گیم باکس اندروید چیست ؟ راهنمای انتخاب بهترین گیم باکس

اگر شما هم به‌عنوان یک گیمر به دنبال اجرای بازی‌های ویدیویی باکیفیت بالا در تلویزیون خود هستید، حتما با سوال گیم باکس اندروید چیست ؟ مواجه شده‌اید. باید بدانید که گیم باکس اندروید به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین و کارآمدترین ابزارهای اجرای بازی‌ در سیستم عامل اندروید، همگام با پیشرفت فناوری و رشد روزافزون صنعت بازی‌های تلفن همراه، پدیدار شده است.

گیم باکس اندروید چیست ؟ راهنمای انتخاب بهترین گیم باکس

این بستر قدرتمند به دنبال راهی برای ارائه تجربه‌ای بی‌نظیر، برای تمامی کاربران به‌راحتی قابل‌دسترس است. بهترین گیم باکس‌ اندروید به طراحان و توسعه‌دهندگان بازی‌ها، توانایی ایجاد بازی‌های جدید در کم‌ترین زمان و با حداقل زحمت را می‌دهد. در این مطلب به معرفی و بررسی کامل گیم باکس اندروید می‌پردازیم و همچنین تکنو باکس را به‌عنوان یکی از گیم باکس‌هایی که با ارتقای سیستم عامل اندروید مواجه بوده است، بررسی می‌کنیم. با ما همراه باشید.

گیم باکس اندروید چیست ؟

در پاسخ به سوال گیم باکس اندروید چیست ؟ باید به‌صورت مختصر و مفید بدانید، گیم باکس اندروید یک دستگاه گجت پیشرفته است که به تلویزیون شما متصل می‌شود. این کنسول منطبق بر سیستم عامل اندروید، به شما امکان اجرای انواع بازی‌های اندروید را روی صفحه نمایشی بزرگ‌تر و با کیفیتی بالا می‌دهد. گیم باکس‌های تکنو همان اندروید باکس ارتقا یافته به همراه امکاناتی همچون دسته بازی و موس هستند. در واقع تکنو باکس با سیستم عاملی بهینه می‌تواند با انواع کنترلرهای بازی‌های مختلف ارتباط برقرار کند و تجربه کاربری به‌یادماندنی برای شما به ارمغان آورد؛ اما برای خرید بهترین گیم باکس اندروید نکات و ویژگی‌هایی مانند پشتیبانی از بلوتوث و Google Play از اهمیت بالایی برخوردارند که در ادامه به بررسی این موارد می‌پردازیم.

کاربردهای گیم باکس‌ اندروید چیست ؟

در وصف کاربردهای گیم باکس اندروید تکنو باکس، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

درصورتی‌که تلویزیون هوشمندتان قابلیت نصب سیستم عامل اندروید را داشته باشد، شما به‌راحتی می‌توانید از ویژگی‌ها و آپشن‌های آن برخوردار باشید؛ ولی اگر تلویزیون شما هوشمند نیست یا قابلیت اتصال و نصب سیستم عامل android روی آن وجود ندارد، نگران نباشید. گیم باکس اندروید ناجی شماست. تکنو باکس اندروید به‌راحتی تلویزیون شما را به نمونه‌ای هوشمند از خود تبدیل می‌کند؛ حتی درصورتی‌که تلویزیون قابلیت اتصال به اینترنت نداشته باشد، با کمک این گجت‌ها می‌توانید بازی‌های آفلاین را روی آن با کیفیتی بالا اجرا کنید؛ همچنین آن‌ها از تعداد بالایی از بازی‌های اندروید نیز با هماهنگی دسته و دستگاه، پشتیبانی می‌کنند.

از گیم باکس اندروید به‌عنوان دستگاهی برای پخش موسیقی و انواع برنامه‌های زنده با اتصال تلویزیون به اینترنت نیز استفاده می‌شود. به یاد داشته باشید که اگر شما هم به دنبال وب‌گردی با صفحه نمایشی در ابعاد بزرگ هستید، گیم باکس‌های اندرویدی، به‌راحتی این امکان را برای شما فراهم کرده‌اند.

امکانات گیم باکس اندروید چیست ؟

بهترین گیم باکس اندروید به همراه امکاناتی مانند دسته بازی هماهنگ با دستگاه و یک موس ارائه می‌شود. گیم باکس اندروید تکنو باکس قابلیت اتصال به اینترنت برای وب‌گردی با مرورگرهای مختلف را فراهم می‌کند؛ همچنین با این دستگاه می‌توانید به VPN نیز متصل شوید. دیگر امکانات این ابزارک‌های مبتنی بر تکنولوژی عبارت‌اند از:

  • قابلیت اتصال به تلویزیون با پورت HDMI یا VGA

  • پشتیبانی از بلوتوث برای اتصال به دستگاه‌ها و دسته‌ بازی

  • پشتیبانی از Google Play برای دانلود و دسترسی به برنامه‌های اندرویدی

  • قابلیت نمایش تصویر با رزولوشن FULL HD

  • دارای درگاه ارتباطی کارت‌خوان

  • دارای قابلیت سم کارت خور

  • دارای درگاه ورودی USB

  • و ...

تمامی این امکانات و ویژگی‌ها می‌توانند تجربه کاربری خوبی برای گیمرها به وجود آورند و تجربه یک سرگرمی لذت‌بخش را برای آنان فراهم کنند

مزایا و معایب گیم باکس اندروید چیست ؟

در بررسی مزایا و معایب گیم باکس اندروید تکنو باکس، باید به این نکته توجه داشته باشید که تمامی ویژگی‌ها و کاربردهای این گجت کوچک و کاربردی، به‌عنوان مزایای آن محسوب می‌شوند. ازاین‌رو، می‌توان گفت مزایای گیم باکس اندروید تکنو باکس عبارت‌اند از: قابلیت اتصال به تلویزیون‌های هوشمند و غیرهوشمند از طریق دو پورت ورودی، پشتیبانی از برنامه‌های اندروید و بلوتوث با هدف اتصال به امکانات گیم باکس، برخورداری از دسته بازی و موس هماهنگ با دستگاه و سیستم عامل اندروید آن، کاربرد به‌عنوان هاب متصل به اینترنت یا جایگزینی برای تلویزیون‌های هوشمند گران‌قیمت، کاربرد به‌عنوان یک سینمای خانگی و اجرای باکیفیت انواع بازی‌های اندرویدی آنلاین و آفلاین روی صفحه نمایشی بزرگ‌تر و ... .

اما هر دستگاهی در کنار مزایای بی‌نظیری که دارد، از معایبی نیز برخوردار است. در این صورت می‌توان گفت، با اینکه گیم باکس اندروید یک دستگاه چندکاره است؛ ولی بهتر از کنسول‌های بازی نیست؛ چرا که سرعت راه‌اندازی آن می‌تواند کندتر و مصرف برق و اینترنت آن نیز بالاتر باشد. مشکل بعدی در استفاده از اندروید باکس، کنترل برنامه‌های نصب شده‌ای است که برای تلویزیون طراحی نشده‌اند.

مهم‌ترین نکات خرید گیم باکس اندروید چیست ؟

امروزه در بازار نمونه‌های زیادی از گیم باکس‌های اندرویدی وجود دارد؛ ولی اگر قصد خرید بهترین گیم باکس اندروید را دارید، لازم است به برخی از نکات خرید این گجت توجه ویژه‌ای داشته باشید. برخی از این موارد عبارت‌اند از:

Cpu گیم باکس اندروید

به‌عنوان اولین نکته قابل‌توجه در هنگام خرید یک گیم باکس اندروید باید اطلاعاتی قوی درباره تاثیر پردازنده مرکزی این دستگاه‌ها در سرعت عملکرد آن‌ها داشته باشید. در صورتی می‌توانید از دستگاه خود برای اجرای بازی‌های سنگین اندرویدی استفاده کنید که از پردازنده مرکزی یا cpu مناسبی برخوردار باشد. اگر به‌عنوان یک گیمر در پی خرید گیم باکس مناسب خود هستید، بهتر است دستگاهی را انتخاب کنید که شامل آخرین نسل cpuهای املاجیک، راکچیپ یا اولوینر می‌شود.

Gpu گیم باکس اندروید

نکته بعدی در خرید بهترین گیم باکس اندرویدی، توجه به پردازنده‌های گرافیکی است. این پردازنده‌ها را با علامت اختصاری gpu نیز نمایش می‌دهند. یک نکته حائز اهمیت دررابطه‌با Gpu این است که پردازنده گرافیکی مناسب در گیم باکس شما مانع از هرگونه لگ و باگ و هنگی در هنگام اجرای بازی می‌شود و به ارتقا و بهبود سرعت اجرای بازی نیز کمک می‌کند؛ اما پردازنده‌های مرکزی، تعیین‌کننده واحد و تراشه پردازنده گرافیکی در این دستگاه‌ها هستند. به این صورت می‌توان گفت اگر دستگاهی با پردازنده مرکزی مناسب انتخاب کرده باشید، از پردازنده گرافیک خوب نیز لذت می‌برید.

حافظه رم و رام در این گجت‌ها

دقت به حافظه رم و نوع آن در انتخاب گیم باکس اندروید تکنو باکس مناسب از اهمیت بالایی برخوردار است؛ ازاین‌رو باید بدانید که برای اجرای بازی‌های اندروید به‌واسطه این دستگاه‌ها، حداقل یک رم 4 گیگی کفایت می‌کند؛ اما با پشتیبانی از حافظه‌های بالاتر می‌توانید تعداد بیشتری بازی نصب کنید و در هر ژانری از بازی‌های ویدیویی، علاقه خود را پوشش دهید.

سیستم عامل گیم باکس اندرویدی

نکته آخر در خرید یک گیم باکس اندروید، تاثیر سیستم عامل آن در اجرای بازی‌ها و برنامه‌های ویدیویی است. شما علاوه بر نیاز به سخت‌افزارهای قوی، به ارتباط فریم ویر گیم باکس با کنترلرهای بازی نیز نیاز دارید. ازاین‌رو گیم باکس شما به‌عنوان یک گیمر باید از سیستم عامل بهینه‌ای برخوردار باشد. لازم است بدانید، سیستم عامل انواع باکس‌های مورداستفاده در گیم باکس اندروید تکنو باکس به‌خوبی برای اجرای بهتر بازی‌ها، بهینه شده است.

برخی دیگر از نکات ابتدایی که باید در خرید یک گیم باکس مناسب به آن توجه داشته باشید، هماهنگی رزولوشن تلویزیون شما و اندروید باکس خریداری شده است؛ همچنین توجه به نکاتی مانند سیم‌کارت خور بودن تکنو باکس برای برخورداری از اینترنت همراه یا پورت‌های usb نیز در خرید شما تأثیرگذار هستند.

مقایسه گیم باکس اندروید و اندروید باکس

موضوع بعدی که برای گیمرها از اهمیت بالایی برخوردار است، خرید بهترین گیم باکس باتوجه‌به انواع نمونه‌های موجود در بازار است؛ باتوجه‌به شباهت بین نمونه‌های موجود در بازار باید به چندین نکته مهم در هنگام خرید گیم باکس اندروید تکنو باکس دقت داشته باشید.

گیم باکس‌ها با عملکردی بهینه نسبت به اندروید باکس‌ها در بازار موجود هستند. در بررسی این دو مورد، اولویت با مخاطبان گیمر است. تکنو باکس در گیم باکس‌های اندرویدی خود با بهینه‌سازی سیستم عامل، عملکردی بهتر و سازگارتر با بازی‌های اندرویدی سنگین ارائه می‌دهد؛ همچنین با خرید گیم باکس‌ها می‌توانید از موس و دسته بازی هم برخوردار شوید؛ این در حالی است که اندروید باکس این امکانات جانبی را ارائه نمی‌دهد و باید ایرموس خود را خریداری کنید. از دیگر مزایای دسته‌های بازی در گیم باکس، هماهنگی با بیشتر از 70 نوع بازی گرافیکی و سنگین است.

با استفاده از این اطلاعات و مقایسه ویژگی‌ها و امکانات این دو دستگاه، می‌توانید به‌راحتی درمورد خرید گیم باکس اندروید تکنو باکس خود تصمیم‌گیری کنید.

گیم باکس اندروید تکنو باکس

قیمت خرید بهترین گیم باکس اندروید

حالا که به طور کامل به سوال گیم باکس اندروید چیست ؟ پاسخ دادیم، بهتر است نگاهی به قیمت خرید بهترین گیم باکس‌های اندروید تکنو باکس داشته باشیم. قیمت خرید این دستگاه‌های مبتنی بر تکنولوژی به ویژگی‌های ساختاری آن‌ها مانند سخت‌افزار و نرم‌افزارشان بستگی دارد؛ همچنین هرچقدر قابلیت‌های دستگاه شما بیشتر شود، با قیمت بالاتری از آن مواجه هستید.

مروری بر امکانات و ویژگی‌های گیم باکس‌های تکنو باکس

در این نوشته با بررسی ویژگی‌ها، کاربردها، امکانات و نکات خرید، به سوال گیم باکس اندروید چیست ؟ به‌صورت کامل و جامع پاسخ دادیم. بهتر است بدانید، اگر به دنبال هوشمند کردن تلویزیون خود با کم‌ترین هزینه‌ هستید، می‌توانید از گیم باکس اندروید تکنو باکس به‌راحتی استفاده کنید. تکنو باکس از موفق‌ترین برندهای گروه بازرگانی تکنومال محسوب می‌شود. این گجت هوشمند، بهترین امکانات، ویژگی‌ها و مزایا را در اختیار گیمرها و مخاطبان خود قرار داده و در عین برخورداری از قیمتی مناسب، طول عمر خوبی نیز دارد. می‌توانید با بررسی تجربیات دیگر کاربران در استفاده از این دستگاه، خریدی مطمئن‌تر داشته باشید.

 

ارسال نظر