کمتر از 5 دقیقه اکانت پابجی‏تون شارژمیشه!! چطوری؟ با خرید یوسی پابجی موبایل از اوریکس گیم

امروزه بازی‏های موبایلی به یک سرگرمی جذاب برای جوانان و نوجوانان تبدیل شده است. از این رو کمپانی‏های بازی سازی در سراسر دنیا مدام در حال ارائه بازی‏های هیجان انگیز در سبک‏های مختلف می‏باشند.

کمتر از 5 دقیقه اکانت پابجی‏تون شارژمیشه!! چطوری؟ با خرید یوسی پابجی موبایل از اوریکس گیم

بازی پابجی موبایل که از سری بازی‌های سبک شوتر موبایل است مانند تمام بازی‌های دیگر یک هدف دارد، بکش تا زنده بمانی! مهمترین و کاربردی‌ترین آیتم در بازی پابجی موبایل، خرید یوسی PUBG Mobile است، که برخی آن را به الماس بازی پابجی می‌شناسند. با خرید یوسی می‌توانید تمام محدودیت‌های موجود در بازی را از سر راه برداشته و برای پیشرفت در بازی و ارتقاء سطح بازی به خرید امکانات و قابلیت‌های غیر رایگان در بازی بپردازید. خرید UC اورجینال و اصلی را حتما از فروشگاه قانونی ORIXGAME تهیه نمایید و پس از ثبت سفارش، در زمان کمتر از 5 دقیقه آن را در اکانت خود تحویل بگیرید. در ادامه این مطلب با من همراه باشید.

  • کاربردهای خرید یوسی پابجی موبایل از فروشگاه اوریکس گیم
  • روش‌های خرید یوسی از فروشگاه اوریکس گیم
  • مزایای خرید پرایم پلاس از فروشگاه اوریکس گیم
  • فروشگاه معتبر برای خرید محصولات گیمینگ

کاربردهای خرید یوسی پابجی موبایل از فروشگاه اوریکس گیم

همانطور که قبلا گفته شد با خرید یوسی پابجی موبایل امکان دسترسی شما به بسیاری از آیتم‌ها و بخش‌های بازی پابجی موبایل فراهم می‌شود. با خرید یوسی امکان شرکت در رقابت‌های رویال پس و الایت رویال پس برای شما فراهم می‌شود. همچنین با خرید لباس و اسکین‌های جذاب می‌توانید کاراکتر خود را در بازی شخصی سازی کنید و با خرید اسلحه و تجهیزات نظامی پیشرفته پیشتاز میدان نبرد باشید. بهره‌مندی از جوایز ارزنده گردونه شانس و دستیابی به جوایز ارزنده صندوق‌های پرمیوم نیز با پرداخت مقدار کمی یوسی برای شما فراهم می‌شود. با خرید یوسی پابجی موبایل از فروشگاه اوریکس گیم و واریز سریع در اکانت شما، یک قدم از رقبای خود جلوتر باشید. . از طرفی علاقه‌مندان به بازی‌ موبایل لجند نیز می‌توانید برای خرید جم موبایل لجند و یا طرفداران بازی PUBG New State، برای خرید انسی نیو استیت پابجی موبایل از فروشگاه اوریکس گیم اقدام و بسته‌های ارزان قیمت را با ارسال آنی (کمتر از 5 دقیقه) خریداری کنید.

کمتر از 5 دقیقه اکانت پابجی_تون شارژمیشه!! چطوری؟ با خرید یوسی پابجی موبایل از اوریکس  گیم - تصویر 2

روش‌های خرید یوسی از فروشگاه اوریکس گیم

به دو روش می‌توانید از فروشگاه اوریکس گیم یوسی خریداری کنید.

  • از طریق آیدی: در این روش پس از انتخاب بسته یوسی مورد نیاز، تنها با وارد کردن آیدی عددی و نام اکانت پابجی در کادر مربوطه سفارش خود را ثبت و در کمتر از 5 دقیقه آن را در اکانت خود تحویل بگیرید.
  • از طریق ورود به اکانت: این روش نسبت به روش قبلی ارزانتر است اما زمان بیشتر می‌برد. شما با قرار دادن اطلاعات اکانت خود به همکاران ما، پک مورد نیاز شما را بطور مستقیم از درگاه پرداخت داخل بازی خریداری و در اکانت شما واریز می‌کنند.

هر دو روش کاملا امن می‌باشد.

مزایای خرید پرایم پلاس از فروشگاه اوریکس گیم

خرید پرایم پلاس از فروشگاه اوریکس گیم، بار اول از طریق ورود به اکانت و در کمتر از 10 دقیقه انجام می‌شود، اما از دفعات بعدی فعال‌سازی این اشتراک فوق‌العاده تنها با آیدی عددی بازی و در کمتر از 5 دقیقه صورت می‌گیرد. با خرید این اشتراک پرطرفدار به مقدار قابل توجهی یوسی و یک سری جوایز ارزنده دیگر دست می‌یابید که عبارتند از:

  • دریافت 660 یوسی بلافاصله بعد از فعالسازی و روزانه 8 یوسی تا 30 روز که جمعا 900 یوسی می‌شوند، به علاوه پوینت آرپی به ارزش 300 یوسی
  • دریافت انواع کارت‌های ووچر به ارزش 1200 یوسی، به علاوه تعدادی کارت برای باز کردن جعبه های کریت
  • باز شدن فروشگاه BP بازی و امکان خرید لباس‌ها ، اسکین‌ها و بسته‌های مختلف بازی
  • دریافت روزانه 10 پوینت RP به مدت ۳۰ روز
  • دریافت کارت‌های RP جهت ارتقای لول RP

شما کاربران عزیز می‌توانید خرید پرایم پلاس پابجی موبایل را با قیمت بسیار ارزان‌تر از سایر فروشگاه‌ها از فروشگاه اوریکس گیم تهیه نمایید.

کمتر از 5 دقیقه اکانت پابجی_تون شارژمیشه!! چطوری؟ با خرید یوسی پابجی موبایل از اوریکس  گیم - تصویر 3

فروشگاه معتبر برای خرید محصولات گیمینگ

فروشگاه اوریکس‌ گیم، ارائه دهنده خدمات گیمینگ، همواره در تلاش است تا با کیفیت‌ترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد. اوریکس گیم با داشتن نماد اعتماد (اینماد) و لوگوی طلایی ساماندهی معتبرترین فروشگاه برای خرید تمامی محصولات گیمینگ اورجینال می‌باشد. همچنین واریز سریع، قیمت پایین و پشتیبانی آنلاین و 24 ساعته نیز از امتیازات منحصر به فرد ماست که می‌توانید با مراجعه به سایت و خواندن نظرات کاربران به صحت گفته‌های ما پی ببرید.

از طرفی به صفحه شبکه های اجتماعی ما سر بزنید و از اخبار، گیم پلی ها، آفرهای ویژه و کدهای تخفیف، یوسی رایگان و ... استفاده کنید. تعداد و زمان این کدها محدود است، پس سعی کنید جزو اولین نفرات استفاده کننده باشید.

 

 

ارسال نظر