هتل‌های نزدیک به مراکز خرید استانبول: بهشت خریداران

انتخاب محل اقامت در سفر به استانبول به‌خصوص اگر هدف شما خرید باشد، بسیار مهم است. برای یک سفر به‌صرفه و لذت‌بخش بهتر است هتلی را انتخاب کنید که به مراکز خرید نزدیک باشد.

هتل‌های نزدیک به مراکز خرید استانبول: بهشت خریداران

این کار باعث کاهش هزینه‌های رفت‌وآمد و درنتیجه صرفه‌جویی در هزینه‌ها می‌شود؛ همچنین با اقامت در نزدیکی مراکز خرید، زمان بیشتری برای گشت‌وگذار و خرید خواهید داشت. مثلا هتل دالان استانبول یکی از هتل های استانبول است که می‌توانید آن را در نظر بگیرید. البته بقیه هتل های نزدیک به مراکز خرید را نیز معرفی خواهیم کرد.

هتل رادیسون بلو شیشلی

این هتل یکی از بهترین انتخاب‌ها برای مسافرانی است که قصد خرید در استانبول را دارند. این هتل لوکس در قلب شیشلی و تنها ۲۵۰ متر دورتر از مرکز خرید عظیم جواهر قرار دارد. با اقامت در رادیسون بلو می‌توانید به‌راحتی به مراکز خرید، رستوران‌ها و جاذبه‌های گردشگری دسترسی داشته باشید.

هتل امکانات متنوعی ازجمله استخر، سونا، حمام ترکی و سالن ورزشی را برای مهمانان خود فراهم کرده است. اتاق‌های مدرن و راحت هتل نیز به همه امکانات رفاهی مجهز هستند. با انتخاب رادیسون بلو، سفری راحت و لذت‌بخش را در استانبول تجربه خواهید کرد.

هتل گرمیر پالاس

گرمیر پالاس هتلی ایده‌آل برای علاقه‌مندان به خرید در قلب استانبول است. این هتل لوکس در نزدیکی میدان تکسیم و خیابان استقلال قرار دارد؛ مکانی که پر از مغازه‌ها، کافه‌ها و رستوران‌های جذاب است. کافه بیستروی هتل نیز در طول روز پذیرای مهمانان است.

با اقامت در گرمیر پالاس به‌راحتی می‌توانید به بهترین مراکز خرید استانبول دسترسی داشته باشید و از امکاناتی مانند اینترنت رایگان، سالن ورزشی و رستوران بهره‌مند شوید. اگر به‌دنبال هتلی هستید که در نزدیکی بهترین خیابان خرید استانبول قرار داشته باشد، گرمیر پالاس بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

هتل سناتور استانبول

این هتل با موقعیت مکانی بی‌نظیر خود در نزدیکی میدان تکسیم، دسترسی آسان به تمامی جاذبه‌های گردشگری و مراکز خرید استانبول را برای مهمانان فراهم می‌کند. این هتل که تنها ۲۰ متر با میدان تکسیم فاصله دارد، انتخابی ایده‌آل برای مسافرانی است که دنبال اقامتی راحت و نزدیک به قلب تپنده استانبول هستند. با اقامت در سناتور، به‌راحتی می‌توانید خود را به خیابان استقلال و برج گالاتا برسانید. اتاق‌های مجهز و پرسنل حرفه‌ای و مسلط به زبان‌های انگلیسی و ترکی از دیگر مزایای این هتل به‌شمار می‌رود.

هتل نایلز

هتل نایلز به‌خاطر نزدیکی به بازار بزرگ انتخابی مناسب برای گردشگرانی است که به‌دنبال اقامتی راحت و دسترسی آسان به جاذبه‌های تاریخی هستند. این هتل که تنها چند قدم با بازار بزرگ و ایستگاه تراموای بیازیت فاصله دارد، امکان دسترسی سریع و آسان به مسجد ایا صوفیه و مسجد سلطان احمد را نیز برای مهمانان فراهم می‌کند.

با اقامت در هتل نایلز می‌توانید علاوه‌بر خرید از بازار بزرگ، از بازدید از این بناهای تاریخی باشکوه نیز لذت ببرید. امکانات رفاهی هتل مانند اینترنت رایگان و سالن ورزشی، اقامتی دل‌چسب را برای شما تضمین می‌کند.

هتل دالان استانبول

هتل دالان استانبول مقصدی محبوب و پرطرف‌دار برای بسیاری از گردشگران است. این هتل نه‌تنها به‌دلیل امکانات فراوان و کیفیت خدماتی که ارائه می‌دهد، بلکه به‌خاطر موقعیت مکانی استثنایی‌اش نیز شناخته شده است. فاصله این هتل تا میدان تکسیم حدود ۴ کیلومتر است و فاصله کمی تا مراکز خرید استانبول خواهید داشت.

با اقامت در دالان می‌توانید به‌راحتی به برخی از مشهورترین جاذبه‌های تاریخی استانبول مانند مسجد آبی، ایاصوفیه، کاخ توپکاپی و دلمه باغچه دسترسی داشته باشید. علاوه‌بر این، نزدیکی هتل به ساحل دریای مرمره فرصتی عالی برای لذت‌بردن از تفریحات ساحلی و گشت‌وگذار در سواحل زیبای استانبول را فراهم می‌کند.

هتل هالیدی این شیشلی

این هتل به مراکز خرید مهم شهر ازجمله مرکز خرید جواهر بسیار نزدیک است. هتل هالیدی در فاصله کوتاهی از میدان تکسیم و محله نیشانتاشی قرار دارد. این هتل امکاناتی همچون دسترسی آسان به مراکز خرید، اینترنت رایگان، اسپا، استخر سرپوشیده و حمام ترکی با مواد ارگانیک را نیز به مهمانان خود ارائه می‌دهد. با اقامت در هالیدی این شیشلی می‌توانید از خرید لذت ببرید و درعین‌حال از امکانات رفاهی هتل نیز بهره‌مند شوید.

هتل لیستانا

هتل لیستانا مکانی ایده‌آل برای گردشگرانی است که به‌دنبال اقامتی لوکس و نزدیک به مراکز خرید استانبول هستند. این هتل در قلب شیشلی و در فاصله کوتاهی از میدان پرجنب‌وجوش تکسیم و مرکز خرید بزرگ جواهر قرار دارد. با اقامت در لیستانا می‌توانید به‌راحتی به مراکز خرید، رستوران‌ها و جاذبه‌های گردشگری دسترسی داشته باشید. اتاق‌های مدرن و شیک هتل به‌همراه اینترنت رایگان، اقامتی به‌یادماندنی را برای شما به‌ارمغان می‌آورند.

هتل رگنو

هتل رگنو با موقعیت مکانی بسیار مناسب در نزدیکی مرکز خرید جواهر و ایستگاه مترو، اقامتی راحت و دسترسی آسان به مراکز خرید و جاذبه‌های گردشگری استانبول را برای مسافران فراهم می‌کند. تمام اتاق‌های این هتل به امکانات مدرن مانند اینترنت رایگان، دستگاه تصفیه هوا و تلویزیون مجهز هستند؛ همچنین مهمانان می‌توانند برای رفت‌وآمد راحت‌تر در شهر، از خدمات اجاره خودرو هتل نیز استفاده کنند.

هتل نیپون

این هتل با اتاق‌های مدرن و مجهز به امکاناتی چون دستگاه تصفیه هوا و اینترنت پرسرعت، فضایی آرام و دلنشین را برای مهمانان فراهم می‌کند؛ همچنین امکان اجاره دوچرخه، فرصتی برای گشت‌وگذار در شهر و کشف جاذبه‌های اطراف هتل را فراهم می‌آورد. با اقامت در هتل نیپون می‌توانید به‌راحتی به میدان تکسیم، مراکز خرید و سایر نقاط مهم استانبول دسترسی داشته باشید.

رزرو هتل دالان استانبول از فلای تودی

اگر هدف اصلی سفر شما به استانبول، خرید و گشت‌وگذار در مراکز خرید مدرن و بازارهای سنتی این شهر است؛ انتخاب هتلی که در نزدیکی این مراکز قرار داشته باشد بسیار مهم است. زیرا می‌توانید زمان و هزینه‌های خود را بهینه کنید و از سفرتان نهایت لذت را ببرید. هتل دالان استانبول یکی از گزینه‌های بسیار مناسب برای این منظور است. شما برای خرید بلیط هواپیما استانبول و رزرو هتل استانبول می‌توانید به سایت «فلای تودی» مراجعه کنید.

 

ارسال نظر