5 ایده جذب فالوور توییتر ایکس در سال 2024

یکی از بزرگ‌ترین شبکه‌های اجتماعی تاثیرگذار در جهان، توییتر است. جایی که با چند کاراکتر و چند نوشته ساده زمانی می‌توانستید ده‌ها و حتی صدها دنبال کننده جذب کنید. اما حالا همه چیز فرق کرده و عوض شده است.

5 ایده جذب فالوور توییتر ایکس در سال 2024

بعد از این که ایلان ماسک توییتر را خریداری کرد و آن را به شبکه اجتماعی ایکس تغییر داد، هر روز شاهد تغییرات بزرگی در الگوریتم‌ها، در ساختار برنامه و کارایی‌های آن هستیم. سال 2024 سال مهمی برای شبکه اجتماعی ایکس خواهد بود. باید منتظر تغییرات بزرگی باشیم. اگر به دنبال جذب فالوور در این فضا هستید، 5 ایده جذب فالوور توییتر برایتان داریم که جزو بهترین گزینه‌ها برایتان خواهند بود. پس تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

چرا به جذب بیشتر فالوور توییتر نیاز دارید؟

شاید توییتر اندازه شبکه‌های اجتماعی مانند یوتیوب یا فیس‌بوک مخاطب و کاربر نداشته باشد، اما کاربرانی که در آن فعالیت می‌کنند، بیشتر حرفه‌ای هستند. کمتر دنبال وقت‌گذرانی بوده و بیشتر دنبال کسب و کار و .... هستند. در این پلتفرم، درست مانند سایر پلفترم‌های دیگر، تعداد فالوور بسیار مهم است. زیرا برایتان موارد زیر را به ارمغان می‌آورد.

  • اعتبار
  • قدرت
  • دسترسی به افراد مفید
  • دسترسی به کسب و کارهای بزرگ
  • شناخت افراد مرتبط با حیطه کاری خود
  • ....

 

جذب فالوور توییتر ایکس

این احتمال را نباید نادیده گرفت که در فضای توییتر، مردم بیشتر علاقه دارند با افرادی تعامل داشته باشند که فالوورهای بالایی دارند. نرخ تعامل در این افراد همیشه بالا است. محتوایی که توسط افراد با فالوور بالا هم تولید می‌شوند، همیشه بازدیدها و لایک‌های بالایی هم دریافت می‌کند.

لایک توییت این اکانت‌ها بالا بوده و افرادی که آن‌ها را دنبال می‌کنند، بیشتر از سایرین محتواهایشان را به اشتراک می‌گذارند و در مورد آن نظر می‌دهند.

بنابراین این طور به نظر می‌رسد که برای این که فالوور توییتر جذب کنید، نیاز به داشتن فالوور دارید. پس چطور می‌توانید اصلا فالوور جذب کنید تا بتوانید بیشتر به جذب فالوورهای خود کمک کنید؟ نگران نباشید اینجا چند ایده کاربردی و حرفه‌ای برایتان داریم که قطعا کمک کننده خواهند بود.

خرید فالوور توییتر ایکس

5 ایده جذب فالوور توییتر که باید بدانید

اگر می‌خواهید به کمک چند ایده جذاب فالوور رایگان توییتر داشته باشید، ایده‌هایی که در ادامه معرفی می‌کنم را دنبال کنید. این روش‌ها موفق و اجرا شده هستند و می‌توانید به کمک آن‌ها تا حد زیادی در جذب دنبال کننده موفق شوید. پس 5 ایده زیر را جدی بگیرید.

1: به صورت منظم توییت کنید

نباید این واقعیت را نادیده گرفت که استراتژی محتوا در توییتر با دیگر شبکه‌های اجتماعی متفاوت است. در اینجا باید تولید محتوا نسبت به فیس‌بوک یا اینستاگرام کمی تهاجمی‌تر و عمل‌گرایانه‌تر باشد. براساس تحقیقاتی که در توییتر انجام شده، 25 درصد حساب‌هایی که در این شبکه اجتماعی عملکرد موفقی دارند، 12 بار در هفته توییت می‌زنند.

 این یعنی آن‌ها تقریبا روزی 2 بار در اکانت خود مشغول انجام فعالیت هستند. با توجه به سرعت رشد این پلتفرم، نباید همواره روی یک سبک توییت پافشاری کنید. برندهای مختلف با توجه به رفتار کاربران و تغییرات ایجاد شده محتوا تولید می‌کنند.

خوشبختانه تحولات یک سال اخیر توییتر به صورتی پیش رفته که هیچ مشکلی به راحتی می‌توانید تقویم محتوایی خود را پر کنید. الگوریتم‌های جدید به شما ایده‌های خلاقانه‌ای هم نشان خواهند داد. توییت رقبای خود را ببینید و بیشتر با صنعت کاری خود آشنا شوید.

2: در صورت امکان، محتواهای بصری را در اولویت قرار دهید

الگوریتم‌ها نشان می‌دهند برای جذب فالوور توییتر لازم است گاهی توییت‌هایی حاوی تصاویر و ویدیو منتشر کنید. محتواهای حاوی محتوای بصری، لایک‌ها، اشتراک گذاری‌ها و ریتوییت‌های بیشتری نسبت به توییت‌‌های غیر بصری دریافت می‌کنند.

برندها باید تلاش کنند توییت‌های خود را با یک تصویر ترکیب کنند. اگرچه توییت‌هایی که تنها متن هستند به خودی خود مشکلی ندارند، اما وجود تصویر یا فیلم، آن را جذاب‌تر می‌کند. می‌توانید در پست‌های خود از اینفوگرافیک، ویدیو، میم، گیف یا محتواهای بصری دیگر استفاده کنید.

چه به دنبال اطلاع رسانی یا سرگرم کردن مخاطبان خود باشید یا هر دو، پر کردن فید خود با محتواهای بصری، کمک زیادی به جذب دنبال کنندگان جدید توییتر می‌کند.

3: از قدرت هشتگ‌‌ها غافل نشوید

هشتگ‌های توییتر را به عنوان راهی برای جستجوپذیر کردن پست‌های خود در نظر بگیرید. این کار به نوعی سئو برای حساب توییتری شما به حساب می‌آید.

مشابه تصاویر، توییت‌هایی که دارای هشتگ هستند معمولا نسبت به توییت‌هایی که فاقد هشتگ هستند، تعامل بیشتری دریافت می‌کنند.

قرار دادن چند هشتگ در هر توییتی یک راه سریع برای افزایش احتمال یافتن فالوورهای جدید حساب شما است. به علاوه، انجام این کار تنها چند ثانیه طول می‌کشد و هشتگ‌های زیادی برای انتخاب وجود دارد.

به کمک این هشتگ‌ها می‌توانید به خوبی به جذب فالوور توییتر کمک کنید. همچنین با استفاده درست از آن‌ها بیشتر از همیشه اکانت خود را در معرض دید قرار می‌دهید.

تنها نکته‌ای که در مورد هشتگ‌ها وجود دارد، استفاده عاقلانه از آن‌ها و زیاده‌روی نکردن است. پست‌های مملو از هشتگ‌ها در یک نگاه اسپم به نظر می‌رسند و در غیراین صورتریال، حواس پرت کن هم هستند.

در حالت ایده‌آل تنها از 2 الی 3 هشتگ استفاده کنید. از آن‌ها به صورت استراتژیک هم استفاده کنید تا با عملکرد بهتری برای اکانت و صفحه خود رقم بزنید.

4: نرخ تعامل خود با کسب و کارهای مشابه‌تان را بالا ببرید

اگر سری به توییتر بزنید، صدها و هزاران کسب و کار مشابه کسب و کار خود را پیدا می‌کنید که از تصاویر، هشتگ‌ها و محتواهای مختلف استفاده کرده‌اند تا خود را به مخاطبانشان بشناسانند. اما قضیه جایی جالب می‌شود که این افراد با افرادی که در زمینه مشابه خودشان فعالیت دارند، تعامل داشته و تبادل اطلاعات می‌کنند.

اگر شما هم از این روش استفاده کنید، الگوریتم‌های توییتر، توییت‌های شما را به دیگران نشان داده و محتواهای شما هم دیده می‌شوند. پس با لایک کردن محتواهای مرتبط، اشتراک گذاری آن‌ها و کامنت گذاشت در موردشان، نه تنها تعامل و ارتباط خلق می‌کنید، بلکه خود را به دیگران هم معرفی می‌کنید.

5: یک پروفایل بهینه داشته باشید

صفحه توییتری و پروفایلی که دارید، بیش از چیزی که بنظر می‌رسد در جذب مخاطب تاثیرگذار است. سعی کنید از عکس پروفایل دوستانه و باکیفیتی برای پروفایلتان استفاده کنید. یعنی عکسی که برای

پروفایل انتخاب می‌کنید، عکس خودتان باشد، بدون لوگو و برچسب و ... باشد، تصویر شما را واضح نشان دهد و در صورتی که یک کمپانی دارید، از لوگوی خود در پروفایلتان استفاده کنید..

بخش‌های مربوط به اطلاعات شخصی مانند ایمیل، شماره تماس، شرکتی که با آن کار می‌کنید، سمت خود در شرکت، محل زندگی و... را ذکر کنید. به همین سادگی اعتماد خلق می‌کنید.

سعی کنید در پروفایل خود شخصیت‌تان را منعکس کنید. با یک بیوگرافی، توییت پین یا هر روش دیگری، می‌توانید به سادگی بعدی از شخصیت خود را نشان دهید که دوستانه و محترم است و مردم می‌توانند به آن برای دنبال کردن اعتماد کنند. به این صورت می‌توانید انتظار دریافت مخاطبان بیشتری را داشته باشید.

اگر در جذب فالوور توییتر شکست خوردیم چه؟

طبق اسنادی که در سال 2021 منتشر شد، این شبکه اجتماعی 199 میلیون کاربر دارد. بنابراین راه‌های زیادی برای جذب آن‌ها وجود دارد تا به دنبال کننده شما تبدیل شوند. اما گاهی در جذب فالوور توییتر با شکست مواجه می‌‌شوید.

در این صورت می‌توانید از روش خرید فالوور استفاده کنید. خرید فالوور توییتر به شما کمک می کند مخاطبان بیشتری جذب کرده و بهتر خود را به دیگران معرفی کنید. اما چرا به خرید فالوور توییتر نیاز پیدا می‌کنید؟

1: تعامل شما با اینفلئونسرها افزایش می‌یابد:

اگر کاربران متوجه شوند که دنبال کننده‌های زیادی دارید، به احتمال زیاد افراد تاثیرگذار جذب شما خواهد شد و مطمئنا درخواست‌های همکاری از افراد مرتبط با کارتان هم دریافت می‌کنید. این یعنی می‌توانید به محبوبیت بیشتر خود کمک کرده و همچنین از گزینه‌هایی مانند تبیغات و ... هم کسب درآمد کنید.

2: نسبت به رقبای خود برتری پیدا می‌کنید:

این یک واقعیت است که کاربران و دنبال کنندگان شما هستند که شما را نشان می‌دهند و به دیده شدن شما کمک می‌کنند. اگر در قالب یک کسب و کار فعالیت کنید، هرچه بیشتر دیده شوید، بیشتر احتمال دارد به یک کسب و کار ترند تبدیل شوید. بنابراین به سادگی از رقبایی که دیده نمی‌شوند پیشی می‌گیرید.

3: فالوورهای جدید جذب می‌کنید:

خیلی ساده است مردم بیشتر به افرادی که مخاطبان زیادی دارند اعتنماد می‌کنند. پس می‌توانید فالوورهای بیشتری جذب کنید. اگر مخاطبان شما تعداد فالوورهای شما را ببینند و زیاد باشد، بیشتر ترغیب می‌شوند تا به شما اعتماد کرده و شما را دنبال کنند. به همین سادگی با خرید فالوور واقعی، فالوورهای دیگری هم جذب می‌کنید.

سخن آخر

به طور کلی، شبکه اجتماعی توییتر سابق و ایکس کنونی، دارای جنبه‌های ارتباطی قدرتمندی است و اگر نمی‌خواهید در کسب و کارتان از دیگراان عقب بیفتید و می‌خواهید در دنیای برندها و تجارت‌های بزرگ و کوچک شناخته شوید، پس جذب فالوور توییتر را دست کم نگیرید.

با افزایش فالوور توییتر می‌توانید در طولانی مدت کسب و کار خود را گسترش داده و بیش از پیش دیگران را به آن جذب کنید. شناخته شدن در این فضا یک امتیاز ویژه و بزرگ برایتان خواهد بود. در این مطلب به بیان 5 ایده جذب فالوور پرداخته و در مورد بهینه سازی اکانت توییتری‌تان با شما صحبت کردیم. با این روش‌ها نتایج خوبی دریافت خواهید کرد.

منبع

https://www.followdeh.com/fa

 

 

ارسال نظر