آیفون ۱۱ چند سیم کارته است؟ | گوشی معروف با کیفیت عالی

تجربه داشتن گوشی فوق‌العاده با آیفون 11

آیفون ۱۱ چند سیم کارته است؟ | گوشی معروف با کیفیت عالی

کمپانی آیفون یکی از بزرگ‌ترین و معروف‌ترین شرکت‌های فناوری در جهان است که هرساله یک‌سری جدید از محصولاتش را با ویژگی و قابلیت‌های جدید معرفی می‌کند. در سال ۲۰۱۹ نوبت به سری آیفون ۱۱ رسید که توانست با تغییرات و به‌روزرسانی‌هایی که در قسمت طراحی و سخت‌افزاری آن صورت گرفته بود، رضایت طرفداران اپل را جلب کند. اگر قصد خرید آیفون ۱۱ را دارید، برای آشنایی بیشتر با این محصول، تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

طراحی آیفون ۱۱

آیفون 11 مانند XR در چند رنگ بسیار زیبا و جذاب عرضه می‌شود و در حالت کلی ظاهر آن شباهت زیادی به نسل قبلی دارد. بدنه شیشه‌ای این گوشی محبوب براق است و با گوریلا گلس محافظت می‌شود. در آیفون ۱۱ قاب پشتی به دلیل براقیتی که دارد، به خوبی اثر انگشت را جذب می‌کند. این محصول اپل به دو عدد دوربین در یک قاب مربع شکل مات مجهز است که در گوشه بالا سمت چپ قاب پشتی آن قرار گرفته دارد. در ضمن لوگوی شرکت اپل نیز در وسط قاب پشتی مشاهده می‌شود.

جنس فریم این گوشی هوشمند از آلومینیوم است و در سمت راست آن، خشاب سیم‌کارت و دکمه پاور قرار دارند. خشاب سیم‌کارت در برخی مدل‌ها مانند آمریکا (LL/A) و در مدل‌های ژاپن از یک سیم‌کارت فیزیکی و در برخی پارت نامبرها مانند سنگاپور (ZA/A) یا چین (CH/A) از دو سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند.

در زیر گوشی، اسپیکر، درگاه لایتنینگ و میکروفون مشاهده می‌شود و سمت چپ گوشی نیز از دکمه‌های زیاد و کم کردن صدا و کلید سایلنت میزبانی می‌کند. صفحه جلویی iPhone 11به صورت یک نمایشگر ۶.۱ اینچی با رزولوشن ۸۲۸×۱۷۹۲ طراحی شده است که از روشنایی قابل قبولی پشتیبانی می‌کند. کیفیت نمایشگر آن مطلوب است، اما به دلیل LCD بودن آن نمی‌توان توقع کیفیت و روشنایی نمایشگرهای AMOLED را داشت. در ضمن ناچی که از سری X به آیفون‌ها افزوده شد، در این گوشی هم مشاهده می‌شود و ابعاد آن نسبت به نسل‌های قبلی اندکی کوچک‌تر است.

در این محصول دوربین سلفی، سنسور تشخیص چهره سه بعدی و اسپیکر مکالمه در همین ناچ بزرگ قرار دارند. حاشیه‌های نمایشگر ۱۱ iPhone نسبتا زیاد است، اما آزاردهنده نیست. در حالت کلی، کمپانی اپل به تولید گوشی‌های با کیفیت ساخت بالا و خوش‌دست معروف است و این موضوع درباره آیفون ۱۱ نیز صدق می‌کند. در نهایت در قسمت طراحی iPhone 11 با یک گوشی خوش‌دست روبه‌رو هستیم که گواهی IP68 نیز دارد تا خیال کاربران را از بابت مقاومت در برابر آب و گردوغبار راحت باشد.

عملکرد باتری ۱۱ iPhone

IPhone11به باتری ۳۱۱۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز است که در استفاده معمولی می‌تواند یک روز کامل به شارژ کردن نیازی نداشته باشد. ولی اگر استفاده سنگین‌تری از آن شود، به شارژ کردن نیاز خواهد داشت. آیفون ۱۱ از شارژ ۱۸ واتی پشتیبانی می‌کند و فول شارژ شدن باتری در حدود یک ساعت تا یک ساعت و ربع زمان می‌برد.

عملکرد اسپیکر آیفون ۱۱

همان‌طور که انتظار می‌رود، آیفون ۱۱ به اسپیکر استریو مجهز است و صدا به صورت همزمان از اسپیکر زیر گوشی و اسپیکر مکالمه پخش می‌شود. کیفیت صدا عالی بوده و همچنین بلندی قابل قبولی هم دارد.

دوربین آیفون ۱۱

عملکرد دوربین iPhone 11 از نظر کاربران رضایت‌بخش است و این محصول دو عدد دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اصلی و ۱۲ مگاپیکسلی اولترا واید دارد. همچنین قابلیت فیلم‌برداری ۴K با ۶۰ فریم بر ثانیه با هر دو دوربین و اسلوموشن p ۱۰۸۰ با ۲۴۰ فریم بر ثانیه نیز دارد.

عملکرد سنسور اصلی آیفون ۱۱ عالی و رضایت‌بخش است و تصاویری که با دوربین اصلی ثبت می‌شوند، روشنایی، کیفیت و جزئیات خیلی خوبی دارند. دوربین اولترا واید در مقایسه با دوربین اصلی افت کیفیت دارد، ولی همچنان با کمک آن می‌توان عکس‌های فوق‌العاده‌ای را در محیط‌های روشن ثبت کرد. اما عملکرد سنسور اولترا واید در روشنایی کم، خیلی خوب نیست. تصاویر پرتره نیز به خوبی ثبت می‌شوند، اما به دلیل این که در iPhone 11 سنسور اختصاصی برای تشخیص عمق وجود ندارد، ممکن است گاهی در تشخیص سوژه ضعیف عمل کند.

دوربین سلفی دارای یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی است و می‌توان از طریق آن عکس‌های باکیفیتی را ثبت کرد. دوربین سلفی نیز مانند دوربین اصلی قابلیت فیلم‌برداری ۴ K با ۶۰ فریم بر ثانیه را دارد. اگر شما اهل فیلم و عکس گرفتن با دوربین سلفی هستید یا می‌خواهید از گوشی برای تولید محتوا استفاده کنید، دوربین این گوشی قطعا می‌تواند نظر شما را جلب کند.

تعداد سیم‌کارت آیفون ۱۱

در مورد انواع مختلف آیفون ۱۱ اصل می‌توان گفت، این مدل آیفون در دو مدل مختلف عرضه شده است:

آیفون ۱۱ معمولی

این نسخه از آیفون ۱۱ دارای صفحه نمایش Liquid Retina HD با اندازه ۶.۱ اینچ است. این دستگاه پردازنده A۱۳ Bionic قدرتمندی دارد و به دوربین عقب ۱۲ مگاپیکسلی با قابلیت ضبط ویدیو ۴K مجهز است. همچنین این نسخه یک سیم‌کارت استاندارد (نانو سیم‌کارت) را پشتیبانی می‌کند.

آیفون Pro11

این نسخه از iPhone 11 پیشرفته‌تر است و صفحه نمایش Super Retina XDR با اندازه ۵.۸ اینچ دارد. همچنین آیفون ۱۱ Pro سه دوربین عقب ۱۲ مگاپیکسلی دارد که امکان عکاسی با زاویه عریض، زاویه معمولی و زوم اپتیکال را فراهم می‌کند. این نسخه همچنین دارای پردازنده A ۱۳ Bionic قدرتمند است و از دو سیم‌کارت نانو پشتیبانی می‌کند. همچنین، نسخه آیفون ۱۱ Promax مشابه نسخه آیفون ۱۱ Pro است، با این تفاوت که صفحه نمایش بزرگ‌تری با اندازه ۶.۵ اینچ دارد.

قیمت آیفون ۱۱

قیمت آیفون 11 برحسب رنگ، حافظه، نسخه و عواملی همانند این متغیر است.

قیمت iPhone ۱۱ در ایران به عوامل مختلفی مانند نسخه و ظرفیت حافظه، رنگ، نرخ تبدیل ارز و بازار بستگی دارد. به عنوان مثال آیفون ۱۱ از نظر ظرفیت حافظه در نسخه‌های مختلفی مانند ۶۴ گیگابایت، ۱۲۸ گیگابایت و ۲۵۶ گیگابایت عرضه می‌شود. به همین دلیل هر چقدر ظرفیت حافظه آن بیشتر باشد، قیمت آیفون ۱۱ نیز بیشتر خواهد بود.

همچنین این محصول در رنگ‌های مختلفی مانند سبز، زرد، قرمز، بنفش، سیاه و سفید عرضه می‌شود. قیمت هر رنگ ممکن است متفاوت باشد، به طور معمول تفاوت قیمت به دلیل رنگ بسیار ناچیز است.

از همه مهم‌تر قیمت iPhone 11 به نرخ تبدیل ارز محلی به دلار نیز وابسته است، همین تغییرات در نرخ ارز امکان دارد موجب تغییر قیمت آیفون ۱۱ در بازار شود. فراموش نکنید که این گوشی جزء قدرتمندترین گوشی‌های حال حاضر و در رقابت با اسمارت فون‌ها است. iPhone 11 با توجه به ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی که ارائه می‌دهد، ارزش خرید بالایی دارد. قیمت آیفون ۱۱ در بازار ایران بر اساس نوسانات ارز متغیر است؛ به همین دلیل نمی‌توان به طور دقیق آن را مشخص کرد. به عبارتی، اگر قصد خرید آیفون 11 را دارید، در مورد آن تامل نکنید و آن را خریداری کنید. با خرید و استفاده آن متوجه کارایی و عملکرد بسیار بالای آن خواهید شد.

سخن پایانی

آیفون ۱۱ یک تلفن هوشمند قدرتمند، پیشرفته، با عملکرد بالا و قابلیت‌های عکاسی و ویدیوگرافی عالی است. این تلفن هوشمند از پردازنده قدرتمند A۱۳ Bionic اپل و سیستم عامل 13 iOS پشتیبانی می‌کند. این محصول امکاناتی مانند Face ID برای تشخیص چهره، شارژ سریع و بی‌سیم و مقاوم در برابر آب و گردوغبار است. پس اگر به دنبال یک گوشی iOS در محدوده قیمتی تقریبا اقتصادی هستید، خرید آیفون ۱۱ انتخاب خوبی است.

 

ارسال نظر