راهنمای خرید بهترین سرور مجازی فنلاند دیتاسنتر digita.fi و Hetzner در بلوسرور

کاربران ایرانی از سرور مجازی فنلاند بلوسرور برای استفاده هایی مانند فارکس، دسترسی به اکانت پی پال، ترید و راه اندازی ربات، راه اندازی سایت استفاده میکنند. سرور مجازی فنلاند از دیتاسنترهای Hetzner.com و digita.fi در Blueserver.ir ارایه میشود.

راهنمای خرید بهترین سرور مجازی فنلاند دیتاسنتر digita.fi و Hetzner در بلوسرور

سرور مجازی (VPS) فنلاند بلوسرور یک محیط مجازی است که بر روی یک سرور اختصاصی، به کمک مجازی ساز ها (Virtualization) ایجاد و میزبانی می شود. VPS فنلاند منابعی مانند RAM، CPU، SSD NVME اختصاصی دارند که به هر کاربر سرور مجازی داده میشود و کاربران هزینه کمتری به نسبت سرور اختصاصی پرداخت میکنند. 

معرفی هاستینگ بلوسرور برای خرید vps

بلوسرور هاستینگ میزبانی وب در داخل ایران است که خرید vps از دیتاسنترهای بزرگی مانند hetzner – equinix – ovh – serverius را در blueserver.ir امکانپذیر کرده است. vps کشورهای مختلفی از جمله : فنلاند، آلمان، آمریکا، هلند، امارات، مالزی، با پورت شبکه های 1 و 10Gbps و با سخت افزاری هایی مانند Ram DDR4 و DDR5 و CPU هایی با معماری های ARM و Intel/Amd در بلوسرور با نصب انواع سیستم عامل های windows/linux ارایه میشود.

 

معرفی دیتاسنتر digita.fi

دیجیتا (digita) چندین مرکز داده در منطقه شهری هلسینکی و امکانات تجهیزاتی در سراسر فنلاند دارد.  کاربران در منطقه مرکز داده هلسینکی Pasila از بهترین اتصال ممکن با بزرگترین IXP فعلی فنلاند و تعداد زیادی از اپراتورها و ارائه دهندگان خدمات شبکه استفاده میکنند.

 

معرفی دیتاسنتر هتزنر فنلاند

دیتاسنتر هتزنر فنلاند (Hetzner Datacenter) از شهر Helsinki و دسترسی کامل root برای سرور مجازی فنلاند با سیستم عامل لینوکس و administrator برای ویندوز ارایه میدهد، این دیتاسنتر از نصب اتوماتیک سیستم عامل ویندوز پشتیبانی نمیکند، اما از طریق ISO امکان نصب OS ویندوز در VPS فنلاند است. دسترسی root به سیستم عامل به کاربران این امکان را می دهد که محیط سرور مجازی خود را خودشان مدیریت کنند.

سرورهای مجازی فنلاند از پردازنده‌های پیشرفته اینتل و SSDهای پرسرعت برای افزایش عملکرد و سرعت خواندن/نوشتن سریع‌تر استفاده می‌کنند. استفاده از SSD ها به طور قابل توجهی پاسخگویی کلی سرور را بهبود می بخشد، تأخیر را کاهش می دهد و عملیات روان را برای برنامه ها و پایگاه های داده با منابع فشرده تضمین می کند.

 

دیتاسنتر هتزنر یک کنترل پنل کاربر پسند به نام Cloud Console (کنسول ابری) ارائه می دهد که  کنسول مدیریت ابری به کاربران این سطح از دسترسی را میدهد تا به راحتی سرور مجازی فنلاند خود را مدیریت کنند، کارهایی مانند راه اندازی مجدد Rebuild – Power off  را انجام دهند، یا گراف مصرف CPU، شبکه و هارد را در بازه های زمانی مختلف وتا 1 ماه گذشته مشاهده کنند. یا به راحتی و با حفظ اطلاعات منابع ram ,cpu ,ssd nvme را افزایش دهند و سرور خود را ارتقا دهند.

 

یکی دیگر از ویژگی های پنل سرور مجازی ابری فنلاند دیتاسنتر هتزنر، امکان بک آپ گرفتن و snapshot است. کاربران میتوانند تا آخرین لحظه از تغییرات vps فنلاند یک بکاپ تهیه کنند و هر زمان که نیاز داشتند یک سرور دیگر با اسنپ شات ایجاد کنن یا همان اسنپ شات را ریستور کنند، یا اینکه از گزینه backup استفاده کنند و روزانه بصورت خودکار از سرور مجازی فنلاندشان بکاپ تهیه کنند. اگر VPS به مشکل خورد، برای بازیابی سریع سرور در صورت بروز هرگونه مشکل یا خرابی داده ها از این بکاپ یا اسنپ شات ها استفاده کنند.

 

علاوه بر این امکانات vps فنلاند دیتاسنتر هتزنر دارای فایروال است و کاربران میتوانند rule هایی برای مدیریت پورت های باز یا بسته در inbound/outbound ایجاد کنند. سرور مجازی فنلاند همپچنین دارای آنتی  DDoS برای محافظت در برابر حملات انکار سرویس توزیع شده در دسترس است و اطمینان می دهد که برنامه ها و وب سایت های مشتریان در دسترس و ایمن باقی می مانند.

 

از نظر قیمت، سرور مجازی فنلاند بلوسرور نرخ های رقابتی را برای سرورهای مجازی خود ارائه میدهد و به نسبت سایر دیتاسنترهای دیگر، سرور مجازی های آلمان، فنلاند و آمریکا دیتاسنتر هتزنر قیمت بسیار پایین و اقتصادی دارند، در حالیکه کیفیت سخت افزار و آپتایم سرورها بسیار بالا است.

 

vps فنلاند

 

دلیل ارزان بودن سرور مجازی فنلاند بلوسرور

 

مناسب بودن قیمت سرور مجازی VPS فنلاند را می توان به عوامل مختلفی نسبت داد:

  1. هزینه پایین انرژی : فنلاند به دلیل سردسیری بودن باعث می شود مراکز داده هزینه کمتری بابت خنک سازی دیتاسنتر داشته باشد.
  2. زیرساخت پیشرفته: زیرساخت شبکه دیتاسنتر هتزنر به خوبی توسعه یافته و پینگ پایین و اتصال با سرعت بالا را ارایه میدهد و هزینه های عملیاتی را کاهش می دهد و اتصال مستقیمی به دیتاسنتر آلمان هتزنر دارد.
  3. قیمت رقابتی: دیتاسنتر هتزنر که خود سرور مجازی هایی با قیمت ارزان ارایه میدهد، اقدام به راه اندازی یک دیتاسنتر در Helsinki فنلاند کرده است و خود دارای ساختمان دیتاسنتر است.

 

مزایای سرور مجازی فنلاند Blueserver

  • هتزنر یک دیتاسنتر قابل اعتماد و معتبر است که سرور مجازی با آپتایم بالا ارایه میدهد.
  • بلوسرور انواع پلن های VPS از 2 گیگابایت ram و 1 هسته CPU با معماری intel/amd/arm ارایه میدهد که به میزان بودجه ای که دارید، میتوانید از ارزانترین پلن تا گرانترین سرور فنلاند را تهیه کنید.
  • بلوسرور از سخت افزار های جدید، از جمله اتصال 10 گیگابیت بر ثانیه، برای شبکه سرورهای خود در سرور مجازی فنلاند استفاده میکند و از سخت افزاری با کارایی بالا بهره مند است.
  • پشتیبانی بلوسرور به کاربران در رفع مشکلات سرورها و راه اندازی سرورها نهایت راهنمایی را میکند.
  • با vps فنلاند بلوسرور می توانید به راحتی سرور خود را متناسب با نیاز خود ارتقا دهید و مطمئن شوید که پلن انتخابی پاسخگوی سایت و فعالیت شما خواهد بود.
  • یکی از ویژگی های مهم سرور مجازی فنلاند بلوسرور قابل نصب بودن هر دو سیستم عامل لینوکس و ویندوز است. کاربران بلوسرور میتوانند بین توزیع‌های مختلف لینوکس مانند  Ubuntu Debian و Fedora یکی را انتخاب کنند یا نسخه‌های Windows Server را نصب کنند.

 

ارسال نظر