سایپا قیمت جدید دو مدل کوییک را اعلام کرد

سایپا قیمت جدید برخی محصولات خود، از جمله کوییک GX-L و کوییک GXR-L را اعلام کرد.

سایپا قیمت جدید دو مدل کوییک را اعلام کرد

به گزارش کلیک، سایپا قیمت جدید محصولات کوییک GX-L و GXR-L را اعلام کرده است. قیمت کوییک GXL در اواخر آبان ۱۴۰۲ برابر با ۳۶۰ میلیون و ۸۴۵ هزار تومان تعیین شد و نسخه بدون آپشن آن با سیستم ESC به ۳۷۳ میلیون و ۴۲۰ هزار تومان رسید. کوییک GXR-L نیز اوایل بهمن ماه ۱۴۰۲ با قیمت ۳۷۱ میلیون و ۶۲۹ هزار تومان قیمت‌گذاری شد و قیمت نهایی امروز آن با سیستم ESC به ۳۸۴ میلیون و ۸۲۴ هزار تومان اعلام شده است.

 اعلام قیمت‌های جدید سایپا برای محصولات کوییک

سایپا اخیراً قیمت جدید برخی از محصولات خود را اعلام کرده است. این اعلامیه شامل قیمت‌های جدید برای کوییک GX-L و کوییک GXR-L می‌شود.

 قیمت کوییک GX-L

کوییک GX-L که در اواخر آبان ۱۴۰۲ به قیمت ۳۶۰ میلیون و ۸۴۵ هزار تومان تعیین شد، نسخه‌ای با آپشن‌های محدودتر از کوییک GX است. حرف L در تیپ GXL نشان‌دهنده نسخه لوآپشن کوییک است. نمونه بدون آپشن این خودرو با سیستم ESC به قیمت ۳۷۳ میلیون و ۴۲۰ هزار تومان برای مصرف‌کننده نهایی عرضه می‌شود.

 مشخصات فنی کوییک GX-L

این خودرو از موتور M15I مگاموتور با حجم ۱۵۰۳ سی‌سی بهره می‌برد که قادر است ۹۰ اسب بخار قدرت در ۵۲۵۰ دور در دقیقه و گشتاور ۱۳۷ نیوتن‌متر در ۴ هزار دور در دقیقه تولید کند. این نیرو از طریق گیربکس پنج سرعته دستی به محور جلو منتقل می‌شود. سیستم تعلیق جلو مک‌فرسون و تعلیق عقب تیر پیچشی یکپارچه از دیگر ویژگی‌های این خودرو است. همچنین این موتور با مصرف سوخت ۶.۹۳ لیتر در هر صد کیلومتر دارای استاندارد یورو پنج است.

 امکانات و تجهیزات کوییک GX-L

سایپا هنوز اعلام نکرده که کدام یک از امکانات استاندارد کوییک GX در نسخه GXL حذف شده است. اما کوییک GX دارای امکاناتی مانند مولتی‌مدیا ۷ اینچی، فرمان دی-کات، دوربین دید عقب، اتولایت، TPMS، دیلایت، چراغ همراهی جلو، سنسور پارک عقب، آیینه‌های جانبی برقی، و ایربگ راننده و سرنشین کناری بود.

قیمت کوییک GXR-L

قیمت کوییک GXR-L اوایل بهمن ماه ۱۴۰۲ به ۳۷۱ میلیون و ۶۲۹ هزار تومان رسید و قیمت نهایی امروز این خودرو با سیستم ESC برای مصرف‌کننده ۳۸۴ میلیون و ۸۲۴ هزار تومان اعلام شده است.

 

ارسال نظر