خودروی هیبریدی جدید چینی رونمایی شد

شرکت چینی BYD از یک خودروی هیبریدی جدید رونمایی کرده که موتوری با قدرت ۷۴ کیلووات دارد و حداکثر سرعت ۱۸۰ کیلومتر برساعت است.

خودروی هیبریدی جدید چینی رونمایی شد

به گزارش کلیک، به نقل از گیزموچاینا، وزارت صنعت و فناوری اطلاعات از جدیدترین خودروی شرکت BYD رونمایی کرده است. BYD علاوه بر خودروی Qin L که قبلا رونمایی شده بود، وسیله نقلیه Seal ۰۶ را معرفی کرده که یک مدل هیبریدی برقی است. این وسیله نقلیه جدید تحت مدل های فعلیSeal EV و Seal DM-i ارائه شده که بدنه ای کوتاه تر دارد و نشان می دهد بین محصولات BYD در رده پایین تری قرار دارد.

Seal ۰۶ یک خودروی هیبریدی برقی با طول ۴۸۳۰،عرض ۱۸۷۵ و ارتفاع ۱۴۹۵ میلیمتر است. مقایسه این ارقام با مشخصات Qin L (۴۸۳۰در ۱۹۰۰ در ۱۴۹۵ میلیمتر) نشاندهنده تعامل بالقوه بین دو مدل است یا می توان آنها را خودروهای خواهر نامید که مشابه Qin PLUS و Destroyer۰۵ در سری خودروهای BYDهستند.

این خودرو نشان دهنده تعهدBYD به طراحی زیبایی شناختی دریایی است ودر آن خطوط نرمی دیده می شود. پنجره مشبک جلوی خودرو شبیه یک دهان در حال خنده است و حالتی جالب به ظاهر خودرو داده است. چرخ های مدلPetal نیز به زیبایی ظاهری کلی خودرو کمک می کند و خریداران می توانند گزینه های سان روف، سان روف پانورامیک، یک ساف روف کوچک انتخاب کنند.

وسیله نقلیه چینی مجهز به موتور ۱۴۹۸ml است که ۷۴ کیلووات انرژی و حداکثر سرعت ۱۸۰ کیلومتر بر ساعت را فراهم می کند. پیش بینی می شود خودروی مذکور بخشی از نسل پنجم سیستم های هیبریدیDM-i باشد و تکنولوژی اصلی آن با مدلQin L یکسان باشد و فقط ظاهر و عناصر طراحی دو وسیله نقلیه با یکدیگر متفاوت است.

همزمان با اوج گیری فناوری هیبریدی، خودرویSeal ۰۶ شرکت BYD را نیز می توان یک گزینه قابل توجه در بازار دانست و برای مشتریانی مناسب است که به دنبال وسیله نقلیه ای حافظ محیط زیست و ماهر باشند.

 

ارسال نظر