نسخه‌ای پیشرفته‌تر از اسپات گرید است. این دستیار معاملاتی در بازارهای صعودی عملکرد موثرتری دارد و باعث می‌شود کاربران از افزایش قیمت دارایی‌هایی همچون توکن داگز سود ببرند. برای استفاده از این ربات، فقط به یک کف قیمتی و گریدهایی که بر اساس درصد مشخص شده‌اند، نیاز دارید. به این ترتیب ربات اینفینیتی گرید به طور خودکار در سطوح پایین خرید توکن داگز را انجام داده و در سطوح بالاتر نیز معامله فروش ثبت می‌کند. شایان ذکر است که هدف اصلی در تمام این معاملات خرید و فروش، حفظ ارزش اولیه دارایی است.

یکی دیگر از مزایای انجام معاملات توکن داگز در صرافی او ام پی فینکس، روش‌های متنوع معاملات است. اولین و راحت‌ترین گزینه، معامله سریع است که بلافاصله فقط با تعیین ارز دریافتی و پرداختی می‌توانید معامله خود را انجام دهید. البته، اگر تمایل دارید که طبق تحلیل خود نقطه ورود یا خروج برای معاملات داگز تعیین کنید، بسته به نیاز خود می‌توانید از 5 روش سفارش‌گذاری نظیر سفارش بازار، سفارش محدود، سفارش بازار با حدضرر و OCO استفاده کنید.

پیش بینی آینده قیمت داگز

با توجه به اینکه توکن داگز تازه به بازار ارزهای دیجیتال اضافه شده، پیش‌بینی قیمت این ارز دیجیتال کمی دشوار است. البته، اخبار اقتصادی، وقوع رویدادهای غیرمنتظره در بازار کریپتو، حمایت افراد تاثیرگذار و همکاری این پروژه با سایر شرکت‌های مالی می‌تواند تغییرات زیادی را در قیمت توکن DOGS ایجاد کند.

به طور کلی اما، می‌توان برای پیش‌بینی قیمت داگز آن را با توکن نات کوین NOT مقایسه کرد. در سناریوی صعودی، طبق تحلیل سایت coinbay، اگر توکن داگز با تقاضایی مشابه توکن نات مواجه ‌شود و به حجم بازار کاملا رقیق شده (FDV) یعنی 2.92 میلیارد دلار برسد، قیمت آن تقریبا 0.0053 دلار خواهد بود.

البته، یکی از عوامل مهمی که می‌تواند قیمت داگز را صعودی کند، فهرست شدن آن در صرافی بایننس است. به این ترتیب، افزایش نقدینگی و احساسات صعودی سرمایه‌گذاران می‌تواند قیمت آن را به بالای 0.005 دلار برساند. این اتفاق احتمالا می‌تواند منجر به جذب سرمایه‌گذاران جدید شده و به این ترتیب با افزایش تقاضا ارزش توکن نیز بالاتر می‌رود. 

 

ارسال نظر