خرید از چین، خریدی به صرفه و پرسود

خرید از چین، خریدی به صرفه و پرسود

شروع فرایند خرید از کشور چین، رویکردی استراتژیک در بیشتر کسب‌و‌کارها به‌شمار می‌آید. فرقی ندارد در کدام‌یک از صنایع فعالیت دارید؛ به هر حال با انتخاب روش خرید از چین شاهد رونق بسیاری در حوزه فعالیت خود خواهید بود؛ زیرا می‌توانید بیشتر محصولاتی را که در ایران وجود دارند، از کشور چین با قیمت بسیار ارزان‌تر خریداری کنید.

با توزیع محصولات چینی در بازار ایران بدون شک سود خوبی نصیب شما می‌شود. البته برای اینکه در فرایند واردات کالا از کشور چین موفق شوید، لازم است این نکات را در نظر داشته باشید که باید فقط از تامین‌کنندگان معتبر خرید کنید؛ از پیچیدگی‌های چرخه تولید محصول مورد نظر آگاهی کافی داشته باشید؛ اصول ضروری حمل‌و‌نقل یا ارسال کالا به ایران را به درستی بدانید و در آخر اینکه اطلاعات لازم را درباره روند تحویل یا هزینه‌های گمرکی محصولات به‌دست آورید. از این رو جهت توسعه کسب‌و‌کار خود و به‌دست آوردن سود کلان از خرید محصولات چینی توصیه می‌کنیم از کمک و راهنمایی شرکت بازرگانی قدرتمندی در این حوزه استفاده کنید.

خرید یا واردات از کشور چین را از کجا شروع کنیم؟

در بسیاری از محافل بدون شک صحبت‌ها و مذاکره‌هایی درباره سودهای کلان واردات محصولات چینی به کشور ایران به گوشتان خورده است؛ اما کمتر کسی از فرایند دقیق خرید از چین خبر دارد. اگر قصد دارید به این عرصه وارد شوید، بدون شک لازم است که اطلاعات دقیقی از روند خرید محصولات از چین کسب کنید.

برای اولین قدم باید فروشنده و تامین‌کننده‌ای معتبر را بیابید که البته کار راحتی نیست. از آنجایی که سفر به چین و ملاقات تامین‌کنندگان از نزدیک، کار پرهزینه و وقت‌گیری است، توصیه می‌کنیم برای شروع از سایت‌های فروش عمده و آنلاین کمک بگیرید. شما با کمک این سایت‌ها می‌توانید لیست متنوعی از تامین‌کنندگان را مشاهده کنید.

ناگفته نماند که تمام تامین‌کنندگان حاضر در این سایت‌های فروش عمده معتبر نیستند و شما باید قبل از ثبت سفارش، تامین‌کننده منتخب خود را اعتبارسنجی کنید. شاید این کار برای شما سخت باشد و تشخیص شرکت‌های کلاهبردار چینی از شرکت‌های مطمئن برای شما امکان‌پذیر نباشد.

در چنین حالتی وانیکس به کمک شما می‌آید. از آنجایی که تیم وانیکس در حوزه سورس‌یابی و تامین منابع کارآمد و تخصص، تجربه خوبی کسب کرده است، با انجام بررسی‌های لازم به راحتی می‌تواند معتبرترین تامین‌کننده را به شما معرفی کند. در ادامه برخی از سایت‌های فروش عمده کشور چین را نام می‌بریم:

  • علی بابا

  • علی اکسپرس

  • مید این چاینا (Made-in-China)

  • تابااو (Taobao)

  • جوی بای (Joybuy)

آیا من نیز می‌توانم از کشور چین خرید عمده انجام دهم؟

برای پاسخ به پرسش بالا باید بگوییم بله؛ کافی است با بررسی بازار، نیاز متقاضیان را به درستی تشخیص دهید؛ سپس از طریق سایت‌های فروش عمده، چندین تامین‌کننده را انتخاب کنید. به منظور ارزیابی این تامین‌کنندگان از وانیکس کمک بگیرید. ادامه مسیر واردات و خرید عمده از کشور چین را می‌توانید به این تیم حرفه‌ای بسپارید.

وانیکس سعی دارد که ارزان‌ترین قیمت محصولات منتخب را برای شما بیابد. سپس به‌صورت مستقیم سفارش را به ثبت می‌رساند و هزینه را پرداخت می‌کند. این شرکت بازرگانی در روند حمل محصولات از کشور چین به درب انبار شما نیز کنارتان خواهد بود؛ به‌طوری‌که از طریق حمل هوایی(35 تا 45 روزه) و حمل دریایی (70 تا 75 روزه) محصول را به شما تحویل می‌دهد.

در ضمن چک تضمینی وانیکس از جمله دلایلی است که شما می‌توانید بدون دغدغه و نگرانی محصولات مورد نظر خود را از چین بخرید و منتظر دریافت آن بمانید. در روند خرید عمده از کشور چین، علاوه بر سورس‌یابی و انتخاب تامین‌کننده، روش حمل نیز دارای اهمیت بالایی است که انتخاب آن به میزان، حجم و وزن محصول مورد نظر شما بستگی دارد.

بدون واسطه از کشور چین خرید کنید

همه ما می‌دانیم که حضور واسطه‌ها و دلالان، اختلالاتی در روند معاملات یا خرید و فروش ایجاد خواهد کرد. از این رو تلاش برای خرید مستقیم کالا از تولیدکننده همیشه در اولویت قرار دارد. در روند واردات و خرید عمده از کشور چین با کمک تیم وانیکس، درواقع شما محصول مورد نظر خود را به‌طور مستقیم از فروشنده یا تولیدکننده می‌خرید.

راه و روش‌های مختلفی برای خرید از کشور چین وجود دارند که همه آن‌ها مستقیم و بدون واسطه نخواهند بود. از این رو بعد از مشاوره با کارشناسان وانیکس به‌طور حتم اطلاعات بیشتری درباره خرید مستقیم از کشور چین کسب می‌کنید. توجه داشته باشید با خرید مستقیم از کشور چین، سود کسب‌و‌کار شما چند برابر می‌شود.

چطور تامین‌کننده مناسب را پیدا کنیم؟

با کمی بررسی در بازار چینی محصول مورد نظر خود متوجه می‌شوید که تامین‌کنندگان زیادی در این حوزه فعالیت دارند؛ اما همه این تولیدکنندگان قابل اعتماد نیستند. ضمن اینکه تنوع محصولات در کشور چین بالاست و شما محصولاتی با کیفیت‌های متفاوت را در بازار آن‌ها مشاهده می‌کنید.

برای اینکه بهترین و مناسب‌ترین کالای مورد نظر خود را بیابید، باید به سراغ تامین‌کننده‌ای بروید که از همه نظر قابل قبول باشد. متاسفانه پیدا کردن تامین‌کننده، اصلی‌ترین و البته سخت‌ترین مرحله آغاز فرایند واردات و خرید از کشور چین است.

تیم وانیکس در توسعه کسب‌و‌کار یا انتخاب بهترین تامین‌کننده کنار شما خواهد بود. همچنین تمامی مراحل واردات را برای شما شرح می‌دهد تا با آگاهی کامل برای خرید مستقیم از تامین‌کننده چینی آماده شوید. با این کار نه تنها سرمایه اولیه شما حفظ می‌شود، بلکه به سود خوبی دست می‌یابید.

با انتخاب وانیکس سود خود را دوبرابر کنید

از آنجایی که وانیکس در فرایند انتخاب بهترین تامین‌کننده، حمل دریایی، حمل هوایی، ذخیره کالا در انبارهای کشور چین، ارسال محصول به ایران، پرداخت وجه به تامین‌کنندگان و ثبت سفارش مستقیم، توانایی‌ها و تخصص زیادی دارد، شما با انتخاب این تیم نه تنها در زمان خود صرفه‌جویی می‌کنید، بلکه با آرامش بیشتری به سود دلخواه دست می‌یابید.

با دریافت چک تضمینی وانیکس می‌توانید به این تیم بیشتر اعتماد کنید. در ضمن برای بارهای خرد و جزئی نیز همچنان این امکان را دارید که از همین شرکت بازرگانی باسابقه و قوی کمک بگیرید. به خاطر داشته باشید که وانیکس بیش از هر چیزی به رضایت مشتریان خود اهمیت می‌دهد.

 

ارسال نظر