همه چیز درباره بازی همستر | چگونه همسترهای خود را بفروشیم؟

همه چیز درباره بازی همستر | چگونه همسترهای خود را بفروشیم؟

کسب درآمد از بازی‌های مختلف آن هم در بستر اینترنت، شاید سال‌ها قبل فقط در تصور افراد می‌گنجید؛ در حالی که امروزه با توسعه صنعت ارز دیجیتال، شاهد ارائه این قبیل بازی‌ها هستیم که تقریباً تمام اقشار جامعه را مجذوب خود کرده است. همستر کامبت که این روزها نامش را زیاد می‌شنویم، یکی از همان بازی‌هایی است که در بستر تلگرام با تکیه بر استراتژی ضربه زدن و کسب سود، می‌تواند منجر به سودآوری کاربران شود.

اما واقعا همستر کامبت چیست؟ آیا می‌توان از آن درآمد واقعی کسب کرد؟ چطور باید سکه‌های تولید شده در این بازی را استخراج کرد و با فروش همستر به درآمد پرداخت؟ در ادامه به بررسی جزئیات این بازی و آموزش آن می‌پردازیم.

بازی همستر چیست؟

همستر کامبت یکی بازی تلگرامی است که در ۶ فروردین ۱۴۰۳ راه‌اندازی شد. درست است که از زمان شروع به کار این بازی، مدت زمان زیادی نگذشته است اما توانسته است به سرعت به یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های سرگرم‌کننده تبدیل شود، تا جایی که ۲۴ میلیون کاربر فعال روزانه در این برنامه مشغول به بازی هستند.

به طور کلی، این بازی بر مبنای Tap to Earn طراحی شده است. در واقع شما می‌توانید با ضربه زدن روی صفحه نمایشگر، سکه‌ کسب کنید و مراحل بازی را پشت سر بگذارید. البته میان‌برهایی در این سرگرمی وجود دارد که می‌توانید با استفاده از کد‌های مشخص، مجموعه‌ای از سکه دریافت کنید و به مراحل بعدی بازی برسید.

توجه داشته باشید که در حال حاضر بازی همستر تنها یک سرگرمی ساده است اما با ایر‌دراپ شدن آن، فرصت کسب درآمد هم فراهم می‌شود. همستر کامبت، بازی اعتیاد‌آوری است که احتمالا پس از ورود به آن تا ساعت‌ها در روز مشغول به کار شوید و نتوانید از آن دست بکشید.

آموزش بازی با همستر کامبت

بازی نوظهور همستر در بستر تلگرام انجام می‌شود. به همین دلیل اولین پیش‌نیاز انجام این بازی، دانلود و نصب تلگرام است. پس از نصب این شبکه اجتماعی باید از طریق لینک به بازی همستر بپیوندید. در ادامه اصطلاحات این بازی را توضیح می‌دهیم تا بتوانید از بازی نهایت استفاده را ببرید:

  • بخش Exchange

اصلی‌ترین بخش بازی همستر، همین بخش است که به عنوان یک مدیر عامل فرضی بازی را مدیریت می‌کند. اهمیت قسمت نام‌برده به قدری است که در مرکز صفحه و در قالب، سکه‌ای با نماد همستر قرار دارد. شما می‌توانید با کلیک کردن روش این بخش به کسب سکه یا توکن مشغول شوید.

  • بخش mine

با انجام طولانی بازی همستر، احتمالا از کلیک کردن طولانی و مداوم انگشت روی صفحه خسته شوید. در چنین شرایطی می‌توانید از بخش mine استفاده کنید. در این قسمت، با خرید کارت‌های مختلف، سکه‌هایی در اختیارتان قرار می‌گیرد که پس از ایر‌دراپ شدن، موجب کسب درآمد‌تان می‌شود.

  • بخش friend

احتمالا با شنیدن نام بازی مجازی همستر، به یاد بازی‌های تک‌نفره و کسالت‌آور بیفتید. در حالی که می‌توانید بازی همستر را برای اطرافیان خود بفرستید تا در رقابت با یک‌دیگر به کسب سکه مشغول شوید. این کار ضمن صمیمی و مهیج‌کردن بازی، موجب کسب پاداش می‌شود.

  • بخش Earn

قسمت استراتژیک بازی همستر که مانع از خستگی شما می‌شود، همین بخش است. وظایف و ماموریت‌های نمایش داده شده در این بخش، ضمن خروج بازی از یک‌نواختی، راه‌های درآمدی مختلف مانند کسب سکه و پاداش را به شما نشان می‌دهد.

  • بخش Airdrop

ایر‌دراپ زمانی معنی واقعی خود را به دست می‌آورد که شاهد خرید و فروش ارز همستر در صرافی‌های مختلف باشیم. به طور کلی این بخش، به کاربران قدیمی اجازه می‌دهد تا پاداشی رایگان به دست آورند و نسبت به بازی وفادار باشند یا به کاربران جدید کمک می‌کند تا برای ورود به بازی، انگیزه به دست آورند.

  • بخش Boost

هر زمان که از کلیک کردن مداوم روی صفحه خسته شوید، بخش Boost به کمک شما می‌آید. این قسمت به شما کمک می‌کند تا استراتژی کلیک کردن روی صفحه را از طریق آیتم‌های مختلف، تغییر دهید. به طور مثال با هر ضربه، تعداد سکه بیش‌تری به دست آورید.

 

  • بخش Earn to Tap

این بخش به عنوان یکی از اصلی‌ترین مولفه‌هایی است که پس از ورود به بازی در بالای صفحه نمایش داده می‌شود. در واقع قسمت نام‌برده که نوع کارکرد بازی تحت عنوان " ضربه زدن و سکه کسب کردن" را نشان می‌دهد، به شما می‌گوید که تا این لحظه از بازی چه تعداد سکه به دست آورده‌اید.

  • بخش coin to Level Up

همستر با هدف جلوگیری از کسالت و افزایش رغبت برای پیش‌بردن گام‌های مختلف بازی، این قسمت را طراحی کرده است. در واقع این قسمت به شما نشان می‌دهد که برای ورود به مرحله بعد بازی باید چه کاری انجام دهید‌ تا سطح توانایی و پاداش‌هایتان ارتقا پیدا کند.

  • بخش profile per hour

این قسمت می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای افرادی باشد که می‌خواهند سرعت رشد خود را در ساعت محاسبه کنند. در واقع، با توجه به این بخش می‌توانید متوجه شوید که در هر ساعت، به طور متوسط چه تعداد سکه به دست آورده‌اید.

نحوه خرید و فروش ارز همستر

به طور کلی برای خرید و فروش ارز همستر پس از لیست شدن آن، می‌توانید از صرافی‌های ارز دیجیتال کمک بگیرید. در واقع باید صرافی‌هایی که از ارز همستر پشتیبانی می‌کنند را پیدا کنید. سپس، با ساخت حساب کاربری در آن‌ها، فروش ارز خود را انجام دهید. البته، یکی از مهم‌ترین کارهایی که باید قبل از شروع انجام دهید؛ انتقال سکه‌های تولید شده به کیف پول است که از طریق کیف پول تلگرام و سپس صرافی انجام می‌شود.

در حال حاضر نمی‌توان جزئیات خرید و فروش همستر را توضیح داد. چرا که هنوز اطلاعات دقیقی از معاملات آن در بازی وجود ندارد. بنابراین، بهتر است در حال حاضر تمرکز خود را روی بازی کردن و کسب سکه‌های بیش‌تر بگذارید.

 

قیمت همستر کامبت چقدر است؟

قیمت هر رمز ارز به مواردی مانند میزان عرضه و تقاضا بستگی دارد. بدیهی است که با افزایش تقاضا، ارزش‌گذاری بیش‌تری روی ارز دیجیتال گذاشته می‌شود. اما به طور کلی هنوز نمی‌توان از قیمت همستر کمبات صحبتی به میان آورد. البته پیش‌بینی‌ها حاکی از آن است که همستر پس از لیست شدن، می‌تواند در دراز مدت شاهد سود‌دهی باشد که به میزان صبر و ریسک‌پذیری سرمایه‌گذار بستگی دارد.

کلام آخر

همستر کمبات نام بازی تلگرامی است که پس از رونمایی در سال ۱۴۰۳ به طرز چشم‌گیری، رونق پیدا کرد. این بازی با شعار ضربه‌زدن و کسب درآمد که امری ساده است به شما کمک می‌کند تا سکه جمع‌آوری کنسد‌ جمع‌آوری این سکه‌ها پس از لیست شدن همستر در بازار رمز ارز، می‌تواند به کسب درآمد کاربران منجر شود.

 

ارسال نظر